Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová podoba pražské magistrály počítá se čtyřmi pruhy a jedním střídavým

Praha 4 představila svoji vizi budoucí podoby ulice 5. května. Magistrála by podle ní mohla do dvou let nabídnout místo stávajících šesti čtyři jízdní pruhy plus jeden střídavý podle hustoty dopravy. Komunikace by navíc měla prorůst zelení a přinést zklidnění, které by do lokality vrátilo život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raz36

Usmevny populismus modrych soudruhu

1) kam se tech 100tis. aut podeje? 2) cim se tech minimalne 100tis. lidi z tech aut prepravi (ne v kazdem aute jede jen ridic)? Az tito lide presednou do MHD, bude se ve stanicich jake je Kacerov nebo I.P.Pavlova cekat na kazde treti metro a kazdej ctvrtej autobus/tramvaj? A opet na predstavenych studiichy jsou dalnice pro cyklisty? Opravdu si nekdo mysli, ze vetsina prazanu pracuje ve fabrikach, kde se muze prevliknout a osprchovat?

0/0
9.10.2010 19:42

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

1) Proč 100 tisíc? Většina návrhů s alespoň částečným zachováním provozu počítá, takže předpokládejme pro začátek 50 tisíc. Dole v metru jich projede denně necelých 300, takže i kdyby se to cpalo do metra, tak by to nebylo zase tak zásadní navýšení - o nějakých 15%. Velké rezervy jsou v zapojení železnice. Dokoupit pár autobusů je ve světle částek, za kterých se buduje okruh, také maličkost. A výhledově bude Déčko (už se mělo stavět, kdyby ODS nebyla blbá). Posilovat MHD není neřešitelný problém.

2) Jízda na kole je efektivnější než chůze (pokud se nesnažíš o maximální rychlost blbou technikou na blbém kole atp.) - skutečně se po každé procházce potřebuješ hned sprchovat? Nebo máš prostě kolo asociované se sportem, takže se ženeš na nejvyšší výkon? To je pak jasné, že se zpotíš. Pražané o jízdu na kolech zájem mají, zjišťovalo to už dost průzkumů. A kdyby nebylo tolik aut, tak je to z Pankrácké pláně, kde bydlí docela dost lidí, po Nuseláku celkem pěkná projížďka do centra.

0/0
9.10.2010 20:08

raz36

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

1) kdyz uz, tak 30tis. dle uvednych navrhu, stanice I.P. Pavlova a Kacerov jsou dnes na bezpecnem maximu co se tyce pocti cestujicich za 1 den (proc zrovna tyto dve stanice si prosim najdete). Zeleznice nema zadnerezervy, jinak by ji uz cestujici vyuzivali (pro "satelitaky", kteri jsou hlavne na vychod od Prahy je kolik parkovacich mist P+R u stanic zeleznice? jestli 500, tak je to hodne). Ano, dokoupit autobusy se da, Predevsim lide z Modran by byli vdecni aspon za to (tim se ovsem Kacerov nevyresi). Ohruh se buduje hlavne kuli tranzitu. Vyhledove znamena 20 let, spis 30. Navic jsem zvedavej, jak Dcko prekroci Nuselske udoli, ze by Nuselak c.2? A kde se postavi? Budou se zase bourat baraky? 

0/0
9.10.2010 23:08

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Železnice samozřejmě rezervy má, spočívají v tom, že by se dalo vypravit více vlaků, například na trati Komořany-Modřany-Braník-Krč-Vršovice-Hlavní nádraží. Ostatně na tom Kačerově tahle trať vede nějakých 30 metrů od toho současného komplexu metro-autobusové zastávky, a zastávka tam už plánována je. A dále se plánuje, že by víc vlaků projíždělo centrem a končilo až na opačné straně Prahy, takže třeba to, že by se na Kačerově přestoupilo do vlaku, a za půl hodiny například vystoupilo bez přestupů ve na nádraží ve Vysočanech, to je reálné bez větších investic do infrastruktury. Jasně, že by to nejezdilo po minutě a půl jako metro, přesto tamtudy pár tisíc z těch třiceti odvézt lze.

http://www.sporilov.info/view.php?nazevclanku=zeleznicni-zastavka-kacerov&cisloclanku=2010090321

0/0
10.10.2010 0:22

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Železnice má pro Prahu obrovský potenciální význam, tady s vámi musím stoprocentně souhlasit. Ten význam spočívá zejména v možnosti využít drážní těleso jako základ pro přestavbu na vnitroměstské "dálkové" silnice. Například východozápadní magistrálu která v Praze zoufale chybí (ve směru Černý most - Holešovice - Ruzyně - Hostivice). Vsadím se, že poměr vděční/naštvaní by byl daleko lepší než kdyby se z téhle trasy udělal nějaký "S-bahn" jezdící každých pět minut.

