Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rotvajleři na Příbramsku utekli majiteli a roztrhali čtyři ovce

Dva rotvajleři utekli majiteli v obci Křešín na Příbramsku. Oba psi se vydali na místní pastviny, kde potrhali několik ovcí. Dalších sedm kusů následně z ohrady zmizelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pekelnk

Budete stejně kritičtí jako k myslivcům?

Doufám, že to bude zase první zprávou v televizních novinách, stejně jako předevčírem zpráva o tom, že nejvetší zábavou myslivců je střílení domácích mazlíčků na potkání.. Ještě dobře, že to byly jen ovce a ne malé děti. Udělit maximální pokutu  - 30 000Kč, dle zákona 449/2001 sb. A ještě požadovat úhradu škody, odhaduji dalších 30 000 Kč. A pořádně rozmáznout v médiích, aby si konečně i majitelé těhle a podobných zabijáků uvědomili, že mají také nějaké povinosti... Nejen puška v rukách nezodpovědného individua je smrtící zbraň.

0/0
12.11.2010 13:37

sampis

Re: Budete stejně kritičtí jako k myslivcům?

Mě fascinujou debatéři jako vy. Odhadujete škodu na dalších 30000. Kdežto policije ji vyčíslilo akolo deseti tisíc. Asi víte víc než majitel.

0/0
12.11.2010 19:50

pekelnk

Re: Budete stejně kritičtí jako k myslivcům?

Čtyři ovce za deset tisíc? Vy asi žijete stejně jako ty policajti v době končících osmdesátých let.. Když budu počítat jateční hodnotu, tak se k tomu asi tak dostanu, pak připočtu náklady na kafilérku, tak jsme minimálně na patnácti. Ale ono existuje něco jako chovatelská hodnota, pokud to byly čtyři bahnice, tak jsme jistě na víc než třiceti tisících, jelikož každý rok mohla mít mladé atd.. (neznám pohlaví ani věk těch zabitých ovcí, které mimochodej jistě ani trochu netrpěli, takže jsem psal, že jejich hodnotu pouze odhaduji...) Ale to vy, panelákový ochránce přírody a nejspíš chovatel nějakého stupidního bojového psa, se ktrým děláte machry na sousedy nikdy nepochopíte..

0/0
13.11.2010 14:11

kníže Sternenhoch

pravda o RTW

http://hobby.idnes.cz/rotvajleri-nejsou-zadni-zabijaci-nenechte-si-ujit-mistrovstvi-sveta-122-/hobby-mazlicci.asp?c=A090911_090043_hobby-mazlicci_mce

0/0
12.11.2010 13:34

dracekvo

hodnotil

bych to jako rasově motivovaný útok, to je jasné.

0/0
12.11.2010 12:27

řehoř z řep

Majiteli tučná pokuta

a ještě vyšší platba, pokud chce psy zpátky. Jinak do salámů.

0/0
12.11.2010 11:48

sampis

Re: Majiteli tučná pokuta

Jaká "vyšší platba"?

0/0
12.11.2010 19:53

Amanita phalloides erectus

***

Zajímavé, že majitelé této rasy se bez vyjímky shodnou, že je to velice hloupý pes. Viz tato diskuze.

0/0
12.11.2010 10:57

kníže Sternenhoch

Re: ***

zatím jsme se všichni shodli jen na Vaší hlouposti

0/0
12.11.2010 11:00

Amanita phalloides erectus

Re: ***

taky jsem rotvajler.

0/0
12.11.2010 11:07

prazakm

Rotvajler

Mám rotvajlera a musím říct, že je to velmi hodný pes. Narozdíl od kokršpaněla, kterého jsme měli, nikdy nikoho nekousl. A na louce mám pár ovcí, s těmi je kamarád.

0/0
12.11.2010 10:53

dracekvo

Re: Rotvajler

Zalezi na vychove a taky na poctu. Pokud je psu vice, zacne jim hrabat(chovat se jako smecka) a udelaji i to co majitel neceka. Takovyhle rasy by proste meli bejt na nejake povoleni a basta. Majitel by mel ukazat, ze je kvalifikovany k jejich vychove. Pokud se zblazni kokr, tak dostane od nejakeho prihlizejicicho kopacku na hlavu a je pokoj.

0/0
12.11.2010 11:22

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Amanita phalloides erectus je asi pan exposlanec Kořistka

Ta jasná inteligence se nezapře.

0/0
12.11.2010 10:49

Amanita phalloides erectus

Re: Amanita phalloides erectus je asi pan exposlanec Kořistka

jsem reikarnovaný rotvajler.

0/0
12.11.2010 10:51

tojsouveci

Fakt

Fakt by na tyto bojové psy měl být zbrojní průkaz.

P.S. Pokud tady nějaký pejskař bude tvrdit, že nic takového jako "bojoví psi", či "bojová rasa" nezná, tak ho ujišťuji, že někteří nepejskaři, i někteří pejskaři vědí moc dobře, co je tím myšleno

0/0
12.11.2010 10:28

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Fakt

Co to je bojový pes? A odkdy je rotvajler bojový pes? Je jasný, co tím je myšleno, ale nechápu, jak na to kdo přišel. Rotvajler se nikdy k psím zápasům nešlechtil ani nepoužíval.

Spíš bych byl pro tvrdší postihy majitelů zvířat obecně - pokud někomu utečou koně a ušlapou člověka, je to taky neštěstí. Kůń má sílu a váhu, prostě je to velký zvíře, ale taky se nedá říct, že by byl bojovej. To samý skot atd. Když nějaké zvíře ublíží člověku, ať je chovatel trestán podobně jako když něco udělá z nedbalosti při bouračce v autě.

