Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský okruh pomohl dopravě v metropoli. Dokazují to nová čísla

Nová část Pražského okruhu řidičům pomohla. Na Jižní spojce to najednou jde bez kolon a i jinde v Praze se znatelně snížil počet aut. A kdyby hned po otevření okruhu nepřišly na řadu rozsáhlé opravy dalších silnic, byla by to s dopravou v Praze ještě lepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jorge Alejandro

Škoda

Tak dlouho jsem na ten okruh čekal ... a nedočkal jsem se ... to by teď byla cesta Benešov - Beroun a bez Práglu. Tak teď ještě D3 a na jih od Prahy bude konečně normální dopravní obslužnost :-)

0/0
16.11.2010 20:40

HrubesaMares

nojo

tahle osveta je dulezita - neinformovany clovek by si zrovna dnes rano mohl snadno splest Jizni spojku s parkovistem. Jeste ze tento svazacky server mame...Rv

0/0
16.11.2010 15:58

Neexist

x

Ti novináři jsou tak prolhaní, Jižní spojka je denodenně uplně narvaná. Směrem na barandovský most se ty kolony uvolnily jen díky zrušení semaforu na konci jižní spojky, kde byly dvoukilometrové kolony denně spoustu let. Ale provoz je pořád stejně špatný tímto směrem. Opačný směr na Štěrboholy - to je katastrofa. To je ještě horší než když nebyl otevřený okruh. Na malém úseku sice kamiony nemůžou, na většině jižní spojky můžou. Jižmní spojka směr štěrboholy je denodenně uplně ucpaná. Jezdím několikrát denně v obou směrech a takové lži jako jsou v tomto článku jsem dlouho neviděl v novinách.

0/0
16.11.2010 14:52

Vici77

Re: x

ja tam take jezdim kazdy den a zkusenost mam uplne obracenou. Napojuji se kazde rano u Krce a jezdim na Smichov....a verte mi, ze na ten Smichov obcas jedu bez jedine zastavky a na 5 rychlostni stupen.... jo a o 10 min rychleji..

opacny smer byva plnejsi, to je pravda

0/0
16.11.2010 15:06

Neexist

Re: x

Tak ten kousíček od Krče na baranďák je jen konec jižní spojky ale zkuste si ji projet celou v obou směrech. Uvidíte sám.

0/0
16.11.2010 15:13

Inž.ZABABA

Re: x

Prosím neplést s tím, že se před Barr. mostem teď chvíli opravoval pravý pruh s vyjetými kolejemi - to skončilo (dočasně, postupně asi budou opravovat pozpátku k D1), a provoz není špatný. Samozřejmě - jak kdy. Zkuste juknout sem:;-)

http://unicam.camea.cz/Discoverer/TravelTime

0/0
16.11.2010 15:26

p555

Re: x

nejste nejako mimo? realita je opacna, prujezdnost se vyrazne zvysila, odbocit a pripojit se je pohodlne - uz neni potreba opatrne se probojovavat pres souvislou stenu kamionu...

0/0
16.11.2010 15:10

Neexist

Re: x

Jižní spojky neucpávají jen kamiony. Vy mi připadáte, že jste jižní spojku viděl jen v TV. Zkuste si ji někdy celou projet a uvidíte, Hlavně směr štěrboholy, to pojedete půl dne.

0/0
16.11.2010 15:15

tx999

Re: x

Tak je snad jasne, ze se to uvolneni tyka useku 5. kvetna - Barrandovsky most.

Useku 5. kvetna - Sterboholy otevreni noveho useku R1 pochopitelne ulevit nemohlo.

0/0
16.11.2010 18:19

bukovski

Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

ale alespoň tam není kolona. I když ta s dalšími uzavírkami bude zas. Už se chystá kroužení kolem mostu, co se bude bourat. Rád bych touto cestou poprosil řidiče co jezdí po D1, jezděte prosím vpravo. I pravý pruh se může používat, není prašivý.

