- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... by si mely konecne za***at, a nevylevat si svou frustraci na ostatnich....
"Občanský aktivista". Neznám nic ubožejšího.
.
A spolu s ním loseři - zelení zločinci, lháři a manipulátoři, lidovci co půjdou ke korytu s kýmkoli, "nezávislá" (hahahahaha) pakáž...
tak, je ještě něco ubožejšího. A to je občanský demokrat, a to pak zejména pražský. Buď je to idiot, nebo prostý gauner, nebo aspoň gaunerů přicmrndovač anebo všechno dohromady. Upřímně nechápu, jak něco tak podlého, nepatřičného, odpudivého, pokleslého a hloupého vůbec může někam kandidovat.
Hlavně důsledně postihovat parkování u přechodů, podle pravidel se nesmí parkovat v okolí 5 metrů.
Kdyby se tato zásadní věc dodržovala, tak se bude hned podstatně lépe žít automobilistům, chodcům i cyklistům.
jednak nikoli v okoli, ale PRED prechodem, za prechodem uz ne, druhak ve v Praze casto je parkovaci zona vyznacena jeste blize nez tech 5 metru u prechodu, takze parkovat je tam oficialne v poradku.
si dneska představujou akorát se semaforem...dejte všude semafory a bude ráj na zemi!!!
Nemůžu si pomoct, ale ani sebelepší přechody nepomůžou. Základem je zlepšení chování účastníků provozu k sobě. Nemá cenu tu rozebírat každou nehodu, ale z 90% za ní stojí nepozornost na jedné straně. Když vidím jako řidič auta co chodci vyvádějí, tak se mi občas dělá špatně a divím se, že jsem ještě nikoho nesrazil. Na druhé straně se mi občas povede chodce přehlédnout zvlášt večer při vypnutém osvětlení atd.
Co pomůže více než x-stavebních úprav je tolerance na OBOU stranách. Chodec si musí uvědomit, že nemá cenu prát se s autem, protože to je jasná prohra a řidič auta si musí uvědomit, že není nejdůležitější na silnici.
Taková OT: Není to nahodou křižovatka z Vrchní prchni? Jak vždycky p.Abrhám tlačil auto z kopce?