Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod u Hradčanské je stále uzavřený. Už rok a půl

Okolí stanice metra Hradčanská je už opravené. Jsou tu nové východy z metra, zrekonstruovaná je i ulice Milady Horákové. Ale podchod pod železniční tratí lidé stále ještě nemohou využívat. Od metra se tak do Dejvické ulice dostanou pouze přes koleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

emailnapicu

letecká chemie

Na ilustrační fotce je krásně vidět letacká chemie na obloze jinak azurového dne.

0/0
11.9.2010 20:40

Von der Tann

Metrostav

jistě myslí dopředu a již se těší, až začne stavět rychlodráhu do Kladna a na Airport :-P

0/0
11.9.2010 20:17

Žába.kuňk.pao

Re: Metrostav

Myslíte tu rychlodráhu, co se měla začít stavět už v roce 1975 ? A co potom slibovali asi dvacet let a furt nic? No možná v roce 2075 se začne stavět, stoleté výročí to jistí :D

0/0
11.9.2010 20:54

zajíc na pařbě v králíkárně

byli

asi zhulený, když to kreslili, třa východ z metra na stanici tram směr centrum je na 2. stranu než je zastávka R^

0/0
11.9.2010 12:03

VentreSaintGrisX4

Re: byli

Jak chceš udělat výlez na tram na západní straně vestibulu metra,aby mě schody směr východ, stejně jako směr tram?:-)

Ano šel by udělat na východní straně vestibulu metra, ovšem pak by zastávky tram nemohly být naproti sobě, což by ovšem zase stěžovalo dopravu na povrchu (přechody, semafory atd.).

0/0
11.9.2010 12:14

zajíc na pařbě v králíkárně

Re: byli

to je snad problém stavitelů, ne můj, já jen říkám, že vylezeš a musíš celý výstup obejít a když se tam potkají 2 houfy proti sobě, tak je to nebezpečný

0/0
11.9.2010 12:44

Reeve

Re: byli

Schody nahoru jdou otočit do protisměru podobně, jako schodiště v každém baráku. Na většině podchodů u novějších tramvajových tratí (Braník, Modřany, Barrandov...) tomu tak je. Ani ta nástupiště nestojící proti sobě nejsou nutná, vždyť to tak fungovalo řadu let (lidí přestupujících na tramvaj z protisměru je minimum).

Spíš se obávám, že mnohá z logických řešení , která by cestujícím ulehčila život, padla ve prospěch "estetických" důvodů.

0/0
11.9.2010 16:17

Zoro.Vomáčka

Jezdí už i tramvaje přes Hradčanskou jako dříve?

Jezdí už tram 18, 1 přímo, bez okliky, přes Hradčanskou na Petřiny?

0/0
11.9.2010 11:42

MissKim

Re: Jezdí už i tramvaje přes Hradčanskou jako dříve?

Koukněte na www.dpp.cz  a pak rozklikněte pražskou dopravu. Myslím, ale, že obě dvě tramvaje stále jezdí oklikou přes Pražský Hrad. Ale nevím.

0/0
11.9.2010 12:05

Reeve

Re: Jezdí už i tramvaje přes Hradčanskou jako dříve?

Nejezdí, přes Hradčanskou jezdí tramvaje pouze na Vítězné náměstí, protože úsek od Prašného mostu k ulici U Brusnice je pořád zavřený. Jednička tedy z Letné pořád objíždí přes Badeniho, Hrad a Brusnici a osmnáctka z Klárova i nadále u Chotkových sadů rovnou zabočí k Hradu a dále přes Brusnici ke střešovické vozovně.

0/0
11.9.2010 16:01

2097

To si snad dělají srandu ...

... už před začátkem stavby byl ten podchod mizerně postavený. V každém směru měl průchodnost fronty o šířce jeden člověk. Vždyť tam prochází několik tisíc lidí denně, nejenom na bus 131. Když tam do práce/z práce procházím, tak žádný skorotéměřdokončený podchod nevidím. A jestli ten původní opravdu zasypali a zrušili, tak to je pěkná hovadina. A jestli to blokuje nějaký chamtivec, který si chce nahrabat na pár metrech čtverečních, tak bych ho vyvlastnil a basta!

0/0
11.9.2010 10:52

tramwaj

Re: To si snad dělají srandu ...

no jo tak pro vaši informaci je podle map pozemků tím chamtivcem majitel který se jmenuje Česká republika, pozemky má ve správe Správa železniční dopravní cesty, dále přímo pozemek pod tratí patří Českým drahám. Takže když si to tak shrneme tak dopravní podniky jsou akciovou společností,patří v podstatě státu a se s státem se nemůžou dohodnout to je přece fajn ne?

0/0
11.9.2010 11:26

VentreSaintGrisX4

Re: To si snad dělají srandu ...

Nejde o pozemek, ale o budovu na tom pozemku (bývalé stavebniny), která patří soukromému majiteli v konkursu. Konkursní správce touto ruinou bez pozemku s tržní hodnotou max. pár milionů vydírá město - investora, kdy za ní chce cca 50 milionů, tj. aby Praha tak uhradila celý dluh té soukromé firmy jíž budova patří. Na to město nepřístoupilo. Nyní jde ta budova do dražby, vyvolávací cena je asi 17 milionů. I to je přehnané a navíc město jako investor se dražby ze zákona v tomto případě zůčastnit nesmí. Ta budova sama o sobě, stojící na cizím pozemku, je prakticky zcela bez hodnoty. Teď jde o to, zda to nevydraží opět nějaký vykuk, aby mohl vydírat město.

P.S. Ten podchod tam již opravdu je z velké části vybudován (pod tratí). Z vestibulu metra je dočasně zaslepen zdí a čeká se opravdu jen na zbourání těch bývalých stavebnin, aby se mohl dodělat.

0/0
11.9.2010 12:04

Žába.kuňk.pao

Re: To si snad dělají srandu ...

Prostě typická česká tunelařina a šmelařina.

0/0
11.9.2010 20:57

AAA2

Re: To si snad dělají srandu ...

http://ekonomika.ihned.cz/c1-46330510-praha-v-patu-pro-metro-potrebuje-pozemek-ale-do-drazby-jit-nemuze

0/0
11.9.2010 21:55

Reeve

Re: To si snad dělají srandu ...

Ten podchod je vlastně jeden ze dvou původních starých podchodů pod tratí, které tam stály dávno před výstavbou metra (každý na jedné straně vozovky). Při stavbě metra ten vzdálenější (blíž ke Špejcharu) zrušili a ten blíž k nádraží (u bývalých uhelných skladů, později stavebnin) jen napojili na vestibul a lehce ho vylepšili novými obklady a osvětlením (rozšířit ho nešlo, protože tehdy si nikdo netroufl uzavřít frekventovanou železniční trať).

0/0
11.9.2010 15:53

Žába.kuňk.pao

Re: To si snad dělají srandu ...

Ten podchod je super, jsem s ním strávila mládí (čtyři roky jsem přes něj chodila na střední), tak by mne moc  mrzelo, kdyby ho zazdili (v přímém i  přeneseném smyslu)...

0/0
11.9.2010 20:59

Danny_Kay

Ty voe...

...z toho by byl super sklenik...To by se pestovaly papricky! ;-)

0/0
11.9.2010 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.