Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špatně předjíždějící řidič smetl dvě auta, po srážce s kamionem zemřel

Vážná dopravní nehoda se stala u středočeských Plaňan na Kolínsku. Srazila se tu tři osobní auta s náklaďákem. Řidič jednoho z nich špatně předjížděl a při pokusu vyhnout se protijedoucímu náklaďáku smetl další dvě auta. Srážce nezabránil a na místě zemřel, další tři lidi svým chováním zranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herka

já tam byla.....

.. takže si to dovolím komentovat. Nejednalo se o žádného piráta, který by se dožadoval místa k  předjíždění. Prředjížděl "pouze" kamion, jenom se zapoměl nejdříve podívat jestli něco nejede v protisměru a rovnou vyjel .....a on tam byl další náklaďák. Prostě blbá chyba, zkrat. Nikdo by ale neměl za takovou chybu zaplatit životem.

Jo a auto s dětmi neřídila maminka ale tatínek, který jel slušně u kraje. A myslím (a doufám a věřím ) že se nejednalo o žádné vážné zranění.

0/0
1.10.2010 10:38

Honzik007

Re: já tam byla.....

Diky za objasneni. Jak se vlastne nabourala ta zbyvajici auta? Nakladak ho odhodil zpet?

PS: doufam ze se ti co ho pasovali na pirata a "jsou radi ze zemrel" chyti za nos

0/0
1.10.2010 10:47

herka

Re: já tam byla.....

Ten Scenic (teda myslím že to byl Scenic) se po srážce odrazil se od náklaďáku naboural to žluté ze strany a čelně trefil to červené.

0/0
1.10.2010 10:53

hokejový expert von Kei

Re: já tam byla.....

Aspoň vidíte, že v televizi i tisku melou totální kraviny.

0/0
1.10.2010 11:07

Honzik007

Re: já tam byla.....

To je bohuzel pravda, nicmene ctenari by si to meli uvedomit a nesoudit stylem "jeste ze je po nem". Navic bylo divny jak by  "smetl tri auta pri pokusu se vyhnout".

0/0
1.10.2010 11:59

Nahlas se ti směju

Re: já tam byla.....

Já jsem za to ale fakt rád. Alespoň se mi nestane, že by se tenhle řidič, který zavinil tuhle nehodu, "zapomněl" podívat před předjížděním před sebe ve chvíli, kdy bych v protisměru jel já...

0/0
1.10.2010 15:50

Honzik007

Re: já tam byla.....

diky

0/0
1.10.2010 11:51

suarez

Me nekdy udivuje

jak se nekteri ridici malych aut pousti do riskantnich manevru. Cozpak o to, auto je lehke, tak s tim i 60kW motor jede pekne, ale ze fyzikalni zakony plati pro kazdeho takovi zjisti jako prvni.

0/0
1.10.2010 9:23

kmotrs

Re: Me nekdy udivuje

Jo jo,  prostě s tím autem neumí zacházet a neví co to auto snese, ti jsou  hodne nebezpeční.  Ale ono to není jen o malém autě, stejně nebezpečný ja blb v 3 litovém audi který ho neovládá :)

0/0
1.10.2010 9:28

Bejvoc_

Bohužel zranil 3 nevinné.

Bohudík žádné další již neohrozí. R^R^

0/0
1.10.2010 8:48

Nahlas se ti směju

Re: Bohužel zranil 3 nevinné.

R^!!

0/0
1.10.2010 9:21

VsichniMeMajiRadi

Taky jsem by donucen "uhnout"

aby mistr neskončil v autobusu. Já skončil v příkopě. A málem jsem ještě dostal pokutu od policie.

0/0
1.10.2010 8:20

Nahlas se ti směju

Re: Taky jsem by donucen "uhnout"

Tak na to bych se ...

0/0
1.10.2010 9:21

gogol_jl

Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

mrtvych ma uz tohle na svedomi ......

0/0
30.9.2010 22:11

řehoř z řep

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

1) Předjížděl několik aut najednou - to přední o něm vědět prostě nemuselo.

2) Jediný, kdo to má na svědomí, je ten idi*t,, co předjížděl, když neměl.

