Základy vestibulu byly vybudovány už na počátku 90. let v rámci prodloužení trasy metra B do Zličína. "Stavební konstrukce byly postaveny v roce 1994. Stavba byla tehdy realizována jako předstihová, ale vestibul nebyl nikdy zprovozněn," uvedl k historii výstavby Lukáš Kruml z Dopravního podniku.
Vestibul je teď nově zastřešen a jeho architektonické řešení navazuje na okolní zástavbu. Kromě neveřejných prostor stanice bylo zmodernizováno i technologické zařízení metra, které umožňuje snazší orientaci a pohyb zrakově a tělesně postižených.
"Aby se lidem ze Stodůlek lépe cestovalo, rozhodl se Dopravní podnik revitalizovat původní konstrukce a v září 2009 zahájil stavbu nového vestibulu. Do nových prostor investoval 284 milionů korun," dodal Kruml.
Slavnostního otevření vestibulu se zúčastnil i předseda představenstva Dopravního podniku David Vodrážka, který měl na konci srpna vážnou nehodu na kole (více o Vodrážkově karambolu čtěte zde). Tehdy si při ní pohmoždil páteř, utrpěl otřes mozku a měl roztrhaný obličej, který mu lékaři sešili padesáti stehy.