- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hurraa, uz jsem se bala, ze k tomu nakonec nedojde :o ... skutecne tech mist kde by vlakova zastavka mohla byt u metra je vice, pro cestovani vlakem ovsem casto chybi informace - protoze vyznat se ve vlacich, je trochu tezke, takze ti co nejsou zvykli timhle zpusobem cestovat, se vetsinou linkam S vyhybaji, nebo je neznaji a nevi jak je pouzit
ale mělo to být už dávno. ODS přišla k rozumu poněkud pozdě.
- vlaky projíždějící městem: no konečně, už bylo na čase. nutno říci, že Praze zoufale chybí průjezdnost, aby vlaky mohly projíždět aspoň centrum (jako třeba v Barceloně) nebo celé město (Frankfurt...). Když končí v centru, je to takové polovičaté - řada lidí potřebuje jet dál
- stejně tak zoufale chybí dobré přestupy na "městskou" - pohodlně a rychle se dá z vlaku na metro a opačně přestoupit snad jen na Smíchově
- návaznosti v Hostivaři: nemělo by to být spíš opačně? Ráno od Říčan a odpoledne do Říčan?
- řada 451 se jmenuje "žabotlam"... ...a jde o 50 let staré vraky... spolehlivější než ešusy...
Dobrá je ještě Masaryčka a hlavák a snad přibude ještě Veleslavín, přestup na tramvaje je dobrý i na jiných místech... Ale vím co máte na mysli, většinou jsou nádraží na nešikovných místech, a to v Praze je to ještě dobré. Viděl jsem dnes plány na přesun zastávek a zřízení nových, a vypadá to, že konečně někoho napadlo, že by vlaky nemusely projet kolem metra a tramvaje a pak zastavit v pustině :-) Takže se máme na co těšit.