Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bém: Opencard byla chyba, svého přátelství s Janouškem ale nelituji

Osm let primátorování Pavla Béma končí. Nastupoval jako nadějná tvář, dostal se na vrchol popularity. Končí ale jako neoblíbený politik, kterému mnozí vyčítají zásadní chyby při správě města. On sám některé uznává, přátelství s kontroverzním podnikatelem Romanem Janouškem mezi ně nepatří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Šubrt

Uff...

To je přesně pro Béma charakteristické. To, co dělal vždycky posuzoval podle toho, jak to dopadlo pro NĚJ... Zda se kšeft povedl, či ne. Ale Pražané a město a fungování toho či onoho, mu bylo vždycky fuk. Samozřejmě, že el. jízdenka je něco, co se má zavádět. Spor přece není o to, zda si nechat papírové tramvajenky. Spor je o to, že právě v tom marketingu utopil stamiliony, protože se snažil prodat to, co funkčně nestálo a pořád nestojí za nic. Kdyby šlo o dobře fungující projekt, Pražané by kartu chtěli pochopitelně sami... Takhle dostali befehl a šup do front a vyřizovat si to, ce se původně nechytlo ani v knihovně...

0/0
14.11.2010 10:49

pavkovan

Tunekar Bem ma sve penize na kontech podvodnik Janouska

Napr. tech 1, 6 miliardy  korun na janouskovych uctech ve svycarske pobocce KBC jsou urcite z poloviny Bema !!!!

0/0
6.11.2010 17:43

pavkovan

Re: Tunelar Bem ma sve penize na kontech podvodnik Janouska

ve Svycarsku , Rakousku a Lichnstejnsku - hovori se o 7 miliardach korun - delenych pul na pul v gangu Janousek  - Bem

0/0
6.11.2010 17:52

Von der Tann

200% Lhář

a neuvěřitelný demagog.

"O podnikatelských aktivitách pana Janouška nic nevím..";-D;-D;-D;-D

A co ten stříbrný Seat Alhambra, co mají ve Žlutých Lázních (provozovatel - Taiko, majitel - R. Janoušek)???

Nejezdila s ním náhodou nějaká paní Radmila Bémová??? :-P

0/0
3.11.2010 20:29

pavkovan

Re: 200% Lhář

Bem ma nakradene penize z prazske radnice na kontech R. Janouska ( ve Svycarsku, Rakousku , Lichnstejnsku ) , proto muze akorat tak soupat nohama a poslouchat byvaleho cisnika Janouska , tohle brutalni duo 8 let drancovalo Prahu !!!!

0/0
6.11.2010 17:48

puk

Takže všechno zrušit. Bém to zaplatí.

Tak si, chlapečku připrav pro začátek 900 milionů.A až to zaplatíš, budeme pokračovat. Máš toho na triku podstatně víc. Nic jinýho než prachy po tobě nechceme.

0/0
3.11.2010 13:37

Stracholam

a co zakázky?

Opencard nebyla jediná podezřelá zakázka Bémova magistrátu... Bohužel pro jejich větší transparentnost nikdy nic neudělal, Richterova protikorupční strategie je pouze vějička pro voliče. Naštěstí nezafungovala. Doufám, že nové vedení se zasadí o elektronizaci veřejných zakázek, větší využití elektronických aukcí a nasazení e-zaku. Jen tak budou zakázky skutečně pod kontrolou.

0/0
3.11.2010 10:24

Gunter von Bahnhof

chyba to nebyla

za ty prachy to určitě stálo, no né?

0/0
3.11.2010 9:08

JUDr. Lawyer

No jo, lůza plive

Vážení, asi je jednoduché hodit všechno na hlavu jedné personě, ale takhle to v životě opravdu nefunguje. Opencard nebyl jen Bémův projekt, zodpovědnost nesou všichni, i opozice. Samotný nápad s elektronickou kartou není vůbec špatný, bohužel ty kauzy okolo pražanům kartu spíš znechutily. Co se týká prorůstání byznysu a politiky, to je záležitost která byla, je a vždycky bude, ať je primátor Bém nebo Tůma. Nedělejte si marné iluze o lepších a poctivých časech a podívejte se lépe na kandidátky TOP 09. Jste naivky. ;-D

0/0
3.11.2010 8:58

al.mucha01

Re: No jo, lůza plive

Příspěvek pravdivý, ale proč ta "lůza"? :-(

0/0
3.11.2010 9:02

ODSCSSD3

Re: No jo, lůza plive

jednou je to sef... je za to placenej (a ne malo) tak za to nese zodpovednost...

takto to chodi vsude (nevim kde pracujes ty teda)

kdyz se u nas ve firme stane velky prusvih.. taky to odnese sef a ten pak teprve serve treba nekoho jineho

0/0
3.11.2010 9:25

ulriška

a co olympiáda ?!