0/0
30.9.2010 23:30

gogol_jl

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

Ale ano. Ale oboje co jsem popsal se deje taky, nebo ne ?

0/0
30.9.2010 23:35

Santa1

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

Souhlas s Gogolem, navíc ti přeživší si teď už možná budou pamatovat, že lepší je trochu najet do odstavného pruhu a nechat ho, ať si jede, když tak strašně spěchá (smrti vstříc), než nechat toho idiota se v tom vykoupat. On se v tom totiž sice vykoupe, ale jich se to jaksi dotkne taky. Vždyť na té silnici by se při troše dobré vůle vešly vedle sebe auta 4 a ne jen 3.

0/0
1.10.2010 7:04

vandor

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

...   v té části se čtyři vedle sebe v pohodě vejdou   ...   odzkoušeno   ...:-)...

0/0
1.10.2010 8:58

řehoř z řep

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

Možná, ale musí se snažit. Tady se minimálně buď náklaďák, nebo předjíždějící magor nesnažili. Spíš bych to tipoval na toho magora - asi nevěřil, že se vejde, tak si nadjížděl, aby to pak mohl lépe střihnout před předjížděné.

0/0
1.10.2010 9:08

řehoř z řep

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

Proč by ho chtěl někdo koupat?

Vy žijete v jiném světě, než já. Kolik znáte maminek s dvěma dětmi, co v provozu sledují víc než jedno auto za sebou, takže včas zaregistrují, když začne auta za nimi i je předjíždět, zanalyzují situaci a rozhodnou se někoho koupat?

0/0
1.10.2010 9:06

Nahlas se ti směju

Re: Zrychlovani predjizdeneho a jizda po pulici care - kolik

Nic z toho, co píšeš, se netýká téhle nehody. Zrychlování je samozřejmě prasárna, jízda "po půlící čáře" by byla taky, ale to moc nevídám (jezdím cca 45 tis. km ročně).

0/0
1.10.2010 9:20

daadyy

Teda uhýbám..Zřejmě každý není tak "ohleduplný". Každopádně být tím, kdo neuhnul, tak mám celkem špatný pocit. I když viník je samozřejmě nebezpečně předjíždějící vozidlo.

0/0
30.9.2010 21:46

Santa1

Re: já

Tak, tak silnice fakt není dobré místo pro léčbu mindráků. Ovšem proti zkratu není imunní nejspíš nikdo.

0/0
1.10.2010 7:17

vandor

Re: já

...   souhlas, zřejmě taky používáš zpětná zrcátka, kteráž jsou pro značnou část řidičů zcela neznámá součást vozidla   ...:-(...

0/0
1.10.2010 9:01

kmotrs

Re: já

Souhlas, uhýbám  a jsem rád když uhnou.  Ale jsou borci kterým prostě neuhnu (pozná se už z dáli jak se říti a dělá prasárny ostatním a spolehé na jejich strach a ohleduplnost) . Nejlepší je jak se rozčiluje že já jsem nuhnul aby on mohl frčet, to mám vždy dobrý pocit a říkám si že aspon poznal jaké to je když narazí na blba jako je on :):-)

0/0
1.10.2010 9:32

raresteak

Co to bylo za káru?

to vypadá na 107 nebo yaris ... že?

0/0
30.9.2010 21:14

cbx

Re: Co to bylo za káru?

Renault Modus?

0/0
1.10.2010 0:06

BajnyPhoenix

Lidi spolupracujte

Toto byl sice sebestredny magor bez pudu sebezachovy a hřešil na to,ze někdo uhne. No neuhnul.

Jezdím denně a vidím co lidé předvádí za volantem.Myslet si muzete co chcete o mánevru "toho magora co mate za sebou,vedle sebe" ,ale vyšší řidičská škola spolupracujte!!!! Kdyz Vas predjizdi tak mu to umožnete,poleti dal před Vami a zbavite se nebezpeci kolem sebe ci za sebou.Pokud mu to neumoznite drzite si riziko kolem sveho vozu a dojet chete vsichni ne? V Cesku se me zda je misto spoluprace,ztezovat situaci,napriklad predjizdeni.