0/0
16.11.2010 13:23

Posel z Liptákova

Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

brrr, mojí škodě stodvacet s maximálkou tak 90 se do pravýho zásadně nechce :-P

0/0
16.11.2010 13:37

Inž.ZABABA

Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

Ano, bohužel to platí i pro novější pekáče, zvlášř s "S" značkou. Asi S jako Shiron ;-D A že by se mohlo vůbec jezdit v pravém pruhu - to je v CZ sci-fi ;-O

Napíšu Bártovi, ať dá do Průhonic a Mirošovic takové tabule jak v ÖE - Jezděte vpravo - Rechs fahren...

0/0
16.11.2010 15:29

danny47

Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

.... ten je přece jen pro ty hnusný a pomalý kamiony. ;-)  Takový ponížení své osoby, že by jel v pravým pruhu přece žádnej českej "světaznalej" řidič nedopustí .....

0/0
16.11.2010 14:21

koga

Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

když oni si ti čecháčci myslí, že pruh vlevo je pro rychlá auta, ne pro ty, co jedou rychleji. A žádný majitel, ani ojetiny,nepřizná, že jeho auto je pomalé

0/0
16.11.2010 15:40

tx999

Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

SouhlasR^

Nejvic me stve, ze se mi pak pravidelne stava, ze musim kvuli predjeti nekoho takoveho z praveho pruhu do leveho a pak zase zpatkyRv

0/0
16.11.2010 18:16

řehoř z řep

Podstatnější je,

zda to pomohlo víc, než kdyby se za stejné peníze investovalo jinak, třeba do hromadné dopravy.

0/0
16.11.2010 13:15

termin

Re: Podstatnější je,

Už vidím, jak vezeš prasata na porážku v MHD ;-D

0/0
16.11.2010 13:17

řehoř z řep

Re: Podstatnější je,

Chceš naznačovat, že pražské automobily jsou plné prasat?8-o

0/0
16.11.2010 13:54

tyrael

Re: Podstatnější je,

DO MHD se v Praze investuje masivne, vpodstate vsechny autobudy jsou onve nebo modernizovane, stejne jako vozy metra a tramvaje, jizdni rad je skutecne nadupany. Nevim co vic by jsi ejste chtel.

0/0
16.11.2010 13:17

lu2222

Re: Podstatnější je,

třeba novou linku metra. už je to pěkně dlouho co přibyla ta poslední.

0/0
16.11.2010 13:28

řehoř z řep

Re: Podstatnější je,

Jo, a třeba metro z Kačerova je nadupané ještě víc. Už dávno mělo stát Déčko, mělo se víc pracovat na využití stávajících kolejových tras (proč ještě nestojí zastávka Kačerov? Kdy budou jezdit osobáky Radotín-Braník-Krč-Kačerov a přestane se vše cpát přes Hlavní nádraží?) . 

Samozřejmě, že se mohlo investovat víc.

0/0
16.11.2010 13:54

Inž.ZABABA

Re: Podstatnější je,

Nemohlo - Bém je přece z P6. A taky se to místní ODS ted vyplatilo... Hlavně že si na P4 zvolili a vypreferovali big mimino Bendu jr....

0/0
16.11.2010 15:32

koga

Re: Podstatnější je,

sice na jedné straně souhlas, ale přesto je pražská MHD jedna z nejkvalitnějších v Evrope, toliko nějaký cizí průzkum před nedávnem. Buďme rádi alepoň za to

0/0
16.11.2010 15:42

kubacer

A ještě jedna prasárna

Prodloužení vnějšího okruhu k Říčanům by bylo fajn....kdyby na konci napojení na D1 nezašpuntoval zcela nesmyslně vyřešený provizorní sjezd, kde se ráno čeká klidně 20 minut. Velice bych ocenil, kdyby paní redaktorka položila ŘSD dotaz, jak dlouho budeme muset toto nesmyslné provizorium trpět. Právě kvůli němu raději ráno volím Jižní spojku.

0/0
16.11.2010 13:12

danny47

Re: A ještě jedna prasárna

Dyť jí teď máš volnější, tak co se ti nelíbí...... (navíc z Říčan do Prahy jezdí "eSko" každejh dvacet minut)....

0/0
16.11.2010 14:25

yamajka89

super..

mě by spíš zajímalo proč je takovou dobu zas******á evropská že se tam jede přes půl hodiny

0/0
16.11.2010 13:00

looki25

Re: super..

přeložky inženýrských sítí kvůli výstavbě metra.

