- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když pominu fakt, že pro takto zásadní změnu byl zvolen snad nejhorší možný datum, skuečností je, že po internetu se nedá zařídit téměř nic. Zkušenost mé dcery z minulého týdne: při pokusu o nabití kuponu přes e-shop jí systém "spočítal" zvýhodněné jízdné pro studenty vyšší, než je neslevněný kupon. Včera čekání ve frontě vzdala, protože po více ja hodinovém čekání byla kýžená přepážka ještě daleko a musela jít na zkoušku, dnes jela do Prahy znovu, aby se zařadila opět do fronty. Samozřejmě za plné jízdné, i když má nárok na studentské.
Chovaji se jako ovce, behaji od jednoho okenka ke druhemu a nechaji si vsechno libit. A jeste si nechaji vynadat i za to, ze delaji vse na posledni chvili ;-) Tak to funguje v Praze i v Cesku ve 21. stoleti se systemy za miliardy. To je pokrok ;-)
Zase zvolit jako termín, kdy přestanou platit kupóny pro mládež 1. září není zrovna dobrý nápad. Kdyby to byl aspoň 1. říjen...
ten je snad jednoduchu, od 1. zari se vydavaju studentske kupony... a mluvi se o tom alespon ctvrt roku - casu bylo dost....
nechají vše na poslední chvíli a pak se diví že stojí ve frontách.
Eshop DPP je luxusní záležitost. Z domova nebo kanceláře objednat kupon, kartou rovnou zaplatit a za čtvrt až půl hodiny se dá bez fronty dobít ve validátoru před vstupem do metra. Záležitost 5+1 minuty. Využívám možnosti přikoupit si kupony do 4. pásma a díky možnosti jízdy s Opencard vlaky zařazenými v PID jsem už přes rok nemusel kvůli cestě do zaměstnání kupovat jízdenku na vlak, ani stát frontu na lítačku.
O kauzách spojených s touto kartou ale raději nemluvit. Už měly být dávno došetřeny a všichni kteří byli odpovědní minimálně odejiti.
E-shop je opravdu "luxusni", chtel jsem si pres nej koupit jizdenku v lednu. Kdyz jsem prisel na kontaktni misto poprvy, nesel jim internet, kdyz jsem prisel druhy den, byla objednavka stornovana (o den drive, nez mela), protoze pry spadl server
Co k tomu dodat.... je to asi typická vlastnost nás Čechů, nechávat všechno na poslední chvíli. S řidičákama to bylo podobný.
automaticky čekám, že jde všechno přes net, a teprve když to nepude tak půjdu někam něco vyřizovat