- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skutečně myslíte Barrandovskou - tu úzkou klikatou uličku ve vilové čtvrti? Nemáte spíš na mysli výpadovku "K Barrandovu"?
se potýkala snad všechna města v USA. A vyřešili to velice elegantně. V době špičky, auta obsazená 3 a více osobami (včetně řidiče) neplatí mýtné. Ostatní auta se dvěmi či jedním mýtné platí a asi dost vysoké. Určitě by takové řešení Praze dost pomohlo a kdyby se snížil počet aut ve špičce na třetinu, byla by průjezdnost zarušena.
Diví se tomu někdo? Podívejte se do aut, skoro v každém sedí jen jeden a 75 % z nich strašně spěchá. Protože na to má a musí to ukázat a jezdit MHD je pod jeho úroveň. A vůbec nevadí, že v cíli své cesty nejmíň půl hodiny pracně hledá místo k zaparkování. Hlavně že nebude "socka". Pak doprava vypadá tak jak vypadá. Osobně znám několik takových, mají to do metra co by kamenem dohodil, z metra na pracoviště jak by smet, ale nikdy by do něj nevlezli. Pardon, vlezli - v letošní sněhové kalamitě když zjistili, že vyhrabávat své auto ze sněhu by je asi ponížilo, tak s brbláním na počasí a silničáře šli na metro a ono, k jejich údivu, jezdilo a ani nebylo přecpané.