Těšte se na úplnou uzavírku Evropské ;-)

0/0
16.11.2010 13:09

yamajka89

Re: super..

ode dneška sem to vzdala a jezdim vlakem.. je to lepší a dokonce úspornější.. :-)

0/0
16.11.2010 14:53

tyrael

Uspech Pavla Bema.

Stavbu vnitrniho a vnejsiho okruhu v Praze dokazal prosadit Bem. Bez nej by ani jedno nestalo, stejne jako prodlouzeni Acka a priprava na stavbu Decka. A kdo rika ze to neni pravda lze jako kdyz tiskne.

0/0
16.11.2010 12:17

Martin Šubrt

Re: Uspech Pavla Bema.

To je zajímavé, přitom vnější okruh staví a platí stát, nikoli Praha. Naopak Praha byla při přípravě stavby spíše administrativní překážkou. S vnějším okruhem nemá Bém nic společného. S vnitřním už ano. Když se měla stavět varianta Dana, duhá možná Hana a nejhůř vyšla Blanka, staví se pochopitelně Blanka. na raze 6 si po jejím otevření fakt užijí. Stejně jako po otevření metra A, kolem něhož nejsou žádná záchytná parkoviště a bude třeba i na Praze 6 realizovat zóny placeného stání... A příprava D... Hmm, škoda, že vzhledem k zadlužení na vozy busů a tramvají a vázyným cca 20 miliardám na Blanku a metro A na D prostě není ani koruna. Naopak Bém přípravu D dlouhodobě zpomaloval a že se těď vzmohlo je jen zásluha toho, že Bém docílil realizace své A obsese...

0/0
16.11.2010 12:24

tyrael

Re: Uspech Pavla Bema.

Jste uplne vedle, je z Vas citi Strana zelenych. Naopak to byl Bem, ktery prolobboval ve vlade stavbu obchvatu a kdo na nej poskytoval pozemky a dalsi potrebnosti. Kolem metra A samozrejme parkoviste jsou jiz ve vystavbe a to na Vypichu a ve Veleslavine, zony parkovani na Praze 6 maji byt do konce roku 2011. Na metro D penize jsou, bude se cerpat z fondu a zbytek se doplati z uveru. Tak nelzete a doma si svitte svickou a topte v ekokamnech na biomasuRv

0/0
16.11.2010 13:21

řehoř z řep

Re: Uspech Pavla Bema.

No jestli se neobejdete bez argumentace svíčkami a biomasou, tak to je docela bída.

0/0
16.11.2010 13:55

danny47

Re: Uspech Pavla Bema.

Jaká "přihrávka", taková odpověď....  

0/0
16.11.2010 14:27

Posel z Liptákova

Je jen otázkou času, kdy se uvolněné silnice zase zaplní

...Doprava se chová jako povodeň a zpravidla "zatopí" tolik prostoru, kolik jsme ochotni jí poskytnout. Je jen otázka času, než nové dopravní řešení indukuje další množství dopravy (stávající uvolnění silnic jen povzbudí mnoho spících řidičů, kteří raději jezdlili MHD, díky okruhu se stane ještě atraktivnější bydlení mimo město, což zase zatíží všechny radiální přístupy do města i samotný okruh... Dávám tomu pár let a intenzity budou tam, kde byly. Jediné plus je, že z Jižní spojky zmizely kamiony.

0/0
16.11.2010 12:10

tyrael

Re: Je jen otázkou času, kdy se uvolněné silnice zase zaplní

To co rikas je mozne, nedokazu to posoudit. Faktem ktery ja objektivne posoudit dokazu, je skvela prujezdnost Jizni spojky. Oproti minulosti zlepseni o 100%.

0/0
16.11.2010 12:20

Von der Tann

hezký PR článek

paní redaktorka si nestačila všimnout, že už je po volbách.. zato řidiči stojící v kolonách ano :-P

0/0
16.11.2010 11:59

dropa

Pomoc přinese hlavně odstranění parazitů ve výstavbě!