0/0
10.10.2010 11:17

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Tak to je dobrý nesmysl. A meziměstské a mezinárodní vlaky úplně zrušíme, nákladní vlaky zrušíme, hromadnou dopravu zrušíme, řidičáky rozdáme i dětem, důchodcům a slepcům, v Praze vybudujeme všude třípatrová podzemní parkoviště, benzín bude zadarmo a udusíme se ve smogu? Nebo jak bude ten geniální plán pokračovat?

0/0
10.10.2010 11:37

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Meziměstské a mezinárodní vlaky nemusí projíždět Prahou. Železniční doprava je celosvětově v útlumu, dlouhodobě se udrží beztak jen rychlé a velmi rychlé tratě které Prahou tak jako tak neprocházejí, takže tady nevidím problém.

 

Podzemní parkoviště se budují a budovat budou, protože kancelářské budově nebo obchodnímu centru bez dostatečných parkovišť se dnes už potenciální nájemce jenom vysměje.

0/0
10.10.2010 12:06

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Železniční doprava nijak zvlášť v útlumu není. Nebo jakou máte oporu pro to, že by měla být? Konkrétně příměstské vlaky okolo Prahy mají slušnou obsazenost, lidé jimi jezdí.

0/0
10.10.2010 17:52

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Ještě k tomu benzínu: je drahý, ale čas který ušetříte použitím auta je ještě dražší. Jinak by lidi autem nejezdili, nemyslíte?

0/0
10.10.2010 12:07

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Opakuji to už poněkolikáté, vy to ovšem nějak úspěšně ignorujete;-D:

Většinově se v Praze do práce nejezdí autem.

0/0
10.10.2010 17:41

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Obecně je stále ještě provázání železnice s městskou dopravou špatné, zastávky autobusů jsou daleko od zastávek vlaků, ale pracuje se na zlepšení. Prostě zrovna u té železnice se toho dá udělat docela dost a za poměrně málo peněz (v porovnání s miliardami sypanými do vnitřních i vnějších okruhů).

Ale že třeba v Říčanech není u nádraží pořádné parkoviště, s tím jaksi pražský magistrát těžko něco udělá, ten může akorát tak zavřít magistrálu a říčanským naznačit, ať si parkoviště v Říčanech vyjednají u svého starosty. Koneckonců, proč by se měl pražský magistrát starat o hlasy říčanských voličů?

0/0
10.10.2010 0:29

raz36

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Do zeleznice se kazdorocne naliji desitky miliard korun a nic se nemeni, nevim, proc by se to melo menit do budoucna?

Ricany me jako prazaka netrapi, bavime se zde o P+R v Bechovicich, Cernem moste, Rajske zahrade a Letnanech. Kapacita je naprosto nedostatecna (celkove nekolik set parkovacich mist na desitky tisic lidi).

0/0
10.10.2010 4:06

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Pokud si myslíte, že se na železnici nic nemění, tak se špatně díváte, nebo málo jezdíte vlakem.

A jste si jistý, že z hlediska zklidnění severojižní magistrály na Pankráci je problém v P+R na Černém mostě? Myslel jsem, že řešíme problém, jak dostat lidi z Kačerova do centra.

0/0
10.10.2010 11:18

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Ne, tady se - pokud dobře čtu - řeší problém jak dostat lidi z domova do práce :-)

0/0
10.10.2010 11:25

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Jistě, ale jde o to, které. Lidí z Rajské zahrady se ranní špička na Pankráci směrem do centra jaksi netýká.