Myslím, že se zapomíná, že byl také velkým propagátorem olympijských her v Praze. Jestli se dobře pamatuju, tak nás to zatím stálo 70 milionů na propagaci myšlenky. Díky Bohu, k této investiční akci pro své kamarády se už nedostal. To by jsme teprve koukali!

0/0
3.11.2010 8:28

denek

Posypat si hlavu popelem

to za ty výhody, co jste za to dostal bokem, stojí.... Nejvíce mě pobavila první věta z dopisu k Opencard:"Vážený zákazníku, jsme rádi, že jste SE ROZHODL zvolit pro naši kartu..." My se ale nerozhodli, nám to bylo nařízeno, že pane Béme ;-O..

0/0
3.11.2010 8:27

kulus

kvuli tramvajence...

... jsem jim musel nadiktovat spoustu osobnich udaju vcetne fotografie. Dobre se vi, ze ta zlocinna firma Haguess co ma tyto udaje buh vi jak s nima nalozi. A to kvuli tramvajence. At jdou vsichni tyhle gauneri nekam.

0/0
3.11.2010 7:41

fBcH

Od začátku nesympatïcký Bém

Bém byl pro většinu od začátku nesympatický. Opencard nebyla chyba pro Béma (dostal za to slušné provize), ale byla to chyba pro pražany, že musely zaplatit několikrát předražené Opencardy.

0/0
3.11.2010 7:30

Labruna

Opravte si popisek pod fotografií:

Bylo by víc než smutné, kdyby Bém po všech problémech, které Praze přivodil "skončil jako primátor". Lepší bude, když jako "primátor skončí" resp. když "skončí jeho působení ve funkci primátora".

0/0
3.11.2010 6:56

al.mucha01

Nedá se někde zjistit,

proč švýcaři zastavili vyšetřování Janouška? Nebyla v tom součinnost (příp. nečinnost) naší strany?

0/0
3.11.2010 6:54

modra-sance

Béma zničil souboj s Topolánkem

ten soupeře nemá moc rád a přesně od doby co se Topolánkovi postavil, tak začala jedna akce novinářů za druhou. Ne že by si to Bém nezasloužil, ale nedělal nic jiného než ty léta před tím, kdy to nikomu nevadilo, vadit to začalo až po vzpouře. Dalíkové a jiní PR manažeři měli dlouhé a šikovné ruce, jen problém je v tom, jestli likvidací Béma nepřilikvidovali i celou ODS.

0/0
3.11.2010 4:09

pavkovan

Re: Bém zničil prazskou ODS

Bem znicil janouskovskymi tunely celou prazskou ODS

0/0
6.11.2010 17:54

Hondoušek

Opencard byla chyba

za kterou budou všichni, kdo chtěj v Praze jezdit na tramvajenku, platit ještě dlouho. Díky

0/0
3.11.2010 0:20

pablo_arospede

a takový to byl nadějný politik...

Jednu dobu z politiků ODS suverénně kraloval žebříčkům oblíbenosti. Dřív nebo později by toho Topolánka v křesle šéfa ODS vystřídal... Kauzy jako Opencard, nebo boj o Kaplického knihovnu mu aůe zlomily jako politikovi vaz. Těžko teď může pomýšlet v rámci ODS na nějakou vyšší pozici než je řadový poslanec. Rv

0/0
2.11.2010 23:47

pavkovan

vsehoschopny korupcnik Bem

intrikan a manipulator

0/0
6.11.2010 17:55

Ronald_Reagan

Tak za tu CHYBU zaplať, Béme !

Každý slušný člověk za chyby platí a nese odpovědnost ....

0/0
2.11.2010 22:29

Paa1

Re: Tak za tu CHYBU zaplať, Béme !

To jistě. Každý slušný člověk, nikoli Bém.

0/0
2.11.2010 22:49

m. l.

Vajíčka, chystejte vajíčka!

A přijďte na pomoc, v Praze se chystá spojení vyžírků z ČSSD s vyžírky z ODS!

0/0
2.11.2010 21:54

modra-sance

Re: Vajíčka, chystejte vajíčka!

Velkou koalici nechci. Ale jedno je legrační, nikdo tam nemůže vládnout bez jedněch vámi vyjmenovaných vyžírků. Nebo v jiné koalici by libovolná z těchto stran přestala být vyžírkovská ?

0/0
2.11.2010 23:04

m. l.

Re: Vajíčka, chystejte vajíčka!