ZÁKOS byl vytvořen již před desítkama let a mají ho prakticky všechny metropole !! ;-O 

Akorát tady se furt protestuje a honem špekuluje jak prodat lacino potřebné pozemky aby se pak draho vykoupily!! ;-€ Rv [>-]

0/0
16.11.2010 11:57

Posel z Liptákova

Re: Pomoc přinese hlavně odstranění parazitů ve výstavbě!

ZÁKOS byla pěkná prasárna. Jako bychom teď neřešili, co s Magistrálou, jak jí zlidštit a kdo ví, kolik to bude stát. Díky ZÁKOSu by tu takových magistrál bylo hned několik :-/

0/0
16.11.2010 11:59

dropa

Re: Pomoc přinese hlavně odstranění parazitů ve výstavbě!

Prasárna je, když se udělá z komplexního řešení 10% a desítky let se řeší, že je všechno špatně, aby se to nakonec postavilo někde o sto metrů vedle!! !! !!

Tři pražské okruhy se přeci nedaj stavět přes Drážďany:-/

0/0
16.11.2010 12:39

Posel z Liptákova

Re: Pomoc přinese hlavně odstranění parazitů ve výstavbě!

To komplexní řešení bylo zbytečně velkorysé. Ano, z hlediska řidiče by to byla opravdová parádička, ale z hlediska obyvatele města naprosté šílenství. Vždy je potřeba najít kompromis mezi dopravní obslužností a rozvojem města, jedno bez druhého prostě nelze. A ZÁKOS ve své původní velkorysé podobě nemá ŽÁDNÉ stejně velké město v Evropě. Byla to prostě komunistická megalomanie, současný koncept MO, R1, sníženého počtu radiál a vypuštěných magistrál mi připadá přiměřený dnešním nárokům.

0/0
16.11.2010 12:47

Roman35x

Nějak nechápu

co má společného nově otevřený úsek R1 s nuselským mostem.

0/0
16.11.2010 11:43

danny47

Re: Nějak nechápu

Podmínku zveřejnění článku je zřejmě uvedení nějakého nového/přetrvávajícího problému (bez ohledu na souvislost s tématem článku) 

0/0
16.11.2010 11:53

tx999

Re: Nějak nechápu

To jsem taky nepochopil.

Jinak napriklad v ulici k Barrandovu se ted uzavirka jeste protahla. Cestou k Barrandovskemu mostu sundali zhruba od Shellu az dolu pravy jizdni pruh.

0/0
16.11.2010 11:54

Martin Šubrt

Re: Nějak nechápu

Přece jen má. Uvolnění Jižní spojky od kamionů přispělo k tomu, že některé cesty typu Kačerov - IPP - Žitná - Smíchov se přesunuly na Jižní spojku, kudy jsou oproti minulosti nyní rychlejší. Problém je, že Jižní spojka je nyní tak atraktivní, že nasává den za dnem daleko více nových cest osobáků. Sice to pomohlo jejímu bezprostřednímu okolí, ale problém je, že ty nové cesty se musí na Jižní spojku a z ní nějak dostat, takže v souhrnu budou návazné komunikace na tom ve výhledu spíše hůře... Nuselák se brzy dostane opětr na svá čísla, stejně 80-85% aut tam jede směrem do centra...

0/0
16.11.2010 12:20

danny47

Re: Nějak nechápu

A odkud se jezdí do centra přes Jižní spojku (směr Barrandovský most) a nuselák?  

0/0
16.11.2010 14:22

koga

Re: Nějak nechápu

třeba již z Hostivaře

0/0
16.11.2010 15:44

Muf007

Propojení D1 a D11

Dokud nebude min. 511 D1-Běchovice bude to na zbytku jižní spojky a v přilehlých oblastech pořád stát za to Rv

0/0
16.11.2010 11:33

danny47

Re: Propojení D1 a D11

Taky už mohlo bejt - ale je nutno se zeptat určitých občanských aktývistů a iniciajitivů......

0/0
16.11.2010 14:23

HrubesaMares

Re: Propojení D1 a D11

Podle mych informaci to blokoval predevsim charakterni gigant Blazek a ten druhy mentalni obelisk - Stajner...

0/0
16.11.2010 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.