0/0
10.10.2010 11:31

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Ne, tím jsem myslel, že ti lidé nebydlí na Kačerově, ale leckdy daleko od něj a musí se tam nějak dostat. A to jakoby se vůbec neřešilo, automaticky se předpokládá že pojedou autobusem který je opět nepohodlný, má intervaly, pořád zastavuje - což jsou faktory která dále snižují atraktivitu veřejné dopravy.

0/0
10.10.2010 11:33

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Z Rajské zahrady na Kačerov pojedou metrem.

0/0
10.10.2010 11:38

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

A z Kačerova do cíle cesty tedy jak? A k té Rajské zahradě se dostanou jak? Možná, že jsem přehodil vámi předpokládaný domov a práci, ale ptám se stále na totéž - potíže s dvojím přestupem.

0/0
10.10.2010 11:59

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Přestup není zásadní potíž.

A jak z Kačerova a Rajské zahrady do cíle cesty, to pochopitelně nemohu vědět, když nevím, kde ten cíl cesty je.

0/0
10.10.2010 17:43

raz36

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

2) jizda na kole neni nijak efektivnejsi nez chuze (zdroj energie pro pohyb je stale jeden a tentyz), podstatny rozdil je v rychlosti prepravy a pokud chci byt nekde stejne rychle jako autem, tak se proste na kole spotim jak mys.  Prazane o jizdu na kole zajem nemaji a to ani pres kazdorocni akce cykloaktivistu, kterych navic stale ubyva (tech radove nekolik desitek osob na techto akcich neni reprezentativni vzorek).

0/0
9.10.2010 23:09

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Ano, pokud se budete snažit jet na kole 50 km/h, tak se zcela jistě zpotíte. Ale efektivnější ve smyslu poměru vydané energie a výsledku kolo je. A pokud stačí 15 km/h, tak už se běžný člověk zvyklý trochu sportovat nezpotí, není-li to do prudkého kopce. A rychlostí 20 km/h (což je na té trase bezproblémová nepotící rychlost) budete například z Budějovické na Florenci za necelých 20 minut, což sice je pomalejší než metro, ale když k tomu přičtete rozdíl času strávený přesunem na metro a z metra, tak to vyjde zhruba stejně. A trocha pohybu je zdravá (i toho pohybu, při kterém se člověk nepotí). Určitě je spousta cest, kdy kolo zaostává (do kopců by to chtělo elektrokolo, jinak to je pomalejší), ale také je spousta cest, kde kolo vychází velmi dobře.

A řádově desítky osob na cykloakcích??  Velké cyklojízdy mají v posledních letech stabilně přes tisíc účastníků: http://cestovani.idnes.cz/praha-zazila-velkou-jarni-cyklojizdu-dw4-/ig_kolo.asp?c=A090423_111556_ig_kolo_ptp

0/0
10.10.2010 0:04

raz36

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

1000 ucastniku cyklojizdy nemuze ospravedlnit stovky milionu proinvestovane do cyklostezek a rozhodne nemuze konkurovat postu osob dopravovanych auty. Na kole se zapotite, tak to proste je a s tim nic neudelate, ani kdyby jste se stavel na hlavu. Zvlast, kdyz jedete na jare nebo v lete, kdy je horko, na podzim a v zime se zase na kole jezdit neda, protoze clovek prijede celej zasvinenej. Proste se smirte s tim, ze autama se jezdit buda a drtiva vetsina volicu ma auto a hodla ho vyuzivat pro sve pohodli a kvalitu, ktere auto nabizi. Tomu se nemuze MHD, natoz pak kolo vubec rovnat. A chci videt, jak budete z Budejovicke na Florenci za 20 minut;-D Ja kdyz jezdil na kole v lete ze Strasnic do Malesic, tak mi to vyslo na 20 minut jen tak tak (a to je to celou dobu rovinka).

0/0
10.10.2010 3:59

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

No ono z Budějovické na Florenc je to spíš s kopce, víte? Takže to jede rychleji než ze Strašnic do Malešic. ;-)

A auty pravidelně nejezdí většina voličů ani dnes. Kolik pak si myslíte, že je cest do práce MHD, pěšky, na kole a autem v Praze? Skutečně si myslíte, že nadpoloviční většina je autem?