0/0
30.9.2010 20:55

řehoř z řep

Re: Lidi spolupracujte

Tak zrovna v tomto případě to dopadlo, zdá se, dobře. O magora méně, naopak strana dobra má pouze zraněné. On by nehodu dříve nebo později způsobil, při této alespoň nezahynul nikdo nevinný.

Jestli dobře odhaduji, tak ta maminka s dvěma dětmi byla právě v tom předním autě. Maminky s dvěma dětmi nebývají excelentní v tricích nad rámec předpisů, snaží se jet podle předpisů, ale na víc nemají a nikdy mít nebudou a nelze to od nich čekat. Představa, že se většina českých řidičů (kde je čím dál větší podíl důchodců) naučí nějak uhýbat a reagovat na piráty silnic, je zcestná. Tihle lidé si prostě pojedou svoje, do zpětného zrcátko mrknou pochopitelně jen čas od času a mentálně si udržují přehled nejčastěji jen o nejbližším autu za sebou.

Ostatně to je jeden z hlavních důvodů, proč máme silniční pravidla - většina řidičů nejsou supermani.

0/0
30.9.2010 23:40

EMS

Re: Lidi spolupracujte

Milý Řehoři, v mnohém s Tebou souhlasím, ale ohrazuji se proti rčení" maminky na víc nemají a nikdy mít nebudou". Proč jako? Také mám dvě děti, vozím je v autě, o provozu mám přehled víc jak kterýkoliv chlap bez dětí. Máš pocit, že ten mamlas, co předjížděl stačil koukat do aut a vyhodnocovat stylem "aha maminka, ta neuhne?". To nemyslíš vážně, že ne.... Víš co, když Ty to zvládáš, vyjmenuj pět posádek aut, co s tebou stála dneska na křižovatce. Nic, viď. A to jste stáli...

0/0
1.10.2010 9:16

Nahlas se ti směju

Re: Lidi spolupracujte

"na víc nemají a nikdy mít nebudou a nelze to od nich čekat." - názor zamindrákovaného machisty, který v zajetí svého hendikepu nechápe, že je to mnohem více otázka vyježděnosti než otázka pohlaví a počtu potomků. Osobně znám 3 matky s dětmi, které jsou díky dennodennímu ježdění po Praze 10x lepší řidičky než průměrný Pepa z maloměsta.

.

Tzn. neříkám, že mezi ženami není velké procento nezkušených, ale to jaksi plyne z něčeho jiného, než z pohlaví...

0/0
1.10.2010 9:44

hokejový expert von Kei

Re: Lidi spolupracujte

Nezkušených třeba ani ne, ale neskutečně roztěkaných a zmatkujících.

0/0
1.10.2010 9:52

Nahlas se ti směju

Re: Lidi spolupracujte

Zkušený řidič se věnuje řízení a nemá důvod zmatkovat.

0/0
1.10.2010 9:55

hokejový expert von Kei

Re: Lidi spolupracujte

Sedni někdy vedle ženské, byť má najeto půl milionu ;-)

0/0
1.10.2010 9:59

Nahlas se ti směju

Re: Lidi spolupracujte

Sedávám velmi často vedle žen, které řídí a jsou zkušenými řidičkami. Proto píšu, co píšu.

0/0
1.10.2010 10:03

hokejový expert von Kei

Re: Lidi spolupracujte

Tak asi sedáváte s jinýma ženama, než já ;-)

0/0
1.10.2010 11:08

Nahlas se ti směju

Re: Lidi spolupracujte

Evidentně. Navíc nevím, co to mění na faktu, že schopnost správně se na silnici chovat záleží zásadně více na vyježděnosti než na pohlaví nebo počtu potomků.

0/0
1.10.2010 15:52

řehoř z řep

Re: Lidi spolupracujte

Já tu otázku vyježděnosti chápu, jenže právě okolo sebe vidím, že manželky mají neježděno obvykle méně než manželé. A že by to byla čistě náhodná souvislost, to se mi nezdá. Prostě to souvisí s rolí typické matky, která se spíš než cestování věnuje dětem. Že jsou výjimky a že spousta chlapů řídí hůř než průměrná žena, to nijak nezpochybňuji.

