Diskuze

Praha 3 brojí proti autům, chce bezpečnější přechody pro děti

Více než polovina rodičů z Prahy 3 vozí kvůli bezpečnosti své malé děti do školy autem. To je výsledek průzkumu, který provedlo občanské sdružení spolu s některými politickými stranami. Téma bezpečnosti dopravy se tak stává vážným problémem, jenž podle místních sdružení nemá v jiných městských částech obdoby. Komunikace s radnicí navíc vázne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

Corwin_x

8. 10. 2010 10:36
Prazske matky

... by si mely konecne za***at, a nevylevat si svou frustraci na ostatnich.... :-P

0 0
možnosti
1

1000101110110010

7. 10. 2010 23:38
...

"Občanský aktivista". Neznám nic ubožejšího.

.

A spolu s ním loseři - zelení zločinci, lháři a manipulátoři, lidovci co půjdou ke korytu s kýmkoli, "nezávislá" (hahahahaha) pakáž...

0 0
možnosti
JV

Vosta Jindra

8. 10. 2010 0:56
Re: ...

tak, je ještě něco ubožejšího. A to je občanský demokrat, a to pak zejména pražský. Buď je to idiot, nebo prostý gauner, nebo aspoň gaunerů přicmrndovač anebo všechno dohromady. Upřímně nechápu, jak něco tak podlého, nepatřičného, odpudivého, pokleslého a hloupého vůbec může někam kandidovat.

0 0
možnosti
ŘZŘ

řehoř z řep

7. 10. 2010 21:18
Parkování u přechodů

Hlavně důsledně postihovat parkování u přechodů, podle pravidel se nesmí parkovat v okolí 5 metrů.

Kdyby se tato zásadní věc dodržovala, tak se bude hned podstatně lépe žít automobilistům, chodcům i cyklistům.

0 0
možnosti
A

AAA3

7. 10. 2010 21:44
Re: Parkování u přechodů

jednak nikoli v okoli, ale PRED prechodem, za prechodem uz ne, druhak ve v Praze casto je parkovaci zona vyznacena jeste blize nez tech 5 metru u prechodu, takze parkovat je tam oficialne v poradku.

0 0
možnosti
I

Invandrare

7. 10. 2010 21:12
bezpečný přechod

si dneska představujou akorát se semaforem...dejte všude semafory a bude ráj na zemi!!! ;-€

0 0
možnosti
RP

poly_

7. 10. 2010 21:09
Chování

Nemůžu si pomoct, ale ani sebelepší přechody nepomůžou. Základem je zlepšení chování účastníků provozu k sobě. Nemá cenu tu rozebírat každou nehodu, ale z 90% za ní stojí nepozornost na jedné straně. Když vidím jako řidič auta co chodci vyvádějí, tak se mi občas dělá špatně a divím se, že jsem ještě nikoho nesrazil. Na druhé straně se mi občas povede chodce přehlédnout zvlášt večer při vypnutém osvětlení atd.

Co pomůže více než x-stavebních úprav je tolerance na OBOU stranách. Chodec si musí uvědomit, že nemá cenu prát se s autem, protože to je jasná prohra a řidič auta si musí uvědomit, že není nejdůležitější na silnici.

Taková OT: Není to nahodou křižovatka z Vrchní prchni? Jak vždycky p.Abrhám tlačil auto z kopce?

0 0
možnosti