- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přiznávám Rathovi první kladný bod. Přesně toto tvrdím od začátku - začít od Kladna, už to by přineslo značné zlepšení. A v Praze 6 se snad někdy proberou ...
Problém této akce je v tom, že se to nazvalo rychlodráha - každý si pod tím představuje cosi ohromného, proti čemu je třeba protestovat. Kdyby se to nazvalo modernizace a elektrizace trati, mohlo se dávno stavět.
za co bod? jen vytahuje nápady ze šuplíku svých předchůdců...
ale platit ji asi nebude, ze....
samozřejmě že jí bude platit. Vy nevíte, že majetek Ratha je odhadován na 2 biliony korun. Tak tech pár desítek miliard pro Ratha nebude problem
P.S. Vy teda ale máte v hlavě vyluxováno
Tenhle plán tu byl už dávno, ale zatím nic. Ale nevím jestli se jim to vyplatí... Když musím do Prahy, tak stejně většinou jedu autobusem, jelikož je to o 20 minut rychlejší (pokud není zácpa na Evropské) a levnější.
Ale kdyby se tato dráha opravila, tak to nejen pomůže se spojením na Kladno, ale také na Kralupy a Rakovník.
Po modernizaci bude doba jízdy Kladno - Praha o dost lepší. Předpokládané jízdní doby na Masaryčku jsou 26 min pro plně zastávkový vlak a 21 minut pro vlak zrychlený. Cca polovina z dnešních 51 a 39.
Cože? To si dělá srandu? Proč zrovna Kladno, co je tam tak důležitýho aby zrovna kladno mělo rychlodráhu za X miliard?
o hlavně teda o 15 minut, co je to za zhovadilost! Pryč RÁTHE - už vypadni - škodíš!!