Cyklojízda je cyklojízda, to není pravidelná cesta do práce, ale extra akce, na kterou si člověk musí udělat čas. Po Praze denně projede víc cyklistů, než je na cyklojízdě, naopak na cyklojízdu jezdí i lidé, co by jezdit každodenně chtěli, ale v jejich trase je to blbé, takže chtějí zatlačit na politiky, ať s tím něco dělají. Takže s tou tisícovkou neoperujte jako s maximem. Navíc cyklostezky plní i rekreační účel a využívají je i motoristé (podívejte se o víkendu, kolik je u podolské zaparkováno aut a lezou z nich lidé a berou si brusle).

0/0
10.10.2010 11:28

m. l.

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Já jsem zvyklý sportovat, do práce bych na kole klidně dojel i když to mám do kopce, ale - ježdění na kole mě nebaví, trvá to déle než autem, když prší nebo hrozí déšť tak mě na kolo dostanete leda se zbraní v ruce, je mi nepříjemné se v práci sprchovat (mj. další ztráta času) i když tam sprchu máme a krom toho se mi běžně stává, že teprve v práci se rozhodnu někam zajet kam to na kole opravdu nejde... Myslím, že takových lidí jako já je velmi mnoho. V Praze nenajdete mnoho lidí, kteří s jistotou vědí, co přesně a jak dlouho budou v práci dělat (točit kličkami u soustruhu...).

0/0
10.10.2010 11:24

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Ještě k té otázce efektivity: http://www.novinky.cz/zena/zdravi/208047-pri-chuzi-vydame-vic-energie-nez-kdyz-jezdime-na-kole.html

Když to měřili, vyšlo jim to efektivnější zhruba osmkrát.

0/0
10.10.2010 0:06

raz36

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Merit to mohli jak chteli, ale stale to je blbost.

0/0
10.10.2010 4:00

řehoř z řep

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

A nějaký argument by nebyl? Vědci to změřili, je to jasné i od oka (nebo vy jste unavený víc, když ujedete třicet kilometrů na kole než když je ujedete pěšky?), ale vám je prostě jasný opak?

0/0
10.10.2010 11:30

Clancy Wiggum

Re: Usmevny populismus modrych soudruhu

Proč je to blbost?

0/0
12.10.2010 16:55

Dalšínickvpekle

Asi budu šťoura , ale

Těch 100 000 aut co tamtudy denně projede , se poděje kam ?

0/0
9.10.2010 18:24

RedSquirrel

To je ale blbost

Určitě si někdo sedne doprostřed "miniparčíku" na lavičku mezi dvěma proudy totálně zaplněné magistrály, jen aby nadýchal maximum exhalací a do večera bylo po něm. Pokud s tím chce Praha 4 skutečně něco udělat, tak ať povolí vjezd do 5. května jen rezidentům nebo udělá z ulice pěší zónu po vzoru návrhu Zelených. Ale na to jim chybí dost odvahy. Když se před lety (několikrát) rekonstruoval Nuselský most a byl zcela uzavřen, neprojelo zde po několik měsíců ani jedno auto a pražská doprava kvůli tomu nezkolabovala. Tak proč by to nemělo jít dnes?

0/0
9.10.2010 15:20

řehoř z řep

Re: To je ale blbost

Jistě, že by to šlo. A až politikům dojde, že autofanatici nejsou ve městě rozhodující politická síla (a navíc se dost stěhují do satelitů, kde si mohou volit akorát tak starostu Jesenice atp.), tak to také půjde. Bohužel čeští politici obvykle nevynikají tím nejrychlejším vedením, takže to trvá.

Oni třeba pražští zelení tomu také nepomáhají, protože místo aby si chytli "svého" tématu a snažili z něj vytřískat co nejvíc, tak i na jejich současných volebních kandidátkách lze najít na předních místech experty na kvóty pro ženy a podobné nesmysly, zatímco lidé, co bojují za zlepšení vzduchu v Praze a podobné bohulibé cíle, se často krčí až kdesi dál. Ale to je spíš problém Zelených.

0/0
9.10.2010 18:40

m. l.