A mimochodem, já jsem rozhodně jeden z horších řidičů, rozhodně jsem to nemyslel tak, že bych na průměrné řidiče koukal s nosem nahoru. Právě proto, že si myslím, že i jako podprůměrný řidič, který třeba nedokáže předvídat úplně vše, mám právo na silnici jezdit, pokud budu dodržovat předpisy. A že pokud včas neuhnu magorovi, který předjíždí několik aut naráz v okamžiku, kdy jede někdo proti, protože jsem si nevšiml, tak je to chyba toho magora.

0/0
1.10.2010 17:08

Englishman

Češi neumí jezdit

V Británii mě předjede (mimo dálnici) někdo tak jednou za 500 kilometrů a já předjíždím tak jednou za 750 kilometrů. Pokud někoho dojedu, tak jedu za ním, Vzhledem k tomu, že oba jedeme podle předpisů, musím snížit rychlost jen opravdu nepatrně.

V Česku jezdím taky podle předpisů a předjíždí mě nějaký blb průměrně tak každé 2 kilometry. Pokud to je před kopcem, tak polovinu těch předjíždějících za chvíli doženu. Rv

0/0
30.9.2010 20:03

hokejový expert von Kei

Re: Češi neumí jezdit

Asi je to proto, že tam máte volant na blbé straně a jste z toho vykulení :-P

0/0
30.9.2010 20:12

Englishman

Re: Češi neumí jezdit

Nebýt toho, že ve Švýcarsku se předjíždí stejně málo jako v Británii, tak bych tvůj argument možná zvážil. :-P

0/0
30.9.2010 20:35

cbx

Re: Češi neumí jezdit

jak často jste byl ve Švýcarsku? Sice tam většina aut rychlost dodržuje, ale předjíždění na dálnici je i přes velké množství kamer a radarů celkem běžné. A mimo dálnice taktéž.

0/0
1.10.2010 0:07

Nahlas se ti směju

Re: Češi neumí jezdit

Mě nejvíc baví střelci, se kterýma se třeba 10x předjíždím na dálnici. Já mám zaplej tempomat, jedu ustálenou rychlostí a zoufalci kolem mě oscilujou sem a tam - z kopce 160, do kopci jim to chcípá 120. A furt dokola...

.

Nejlepší je, když třeba na konci klesání, které se otáčí do stoupání, předjíždím třeba 2 kamiony za sebou. Zoufalec se přiblíží, zběsile mě problikává a jakmile se silnice začne zvedat, blikání ustane a zoufalec se začne vzdalovat. A já si v klidu jedu dál ustálenou rychlostí...

0/0
30.9.2010 20:13

hokejový expert von Kei

Re: Češi neumí jezdit

To je divný. Vozidlo, co na dálničním limitovaném převýšení neutáhne kopeček ani nevytáhne 160km/h...

0/0
30.9.2010 20:15

Nahlas se ti směju

Re: Češi neumí jezdit

Nechápu. O autech, které "neutáhne kopeček" jsem nepsal.

0/0
30.9.2010 20:22

hokejový expert von Kei

Re: Češi neumí jezdit

Píšeš o autech, která se na rovince prohání 160 v kopečcích sípaj 120. Na dálnici.

0/0
30.9.2010 20:27

řehoř z řep

Re: Češi neumí jezdit

Český kutil naloží plný kufr dlaždičkami na renovaci domku a rázem se i z moderního slušného automobilu díky přetížení a nestandardnímu vyvážení stává něco na úrovni čtyřicet let starých aut. Ale z kopce to jede.

0/0
30.9.2010 23:44

Nahlas se ti směju

Re: Češi neumí jezdit

Nejčastěji to pozoruju u Fábií, Thalií, Loganů apod.

0/0
1.10.2010 9:25

Nahlas se ti směju

Re: Češi neumí jezdit

Nikoliv. Píšu o něčem jiném, než o autech, která se na rovince prohání 160 v kopečcích sípaj 120.

0/0
1.10.2010 9:19

nenápadně maskovaný Kei

Tohle nechápu...

...v pohodě se tam vejdou 4 auta vedle sebe. Řidiči museli vidět, že to nějakej trouba nestíhá, proč šli do tak drsné nehody a radši neuhnuli??

0/0
30.9.2010 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.