Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dvouletý chlapec vypil půl lahvičky Panadolu. Skončil v nemocnici

Záchranáři museli do nemocnice odvézt teprve dvouletého chlapce. Ten totiž v nestřeženém okamžiku vypil půl lahvičky dětského sirupu Panadol. Chlapce ošetřili lékaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gessel

Je to jasné

bezpečnostné uzávery na fľaštičkách sú len na to, aby komplikovali život nám dospelým. Deti s nimi zjavne nemajú žiadny problém.

0/0
1.12.2010 8:25

danny47

Kdyby nebyl tak dobrej...

Myslím tím ten slavnej Panadol, co dětem tak chutná, tak by si ho ani nevšim .... Jak říkávala babička, lék nesmí chutnat, musí léčit.

A teď  zas vážně, snad to odskáče "jen" trochou bolení bříška a bude moct zase zlobit.

0/0
1.12.2010 8:10

Radiozurnal

Sirup je dobrý

Chlapce samozřejmě lituji, jako všichni zde, a přeji mu co nejdříve aby byl zase co nejdříve zdráv. No vidíte, a mě ten sirup takymoc chutná, vždy si dám tři polévkové lžíce. Tak to by sem si měl dát pozor.  

0/0
30.11.2010 21:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.