Diskuze

Pražský okruh pomohl dopravě v metropoli. Dokazují to nová čísla

Nová část Pražského okruhu řidičům pomohla. Na Jižní spojce to najednou jde bez kolon a i jinde v Praze se znatelně snížil počet aut. A kdyby hned po otevření okruhu nepřišly na řadu rozsáhlé opravy dalších silnic, byla by to s dopravou v Praze ještě lepší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAM

Jorge Alejandro

16. 11. 2010 20:40
Škoda

Tak dlouho jsem na ten okruh čekal ... a nedočkal jsem se ... to by teď byla cesta Benešov - Beroun a bez Práglu. Tak teď ještě D3 a na jih od Prahy bude konečně normální dopravní obslužnost :-)

0 0
možnosti
MH

HrubesaMares

16. 11. 2010 15:58
nojo

tahle osveta je dulezita - neinformovany clovek by si zrovna dnes rano mohl snadno splest Jizni spojku s parkovistem. Jeste ze tento svazacky server mame...Rv

0 0
možnosti
N

Neexist

16. 11. 2010 14:52
x

Ti novináři jsou tak prolhaní, Jižní spojka je denodenně uplně narvaná. Směrem na barandovský most se ty kolony uvolnily jen díky zrušení semaforu na konci jižní spojky, kde byly dvoukilometrové kolony denně spoustu let. Ale provoz je pořád stejně špatný tímto směrem. Opačný směr na Štěrboholy - to je katastrofa. To je ještě horší než když nebyl otevřený okruh. Na malém úseku sice kamiony nemůžou, na většině jižní spojky můžou. Jižmní spojka směr štěrboholy je denodenně uplně ucpaná. Jezdím několikrát denně v obou směrech a takové lži jako jsou v tomto článku jsem dlouho neviděl v novinách.

0 0
možnosti
V

Vici77

16. 11. 2010 15:06
Re: x

ja tam take jezdim kazdy den a zkusenost mam uplne obracenou. Napojuji se kazde rano u Krce a jezdim na Smichov....a verte mi, ze na ten Smichov obcas jedu bez jedine zastavky a na 5 rychlostni stupen.... jo a o 10 min rychleji..

opacny smer byva plnejsi, to je pravda

0 0
možnosti
B

bukovski

16. 11. 2010 13:23
Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

ale alespoň tam není kolona. I když ta s dalšími uzavírkami bude zas. Už se chystá kroužení kolem mostu, co se bude bourat. Rád bych touto cestou poprosil řidiče co jezdí po D1, jezděte prosím vpravo. I pravý pruh se může používat, není prašivý.

0 0
možnosti
PZL

Posel z Liptákova

16. 11. 2010 13:37
Re: Tak třeba D1 to před Prahou od 15km zpomalilo,

brrr, mojí škodě stodvacet s maximálkou tak 90 se do pravýho zásadně nechce :-P

0 0
možnosti
ŘZŘ

řehoř z řep

16. 11. 2010 13:15
Podstatnější je,

zda to pomohlo víc, než kdyby se za stejné peníze investovalo jinak, třeba do hromadné dopravy.

0 0
možnosti
JN

termin

16. 11. 2010 13:17
Re: Podstatnější je,

Už vidím, jak vezeš prasata na porážku v MHD ;-D

0 0
možnosti

kubacer

16. 11. 2010 13:12
A ještě jedna prasárna

Prodloužení vnějšího okruhu k Říčanům by bylo fajn....kdyby na konci napojení na D1 nezašpuntoval zcela nesmyslně vyřešený provizorní sjezd, kde se ráno čeká klidně 20 minut. Velice bych ocenil, kdyby paní redaktorka položila ŘSD dotaz, jak dlouho budeme muset toto nesmyslné provizorium trpět. Právě kvůli němu raději ráno volím Jižní spojku.

0 0
možnosti
TF

danny47

16. 11. 2010 14:25
Re: A ještě jedna prasárna

Dyť jí teď máš volnější, tak co se ti nelíbí...... (navíc z Říčan do Prahy jezdí "eSko" každejh dvacet minut)....

0 0
možnosti
Y

yamajka89

16. 11. 2010 13:00
super..

mě by spíš zajímalo proč je takovou dobu zas******á evropská že se tam jede přes půl hodiny

0 0
možnosti
LN

looki25

16. 11. 2010 13:09
Re: super..

přeložky inženýrských sítí kvůli výstavbě metra.

Těšte se na úplnou uzavírku Evropské ;-)

0 0
možnosti
AA

tyrael

16. 11. 2010 12:17
Uspech Pavla Bema.

Stavbu vnitrniho a vnejsiho okruhu v Praze dokazal prosadit Bem. Bez nej by ani jedno nestalo, stejne jako prodlouzeni Acka a priprava na stavbu Decka. A kdo rika ze to neni pravda lze jako kdyz tiskne.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

16. 11. 2010 12:24
Re: Uspech Pavla Bema.

To je zajímavé, přitom vnější okruh staví a platí stát, nikoli Praha. Naopak Praha byla při přípravě stavby spíše administrativní překážkou. S vnějším okruhem nemá Bém nic společného. S vnitřním už ano. Když se měla stavět varianta Dana, duhá možná Hana a nejhůř vyšla Blanka, staví se pochopitelně Blanka. na raze 6 si po jejím otevření fakt užijí. Stejně jako po otevření metra A, kolem něhož nejsou žádná záchytná parkoviště a bude třeba i na Praze 6 realizovat zóny placeného stání... A příprava D... Hmm, škoda, že vzhledem k zadlužení na vozy busů a tramvají a vázyným cca 20 miliardám na Blanku a metro A na D prostě není ani koruna. Naopak Bém přípravu D dlouhodobě zpomaloval a že se těď vzmohlo je jen zásluha toho, že Bém docílil realizace své A obsese...

0 0
možnosti
PZL

Posel z Liptákova

16. 11. 2010 12:10
Je jen otázkou času, kdy se uvolněné silnice zase zaplní

...Doprava se chová jako povodeň a zpravidla "zatopí" tolik prostoru, kolik jsme ochotni jí poskytnout. Je jen otázka času, než nové dopravní řešení indukuje další množství dopravy (stávající uvolnění silnic jen povzbudí mnoho spících řidičů, kteří raději jezdlili MHD, díky okruhu se stane ještě atraktivnější bydlení mimo město, což zase zatíží všechny radiální přístupy do města i samotný okruh... Dávám tomu pár let a intenzity budou tam, kde byly. Jediné plus je, že z Jižní spojky zmizely kamiony.

0 0
možnosti
AA

tyrael

16. 11. 2010 12:20
Re: Je jen otázkou času, kdy se uvolněné silnice zase zaplní

To co rikas je mozne, nedokazu to posoudit. Faktem ktery ja objektivne posoudit dokazu, je skvela prujezdnost Jizni spojky. Oproti minulosti zlepseni o 100%.

0 0
možnosti
VDT

Von der Tann

16. 11. 2010 11:59
hezký PR článek

paní redaktorka si nestačila všimnout, že už je po volbách.. zato řidiči stojící v kolonách ano :-P

0 0
možnosti