Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové silnice naporcují lesopark mezi Letňany a Kbely

Letňanský lesopark zřejmě ztratí svůj klid. Protnout jej má totiž nová silnice, která jej rozdělí na dvě části. V plánech dokonce existuje ještě další silnice, která ji pak přetne kolmo na tu první a park tam rozčtvrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neandrtálec

Asi jsme logiku věci tak nějak nepochopili

Shrábneme dotaci z městských peněz na vykoupení pozemku a na úpravu na takzvaný lesopark, jediný na Praze sever / východ, a zdaleka největší.

:-)

A shrábneme dotaci, anychom mohli napříč postavit dva dálniční přivaděče. Jako že jich tam není dost.

:-)

Asi se taky přihlásím do ODS. Když jim projde i toto. ;-D:-/

0/0
21.1.2011 16:30

papazian

Tomu říkám argument, tři roky se na tom pracovalo,

sice špatně, ale co na tom, proto se nemůže nic změnit, i kdyby vědění šlo dál a zjistilo, že se až tak geniálně nepracovalo... Otázkou také je, zda se vůbec pracovalo!

0/0
6.12.2010 11:18

Honza13

Re: Tomu říkám argument, tři roky se na tom pracovalo,

Silnice je v územním plánu (i její pokračování do Satalic - to bude zas divení) dávno, Petr Štěpánek, strana zelených, autor parku, si toho asi nevšiml.

0/0
6.12.2010 23:17

wozáp baby

a co tunel?

nebo tak něco..prostě nějak oddělit tu dopravní stoku , byť jistě velmi užitečnou, od lesoparku??? Je nutné skutečně zase rozervat kus krajiny|? není. Jenom se musí chtí hledat kompromisy.

0/0
5.12.2010 14:12

Amoniak

Re: a co tunel?

- není tam žádný "lesopark", jenom pole s hromadou mrňavých stromečků

- krajina je v tom místě tvořena např. betonárkou nebo hromadami zeminy ze stavby sídlišť

- tušíte kolikrát je dražší tunel než normální silnice?

0/0
5.12.2010 20:07

Honza13

Re: a co tunel?

Pomohlo by zahloubení o 3-4m a dva 2m vysoké dřevěné můstky pro pěší a cyklisty.

0/0
6.12.2010 23:19

Doktor Redaktor

To je nádherná ukázka bolševického (nebo jakého?) myšlení.

Přece nepřestaneme se stavbou pitomosti, když už její příprava stála tolik peněz. Kdysi u nás na okrese dostal Okresní podník služeb (OPS) za úkol postavit u silnice poutač s budovatelským heslem (kdyby už tenkrát znali bylbórdy, postavili by bylbórd). Po několika letech přišlo nařízení poutač odtsranit, byl příčinou nehod. OPS namítal, že je to škoda, když to stálo tolik a tolik desítek tisíc, a odstranění bude taky něco stát...

0/0
5.12.2010 12:15

Dr. Fe(5)

Re: To je nádherná ukázka bolševického (nebo jakého?) myšlení.

Máte pravdu v tom, že tenhle způsob argumentace je hloupý, nicméně co se týká problému samotného, tak je problém jinde (viz můj příspěvek níže).

0/0
5.12.2010 12:33

Dr. Fe(5)

Nesmyslný park

Prostě stavět park na tom místě tj. defacto na křižovatce silnic je nesmyslný nápad. To že tam bude silnice je v územním plánu daleko déle než plán na postavení parku a není moc reálných možností kudy vést tu silnici jinudy. To zase genitální odesáci vyrobili naprosto nesmyslný problém z ničeho. Park mohl být jinde ke všeobecné spokojenosti.

0/0
5.12.2010 10:56

řehoř z řep

Re: Nesmyslný park

Stavět další peníze je blbost. Stát nemá peníze ani na údržbu stávajících.

0/0
5.12.2010 14:11

Honza13

Re: Nesmyslný park

Petr Štěpánek, autor parku, odvolaný kvůli Opencard, nebyl z ODS, viz http://praha.zeleni.cz/14788/clanek/tiskova-zprava-petra-stepanka-k-odchodu-z-rady-hl-m-prahy/

0/0
6.12.2010 23:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.