0/0
12.11.2010 10:39

Klidne_me_smazte

Re: Fakt

Na chov koně povolení potřebujete!!!

0/0
12.11.2010 13:09

Kidkid

Re: Fakt

Tak předně rotvajler není bojový pes, ale pes služební. To znamená, že by měl také dostat služební výcvik. A pokud potrhá stádo ovcí, tak jedině potrestat majitele psů, že jim nedal patřičný výcvik a také za to, že si pořídil plemeno psa, které není schopen zvládnout. Každé plemeno potřebuje výcvik v poslušnosti a pokud majitel na psi nemá čas a pořizuje si je jen pro okrasu, tak musí nést následky svého neuváženého jednání.

0/0
12.11.2010 10:56

Amanita phalloides erectus

***

Rotvajler je zdegenerovaná hloupá rasa. Hloupější pes snad ani neni.

0/0
12.11.2010 10:16

tojsouveci

Re: ***

A já myslel, že v psím žebříčku IQ býval nejníže jezevčík.

0/0
12.11.2010 10:25

Amanita phalloides erectus

Re: ***

ne, to byl dalmatin.

0/0
12.11.2010 10:29

pstrosatko

Re: ***

A kteří jsou nejchytřejší?

0/0
12.11.2010 18:37

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: ***

Nepište o něčem, o čem nemáte páru. Rottweiler je jedno z nejchytřejších plemen. Jejich agresivita je značně přeceňovaná, je to pes, který je vychován k hlídání kravských stád, posléze je to řeznický pes, který chodil s pánem na trh, říká se, že hlídal peníze, které měl uvázané na krku. O své síle vědí a používají ji velmi neradi. Mám jednoho doma a je to mazel, neublížil by mouše a mají ho rádi všichni ve vesnici. Mimochodem - rotvajleři se používají i jako slepečtí a lavinoví psi, nejen u policie a ostrahy objektů. Známým vykradli barák, rotvajler je pustil dovnitř a když večer odnášel zloděj lup,  skočil na něj, sundal ho a pak mu seděl do druhýho dne na prsou a cenil mu do obličeje - než přijel páníček... a klidně ho mohl zakousnout.

To, co se stalo, ukazuje jednozančně na chybu majitele - špatný výcvik, zanedbané oplocení, agresivita z nulové socializace, možná psi vraždili z nudy, pro zábavu, což taky ukazuje na zanedbání péče ze strany majitele.

0/0
12.11.2010 10:34

Amanita phalloides erectus

Re: ***

no vždyť to píšu, hloupej pes.

0/0
12.11.2010 10:37

kníže Sternenhoch

Re: ***

pod váš tex se podepíšu,jsem taky majitel tohodle plemene a co jste napsal je prostě fakt

0/0
12.11.2010 10:40

kníže Sternenhoch

Re: ***

psa možná ne,ale vy sjte evidentně hloupější.Já mám již druhého rotvíka a je to chytrý a mírný pes

0/0
12.11.2010 10:38

Amanita phalloides erectus

Re: ***

no vidíte, že se shodnem, že je to hloupej pes. Souhlasím s váma.

0/0
12.11.2010 10:41

kníže Sternenhoch

Re: ***

pokud se shodne,že Vy jste hloupější,tak prosím.Nemám potřebu někomu vysvětlovat,že je to chytrý pes,já a všichni co s touto rasou přišli do styku to ví.

0/0
12.11.2010 10:44

Amanita phalloides erectus

Re: ***

tak vidíte, že i vy uznáváte, že je to hloupej pes. Díky. R^

0/0
12.11.2010 10:48

Kidkid

Re: ***

Tak to nemáte pravdu. Můj rotvajler čte. Vám to Váš Alík neříkal?;-D;-D

0/0
12.11.2010 10:57

sajlor

Tupa rasa

Jeste ze okolo nesel nejaky zastance teto tupe rasy, treba by zmenil nazor... Podobne psi by meli pridelovat proverenym lidem a na "zbrojni průkat" A ne a by se je vodil kdejaka nagelovana tupa hlava!!!!!!

0/0
12.11.2010 10:13

sajlor

Re: Tupa rasa

Uplne mi to rozhodilo psani...

0/0
12.11.2010 10:14

akiller

Re: Tupa rasa

My ti rozumíme :-) A máš pravdu R^

0/0
12.11.2010 10:23

kníže Sternenhoch

Re: Tupa rasa

pokud si myslíte,že za ty potrhané ovce může rasa psa,tak není o čem diskutovatRv

0/0
12.11.2010 10:41

prazakm

Re: Tupa rasa

Vlčák by to neudělal, co?

0/0
12.11.2010 10:54

kníže Sternenhoch

Re: Tupa rasa

dle myšlení některých,by zřejmě ovce ostříhal,podojil a vše přinesl jejich majiteli:-)

0/0
12.11.2010 10:59

Zly_Soused

Utratit

a majitele zavřít.

0/0
12.11.2010 10:09

hefaistosh

Re: Utratit

Spíš obráceně.

0/0
12.11.2010 10:26

Smrť

Re: Utratit

Mastná pokuta a odškodné v řádu 100.000,- Kč by majitele psů mohlo přivést k větší zodpovědnosti. V případě jakéhokoliv dalšího incidentu majitele zavřít, psy zabavit a dát je do útulku nebo raději nějakému zkušenému chovateli.

0/0
12.11.2010 10:58

maurizio

Re: Utratit

Vase jmeno je pro nas zarukou kvality!!Utracet bychom mohli jine elementy ....S pozdravem Boxer (21 mesicu)

0/0
12.11.2010 22:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.