Re: To je ale blbost

To je problém voličů. Až nějaká strana přijde s tím. že zablokuje magistrálu tak ji prostě nebudu volit. A jak to tak vypoadá, nebudu v tom sám :-)

0/0
9.10.2010 20:37

řehoř z řep

Re: To je ale blbost

Tak to máš v těchto volbách jasno, co?

Tipuji, že v těch za čtyři roky už nezbude žádná strana, která by byla proti zklidňování magistrály. Jestli po magistrále jezdí denně 100 000 aut, tak to je padesát tam, padesát zpět, a  z těch padesáti tisíc bude alespoň tak dvacet sateliťáků. A ten zbytek, to zase není tak veliká skupina voličů, aby stálo za to si naštvat zbytek Prahy.

0/0
9.10.2010 21:46

m. l.

Re: To je ale blbost

Tipuješ špatně :-) jezdit chce skoro každý a chce jezdit chce po celé Praze, nejen naučenou trasu do práce - zase domů.

 

A co máš pořád proti sateliťákům. Ti lidé přece také chtějí bydlet a v Praze se volné parcely shání těžko, 10,000 za metr není žádná výjimka.

0/0
10.10.2010 11:31

řehoř z řep

Re: To je ale blbost

Že chce jezdit skoro každý, to je nepodložené tvrzení.

A ať si sateliťáci klidně bydlí, kde chtějí, ale ať si pak smrdí autem tam a nezabírají jím prostor v Praze s odůvodněním, že přestup z příměstského autobusu na metro je pro ně moc složitý.

0/0
10.10.2010 17:48

LevP

Husakovo ticho 2

jooo kdyby pred tim nez se to stavelo bydlel v tech barakach nekdo z vysokych vladnich cinitelu KSCM mohlo to tam vypadat jako "Husakovo ticho".

Bouzel se nejspis nebydlel a tak se se plan plnil na 110% procent ;-D,ale ohled na lidi a budoucnost ne.

Magistrala mohla byt od odpadaku na Pankrac po odpadak na Vysehradu pekne v podzemi a nad tim zelenych parku nezpocet a toho parkovaciho stani k tomu.

0/0
9.10.2010 12:36

budulinek4

Kdo tudy jezdí

Je třeba připomenout, že věšina vozidel na magistrále jsou vesničani z okolních satelitů. Většina pražanů se přepravuje MHD, viz statistiky a průzkumy. Navíc jde jen o "100 tisíc" vozidel. Co to je oproti miloónu přepraveným v metru.

Proč vždycky menšina terorizuje většinu, která si přeje zklidnění magistrály ?

Jinak nejvíc mě baví příspěvky od m.l., že prý tohle si přejí ti, co nemají auto ;-D Že by v Praze opravdu někdo neměl na auto ? A kam zařadíš mne, téměř denně jezdím po jižní spojce a přesto si přeji zklidnění magistrály ? :-)

0/0
9.10.2010 11:22

squishie

Re: Kdo tudy jezdí

Přesně, s tímhle já souhlasím. Problém je v tom, že si lidi na magistrálu zvykli. Vidina horší průjezdnosti je prostě děsí.

0/0
9.10.2010 16:58

honza2007

starosta je nadčasový!

"Tento návrh je vizí do budoucna a můžeme ho rozpracovávat až tehdy, kdy bude v provozu kompletní vnější i vnitřní městský okruh a vyřešeno parkování v Praze. Nemá cenu budovat pěší zónu, v jejíž blízkosti budou v kolonách čoudit automobily," podotkl starosta ... "Magistrála by se v novém kabátě mohla představit už za dva roky. Starosta Prahy 4 počítá s tím, že město by na její přeměnu mohlo z rozpočtu uvolnit peníze alespoň na projekt už v roce 2011. " - To znamemá, že za  roky bude dokončen okruh 8-o8-o8-o?

0/0
9.10.2010 10:54

LevP

prej jako Pariz

my nekdo vysvetlete kdo by sel pesky od nuselaku k Arkadam? V parizi je pochopitelny ze je krasna promenada od oblouku po Champs-Elysees, ale ta ulice je asi tak 3 sirsi a ma po obou stranach luxusni obchody, tady by se dalo po stranach akorat luxusne do neceho slapnout.

