Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyhněte se frontě na Opencard. Nechte si ji poslat poštou

Pražané, kteří si zažádali o Opencard a v kolonce vyzvednutí na formuláři zaškrtli políčko osobně, mají šanci, že nebudou muset čekat v hodinových frontách. Mohou prostřednictvím e-mailu zažádat o změnu způsobu vydání a nechat si ji poslat poštou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

puk

Opatrný darebák musí být zticha!

Nechte mu zaplatit všechny následné výdaje za kartu, kterou nikdo nechce a přesto ji vnucuje milionu lidí za nepředstavitelné náklady. Opatrný jsi lump a zloděj. Co jsi ukradl, to zaplať!

0/0
24.11.2010 9:31

Nejsem.BezPrace.info

To je zase česká realizace v praxi ;-)

"Novou službu ale nemohou využít lidé, kteří si o kartu zažádali přes internet. Při jejím vyzvednutí totiž musí úřednice zkontrolovat totožnost žadatele."

-

Boha jeho, kdo zase tohle vymyslel? PROČ nemůže být karta vystavena anonymně? CO zase chtějí kontrolovat? Pochopil bych to u dětských karet, kde se uplatňuje nějaká sleva, ale takhle? PROČ to není jako v Londýně, kde nikomu nezáleží na tom, kdo je držitelem karty? 8-o

0/0
24.11.2010 6:30

harius

Re: To je zase česká realizace v praxi ;-)

No, spíš mi řekni, jaký je rozdíl v tom, když by mou totožnost ověřila poštovní úřednice/poštovní doručovatelka a v tom, když bych si OC, objednanou přes internet, nechal poslat PPLkem a mou totožnost ověřoval zaměstnanec PPL, který se mnohdy chová tak, jako by neměl ani ukončenou základku... Bohužel patřím k těm naivním pitomcům, co si mysleli,že když si kartu objedná přes internet a nechá si jí poslat do Adrie, že tam bude hafo otevřených přepážek a výdej karet bude probíhat tempem "Ukaž občanku, tumáš kartu, vysmahni,další." a to pomíjím, že Adria pro mě byla nejlepším řešením, protože jí mám po cestě do a z práce. Realita je taková,že v Adrii jede pro výdej jedna přepážka, kde se zároveň řeší reklamace a třeba včera v 16.50 už elektronický systém nevydával čísla na pořadí, protože už prostě nebyla. Smutný pán, který přišel v 16.55 s tím, že mu na kartu nejde nahrát zakoupený kupon byl arogantně odbyt slovy "To máte dneska už smůlu, přijďte zítra v sedm, aby se na vás dostala řada."

0/0
24.11.2010 9:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.