Vyžírka + vyžírka je horší kombinace než vyžírka + jistá naděje na ne-vyžírku :-)

0/0
2.11.2010 23:44

Ronald_Reagan

CHYBA, za kterou soudruh nemůže, ale zaplatí to Všichni ...

Nestačím se divit, co to je tady za Banánistán.8-o

0/0
2.11.2010 21:47

alexík

Opencard.

Opencard byla chyba? To je, ale zpráva od pana Béma.8-o

0/0
2.11.2010 21:34

řehoř z řep

Zahájení stavby vnitřního okruhu

je právě to, co se nepovedlo. Budoucnost v Praze má hromadná doprava, ať už proto, že ve stárnoucím státě bude čím dál tím víc důchodců, kteří by raději za volant neměli sedat, nebo proto, protože na smradlavé a hlučné plechovky pro všechny nikdy nebude dost místa a ty dvě třetiny lidí, co jimi do práce nejezdí, pravděpodobně časem přestane bavit uvolňovat plechovkám víc a víc místa.

Mělo se stavět Déčko.

0/0
2.11.2010 21:17

m. l.

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Hromadná doprava je naopak v útlumu. Kdo může má auto, stále větší procento "osobokilometrů" absolvují lidi autem. Nemá cenu se zuby nehty bránit přirozenému vývoji a mocí a silou nutit lidi aby volili zdlouhavější způsob přepravy jen proto, že si to nějací nepřátelé aut přejí. Transport je krví ekonomiky a kdo ho násilím omezí, je jednoduše sabotér. Správný postup je naopak odstraňovat kritické uzly v dopravě a pokračovat v dělení města na neprůjezdné rezidenční čtvrti spojené fungující sítí dopravních tepen, jak je tomu ve všech významných světových velkoměstech.

0/0
2.11.2010 21:53

řehoř z řep

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Třeba takový New York, kde většina lidí auto nevlastní a pro dopravu do práce ho používá pouhá čtvrtina, to je nebo není významné světové velkoměsto?

A to není o násilných omezeních, to je o tom, kam dát víc peněz a čemu vyčlenit prostor. Zda do podpory hromadné dopravy, nebo individuální automobilové, nebo třeba platit studie ohledně olympiády. A že platit Blanku, když Déčko velmi schází a autobusy na jižní sídliště nestíhají, byla blbost, o tom nepochybuji.

0/0
3.11.2010 0:24

m. l.

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Byl jste tam vůbec někdy? ;-D A byl jste v Londýně, Hamburgu, Mnichově, Paříži? Samé tramvaje, autobusy, trolejbusy, co?

0/0
3.11.2010 1:51

řehoř z řep

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Někde jsem byl, někde ne :-)

A vy se vyhýbáte otázce. Co si myslíte o Novém Yorku? Je to významné nebo nevýznamné město.

0/0
3.11.2010 12:16

m. l.

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Na Déčko kašlu, těším se na Blanku :-)

0/0
3.11.2010 1:54

řehoř z řep

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

A když bude potřeba havarijní oprava Nuselského mostu a zastaví se Céčko (jako že taková věc hrozí prakticky permanentně), tak ti nebude vadit, že těch 300 000 lidí, co tam denně projede metrem, bude muset jinudy a jediná možnost bude po ulicích?

0/0
3.11.2010 12:18

Lord LazyBoy

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

krom toho mam takovy pocit, ze tak pred pul rokem zde psaly, ze praha ma tusim 3. nejlepsi MHD v evrope, krom toho jak rekl Jeremy Clarkson v Top Gearu proc maj mit socky svuj vlastni pruh pro autobusy? kdyz ja tu jedu v aston martinu ?

0/0
3.11.2010 0:05

řehoř z řep

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Protože tvůj arton martin je méně efektivní využití společných prostředků, tedy zejména prostoru.

0/0
3.11.2010 0:25

m. l.

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Se někdy koukni jak tramvaje v Praze překážejí dopravě :-) Za jednoho co jede tramvají jich projede deset v autě, ale musí stát v kolonách aby tramvaj s pročuranými sedadly a poblitými podlahami mohla projet :-)

0/0
3.11.2010 1:53

řehoř z řep

Re: Zahájení stavby vnitřního okruhu

Hahaha.  Souprava dvou tramvají T4 má kapacitu okolo 200 lidí, že potřebných 150-200 aut zabírá v centru stejně místa, to můžeš vykládat tak své babičce.

Stejně jako to, že soukromé automobily zásadně nikdy nikdo nepoblil.

0/0
3.11.2010 12:13

maryfox

Jak jinak,

jedna kapitola skončila, ale peníze na výlety budou potřeba pořád.   ;-€

0/0
2.11.2010 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.