A druhej fakt, jak uz tu nekdo zminoval, prece od semaforu s Jecnou smer Brno neexistuje zacpa. A prujezd je tam krasne plynulej, tak proc to zhorsovat? Aby jako to co stoji do mesta stalo i z mesta a prece jen bude toho smoudu vic?

0/0
9.10.2010 0:40

řehoř z řep

Re: prej jako Pariz

Já sem šel od Nuseláku k Arkádám už mockrát. Ale že to není ta nejhezčí trasa v Praze, s tím souhlasím.

0/0
9.10.2010 1:09

Tryskomys Muf

Klasika

Klasika. Magistrat hl.m. Prahy se stara pouze o to jak nejefektivneji rozkrast penize z rozpoctu (napr. kauzy OpenCard, verejne dostupne wifi, udrzba web. stranek, taxisluzby, odtahy aut, atd.), a zoufale magistraty mestskych casti, ktere bohuzel naprostou neschopnost lidi na hl.m. neovlivni, navrhuji podobne zoufala lokalni reseni, ktere neberou v uvahu provoz v cele Praze, potazmo dalsi mestske casti. Ve vysledku to konci vzdy obdobne - polovicata reseni za premrstene naklady. Jeste bych podotknul, ze bulvarni media typu idnes se pred volbami zabyvaji predevsim diskreditaci nepohodlnych stran na zakazku, misto toho, aby se venovaly nespocetnym korupcnim kauzam z predeslych 4 let. K zbliti.Rv

0/0
8.10.2010 23:16

kaktusak

Jsou potřeba ještě další dálniční radiály

uvnitř městského okruhu, jak to bylo původně plánováno. Magistrála by měla být u Muzea akorát svedena do tunelu. Městské bulváry je pak možné udělat z jakýchkoliv ulic vedle ní.

0/0
8.10.2010 22:11

mpes4

naprostá šílenost...

kdo si půjde sednout mezi proudy valících se aut? To by snad neudělal ani pražák...

0/0
8.10.2010 21:14

unbreakable debater vol.12

Re: naprostá šílenost...

Je to tak. Zeleň v dopravní džungli je v Praze na mnoha místech a v životě jsem tam neviděl lidi. Třeba před Nuselákem je takový cíp a je tam mrtvo, ani psí lejno tam člověk nenašlápne.

0/0
8.10.2010 22:15

řehoř z řep

Re: naprostá šílenost...

To tedy našlápne. Já tam byl a musel jsem si dávat pozor, kam šlapu. Ale z dopravně funkčního hlediska pěší chůze je ten cíp úplně na  a důchodci se tam nedostanou, protože by museli po schodech do pochodu.

0/0
8.10.2010 22:25

MH1

jeden velky tunel

a ted nemyslim ten pod stromovkou, ale tuhle zelenou saskarnu. Ne, ze by si magistrala nezaslouzila oziveni, ale...

Motoristé vědí, že v určitých hodinách se provoz zahušťuje buď směrem do Prahy, či ven z města. Pan starosta tam ale asi nejezdi, protoze jak rano, tak vecer v tomto useku stoji kolona POUZE do centra. Takze pruh s obousmernym provozem, je pouze cesta, jak vyhodit prachy za totalni kravinu.

Naklady 150-200 milionu, mozna pul miliardy podle toho, jestli bude nutne rekonstruovat inzenyrske site. Vzdyt tam jsou lampy uprostred, jak by se to mohlo obejit bez reko??? Tam by byly takove zmeny, ze nova instalace by byla levnejsi nez upravy.

Uz aby bylo po volbach, todle uz je fakt trapny.

0/0
8.10.2010 21:01

řehoř z řep

Re: jeden velky tunel

Tomu, že tam nejezdí, celkem věřím. Pan starosta totiž tady v Praze bydlí, na rozdíl od sateliťáků.

0/0
8.10.2010 21:26

MH1

Re: jeden velky tunel

hmm, no tak to toho o svem bydlisti moc nevi. a vi to kazdy kdo jede ze ctyrky, kamkoli jinam.

0/0
8.10.2010 21:50

řehoř z řep

Re: jeden velky tunel

Autem. A to já nevím, jestli on vůbec má, natož pravidelně používá. Hodně lidí v Praze jsou sváteční řidiči.

0/0
8.10.2010 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.