- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Njn, ministr se projede na kole a hned je z toho humbuk, ale třeba to k něčemu povede, zatím se Bárta zdá docela agilní.
jak řada cyklistických fanoušků horuje pro to, aby byla cyklistika v Praze po vzoru vyspělých západních zemí protěžována. Pokud je mi známo, tak nejlepší výsledky v cyklistice mají zejména v Indii. A nemyslím, že by to byla města, po jejichž vzoru volají. Pražáci mají smůlu. Chtěli by všechno, ale objektivně vzato, nejde to. Chtějí starou zástavbu, fajn, mají ji, ale k tomu patří úzké dlážděné ulice. Chtějí všechny úřady, co možná nejvíc, tak jim tam jezdí spousta aut, jejichž množství jen tak nevyřeší. Chtějí zastoupení všech firem kvůli daním, tak se nemohou divit, že tam není k hnutí.
Všichni se nastěhujte do Prahy a pak kňourejte, že tam nemůžete jezdit na bicyklu, že tam máte kravál, že vám to tam smrdí. Nikdo nemůže mít všechno.
nevim, jestli je to dobre, ale cyklistika je budoucnost mest. pohone hmoty zdrazuji a budou zdrazovat dal, parkovat uz taky neni kde a ve spicce je na nekterych usecich i chodec rychlejsi nez auto.
Tak uvidíme, co Bárta udělá s cyklostezkami udělá, ale s elánem jaký zatím předvádí to vypadá slibně
Je vidět, že se Bárta snaží, obhlíží cyklostezky v reálu, tak se těším, co s tím udělá.
znamenají ohrožení chodců. Pěšák se v Praze stává ohroženým druhem. Na přechodech bezohlední řidiči, na chodnících bezohlední cyklisté. Pokud je chodník vyznačen jako cyklostezka, budiž, jenže o své zdraví dbající cyklisté se prohání i na hodně frekventovaných chodnících, např. na seifertce.
Máš někdy chuť některého srazit ?
Já se přiznám, že já ano i když to neudělám.
Já osobně jela X krát,ale postupem času, už bych nejela. Za těch pár let, je to v Praze větší blázinec,ale tak ono asi všude.
Moc se mi líbí tito cyklopečovatlé o své zdraví, jak v centru Prahy na plné pecky inhalují všechny škodliviny. Kolo patří za město, ne do jeho středu!
proč se daleko víc řeší, jestli jel nějaký politik na kole, než to, co je daleko důležitější: podpora cyklistiky v Praze? Lepší možnost pohybovat se v praze na kole je pro mně asi tisíkrát zasadnější, než řeči o tom, jestli si umí Bárta zapnout přilbu. Podpora cyklistiky ruku v ruce s omezením dopravy v centru je dobrý kocept. Každý úsek, který je použitelně upraven k používáním pro cyklisty je plus pro město.
Tak se přijeďte podívat na Čistovickou ulici na Bílé Hoře; ono vás to plusové nadšení rychle přejde.
Neurážej bezdůvodně. Je hodně chytrý a schopný, jen nevím, jestli je to dobře nebo špatně.
Praha prostě od svých modernejších dob nebyla pro cyklisty stavěná??? Nejsou tady takové široké bulváry jako v jiných městech, kde na to mysleli už před 100 lety. Krásné je to ve Vídni, kde jsem byl tak 100x a super to funguje taky ve Frankfurtu, kde jsem pobýval 4 měsíce.
Napadlo Tě, že nebyla stavěná na auta, zejména ne na takový objem automobilové dopravy?