- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať jedou vlakem hova*a. Už to, že musím žrát španělský jablka místo českých a jiné zhovadilosti, protože český zemědělec se prostě díky našim normám do supermarketu vlastně ani nedostane (sláva občasným pokusům obnovit trhy) je na pováženou. Ještě musí smrdět auty na silnicích. Chlapce z Česmadu bych nechal popravit a tranzitní kamiony by dle zákona prostě musely jet Rollem. Jo a Stalin byl můj mladší brácha...
řekl bych, že místo rozmisťování značek by se měli raději soustředit na dobudování východní části okruhu.
megabroskvovina. Takze Sporilov ani Chodov kudy chce ty kamiony vest nejsou obytne ctvrti?? Neprislo mi ze by okoli Jizni spojky v useky Kacerov - Barrandovsky most bylo tak huste osidlene. Blazku, Blazku, do voleb a do dne...
Ale nechal bych se překvapit, třeba to nebude taková hrůza, jak se mnozí obávají. Každopádně, nechť se případný hněv na kolony obrátí proti její skutečným viníkům - a to místním samosprávám blokujícím už dlouhá léta urychlené dobudování celého okruhu tak, aby se kamióny a zbytná osobní doprava Praze vyhnuly úplně.
Většina individuální automobilové dopravy v Praze je zbytná.
Jak se dostane kamion např. do Krče, pokud tam potřebuje?
musi mit povoleni, nebo vyjimku. Jako kdyz se nekde stavi a je potreba prevazet neco, co musi vezt kamion.
V situaci, kdy neni propojka mezi R1,D11 s D1 je nesmysl hnat to vsechno pres sporilovskou spojku a kolem centra chodov. K cemu to povede ? Kolony, ktere se tvorili u barrandovskeho mostu a mnohdy sahajici az na prumyslovou se posunou od sporilova az na cerny most. Jenze s tim rozdilem, ze pro osobni auta zbyde jen jeden pruh, takze zvysena moznost nehody a tim apdem totalni kolaps na JS. Podle propoctu ubyde 60% kamionu a osobaku z D1, takze tech 40% z R1 a D11 by rozhodne neznamelo problem pro barrandak. Ale proc to resit jednoduse, kdyz to jde slozite resp. mnohem sloziteji, ale jak uz nekdo psal, budou volby a tak jeste zbyva udelat jeden pruh pro mhd a barrandak bude stejne ucpany jako predtim.
Bohuzel cim vetsi blbost se na magistratu vymysli, tim vetsi pravdepodobnost, ze se schvali.
"Nejuzsim" mistem JS jsou svetla pred Barrandovskym mostem. Nechapu, proc dodnes nikoho nenapadlo, ze by mohl byt levy pruh pro auta jedouci na Smichov prujezdny. Bylo by potreba akorat nejakym zpusobem oddelit primo na Barrandovskem moste levy pruh tak, aby ho nemohli vyuzivat ridici, kteri odbocuji na Strakonickou nebo na Barrandov. A pak samozrejm kus pred svetly zhruba v delce, kterou projedou auta stojici v kolone za 1 cyklus zelene, zrusit vyhrazeny pruh pro autobusy, cimz se take vyrazne zvysi propustnost krizovatky, ale zaroven bude i zachovana preference MHD
Problem JS totiz skutecne neni v tom, ze by se osobni auta nevesla pohodlne do dvou pruhu, ale v tom, ze pak musi stat ve dvou pruzich na tech svetlech a to jde IMHO resit tak, jak jsem navrhoval vyse.
Normální rozumný člověk by to zatím nechal tak jak to je.Až by si to sedlo,po čtvrt roce vyhodnotil a pak konal.Bohužel jsou v říjnu komunální volby.
Normální člověk chce vyhnat tranzit z barranďáku hned, jak je to jen možné.
Jak to tak sleduju, tak se okolo okruhu dělá velkej humbuk. Dnes jsem si všiml, že na nájezdu ze Spořilova na Jižní spojku byly přemalovány pruhy, takže ten nájezd kamionů pokračujicích směrem na HK, MB a podobně by nemusel být až tak komplikovaný. Osobně bych se stavěl za to, že by okruh kolem Prahy neměl být zpoplatněný výkonovým zpoplatněním - mýtem nebo dálniční známkou, ale měl by být volný. Naopak mýtné bych zavedl na té části pražského okruhu, který se dá objet po novém okruhu, tj. Spořilov - Stodůlky tuším. Tím by se upřednostnila tranzitní doprava mimo obydlená území a znevýhodnila v územích obydlených. Nevím, jak budou policisté řešit případy, kdy kamion pojede po "zakázaném" úseku Jižní spojky z důvodu, že jej nutně potřebuje využít, protože má např. vykládku v Modřanech a jede od Brna nebo podobně.
No právě zásobování pražských továren (i po krachu ČKD a podobných jich tu dost zůstalo), skladů a obchodů (ty velké se vskutku zásobují kamiony, ne dodávkami) jasně ukazuje idiocii Štejnera, Blažka a podobných.
"Kamiony totiž budou muset z Pražského okruhu najet na D1 a potom sjet přes Spořilovskou zpět na Jižní spojku a pokračovat směrem ke sjezdu na hradeckou dálnici."
To nedává smysl, jaké "zpět na Jižní spojku"?
Už aby šli chlapci po volbách do pr..... Doufejme, že je TOPka nebude ani potřebovat/chtít vzít do radniční koalice.