Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po otevření Pražského okruhu začaly opravy jiných silnic. Doprava opět stojí

Když se otevřel Pražský okruh na jihovýchodě Prahy, řidičům se výrazně ulevilo. Už po pár týdnech je ale situace jiná. S řadou uzavírek kvůli plánovaným opravám silnic se totiž čekalo právě na dokončení obchvatu. Teď se s opravami začalo a řidiči znovu stojí v kolonách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rickr

Kontrola a transparentnost chybí

Jak je možné, že na ulici 5.května (z centra, u nájezdu z jižní spojky)měli frézování a pokládku asfaltu hotovou během necelého týdne a na jižní spojce před Barrandovským mostem jim jeden pruh trvá už tři neděle???

Stačilo by zveřejnit jaká firma to dělá a proč jí to trvá tak dlouho - a doufat, že příště už si neškrtne...

0/0
3.11.2010 14:57

tx999

Re: Kontrola a transparentnost chybí

Netvrdim, ze tomu rozumim, ale na JS jsou podstatne vetsi koleje od nakladnich aut. Proto je dost pravdepodobne, ze se tam musi jit do vetsi hloubky a nedela se jen vymena svrchni vrstvy, ktera se nejspis delala na 5.kvetna. Tim padem i ta oprava bude asi trvat dele.

0/0
4.11.2010 15:16

Bejvoc_2

Vše je o tupcích na odboru dopravy na magistrátu.

Proč oprava na magistrále, která se skládala z vyfrézování 4 míst v levém pruhu trvala 3 dny??? První den rozdali značky a vyfrézovali, druhý den to nechali uležet a třetí den zalili asfaltem. Proč nemůžou v osm večer začít frézovat, do deseti mít vyfrézováno, do půlnoci zalito asfaltem a ve tři ráno mohou odstraňovat hrazení.;-O;-O;-O

0/0
3.11.2010 12:33

martanek111

Re: Vše je o tupcích na odboru dopravy na magistrátu.

Zkuste nastudovat některé zákony či technologické postupy.

Jinak mám dojem, že úředníci magistrátu ani nefrézujou ani nezalejval ( asfaltem);-)

0/0
3.11.2010 13:43

Wikring

Re: Vše je o tupcích na odboru dopravy na magistrátu.

Jako stavbyvedoucí to mám nastudováno i v praxi ověřeno a pokud se vážně jednalo jen o odfrézování jedné vrstvy a její obnovení, má pisatel pravdu. Ale že by si zrovna na magistrále někdo dovolil zbytečně protahovat práci, se mi nezdá.

0/0
3.11.2010 13:49

řehoř z řep

Nabídněte lidem kvalitnější MHD

a většina problémů bude fuč. Jenže Bém, místo aby pořádně investoval MHD, tak staví Blanky a podobné nesmysly, jako kdyby to mohlo něco vyřešit.

0/0
3.11.2010 12:20

Ten komu nic nevoní

Auto začíná bejt diagnóza

pro některý pacienty, co musí za každou cenu autem. Jeden kamarád jezdí ze Stodůlek na anděl autem do práce, taky je tlustej jak prase. ;-ORv

0/0
3.11.2010 12:07

AAA2

Re: Auto začíná bejt diagnóza

a kdyby jezdil metrem, to by tlustej nebyl?

0/0
3.11.2010 12:14

řehoř z řep

Re: Auto začíná bejt diagnóza

Jistě méně. Každodenní procházka k metru a procházka od metra, procházka do obchodu a tak dále udělá svoje. Lékaři říkají, že pro zdraví má každý člověk ujít denně nějakých pět kilometrů. Pokud nejezdíš všude autem, tak to nachodíš velmi snadno. Pokud jezdíš všude autem, tak si musíš každý večer udělat extra procházku - a nebo se smířit s tím, že zdravě nežiješ.

0/0
3.11.2010 12:22

Damik

Re: Auto začíná bejt diagnóza

Některý lidi jsou prostě megalíný.  Taky znám lidi co by do MHD v životě nevlezli a furt melou něco o tom jak je plná houmlesáků atd.  Ale někdy se to holt jinak než autem po Praze nedá, já jezdil přes spojku každý den půl roku, když jsem bydlel v Modřanech a dojížděl do práce na Skalku. To bylo 10-15 minut autem vs. 1-1,5 hodiny MHD.   

0/0
3.11.2010 12:31

řehoř z řep

Re: Auto začíná bejt diagnóza

Jo, to je jeden ze směrů, které MHD pokrývá blbě (i když s těmi deseti minutami autem už si trochu fandíte, ne?) Přitom z Modřan vede železniční trať, koleje pak vedou dál podle Jižní spojky až na Skalku. Ale jaksi vedení města tuhle skutečnost nikdy nedokázalo využít k tomu, aby na té trati vybudovalo zastávky a provozovalo na těch kolejích osobní vlaky třeba Modřany-Braník-Krč-Strašnice. Jezdí tam jen nákladní vlaky.

Ale snad se blýská na lepší časy, bude zastávka Kačerov, která využitelnost těch kolejí výrazně zvýší:

http://www.sporilov.info/view.php?nazevclanku=zeleznicni-zastavka-kacerov&cisloclanku=2010090321

0/0
3.11.2010 12:51

CarlBlack

důvody omezení

Bylo by taky dobré napsat co se konkétně v místě opravuje a proč tak dlouho, to je přesně ta chybějící transparentnost. Opravdu by mě zajímal duvod uzávěry ulice K Barrandovu do půlky prosince, zarovnat ty rigoly po kamionech nemůže trvat víc než týden.

0/0
3.11.2010 11:59

p555

Re: důvody omezení

pokud budou menit cely povrch a opravovat i podklad a stridave v obou pruzich, tak to neni tak moc...

0/0
3.11.2010 12:01

Damik

Re: důvody omezení

když zarovnáš rigoly, za chvíli jsou tam zase, ten nestejnej povrch auta vymelou.  Daleko lepší to celý vyfrézovat a položit tam novej.

0/0
3.11.2010 12:32

samoutovareinkarnace

Z tohoto

článku plyne jediné - bydlet na levém břehu never ever. Z hlediska dostupnosti civilizované části Prahy je to jak bydlet v Brně.

0/0
3.11.2010 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.