- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrušte (nebo přeformulujte) zákaz kamionů na Barrandovský Most/Jižní Spojku. Kdo jede Plzeň-Brno, ať jede po vnějším okruhu, ale kdo jede Plzeň-Hradec, ať si radši stojí na Jižní Spojce, než kdesi na Kunratické Spojce či rovnou v centru Říčan. Jenže to by dávalo moc velký smysl a bylo by to levné, takové věci pražský magistrát nepřipouští.
V žádném případě.
Když budou kamiony stát na jižní spojce, tak budou stát i všichni ostatní za nima a opět budou zablokované všechny pruhy, budou zacpané všechny okolní ulice kolem jižní spojky, smíchovský okruh, Plzeňská, Radlická a samozřejmě taky nábřeží apod. To, že by bylo míň aut na 1 km na spořilovské (pak už je to jedno) by znamenalo ucpané desítky km (minimálně 50) ulic jinde.
Já bych všechny poslal na okruh kolem Bukurešti :-). Pravda, zlepšuje se. Už tam nejsou neoznačené přejezdy, kde koleje vystupují 20 cm nad vozovku, ale jen 10. Proti tomu je tady ten náš kousek sedmi hvězdičkový hotel
Na druhou stranu metoda, že jede buldozer a za ním se rovnou pokládá asfalt, je celkem rychlá. Možná by to pak netrvalo 30 let
Chytří kamioňáci si zkracují cestu přes Vestec, tj starou Budějovickou a Kunratickou spojku.
třeba Radlická té to dost ulevilo. Jezdím tudy denně, tak mám srovnání.
je skoro kazde rano precpana uz u Chodovske Tvrze, kde nastupuju, rozkos byla, kdyz tam nejaka uuca nacpala celou tridu. Ta linka bude za chvili neunosna, protoze by potrebovala mit dva privesy, coz by vytahlo jeste vice lidi ze metra atd. Stejne je to s autama, ti, co radsi autama po jizni spojce pre ucpanost nejezdili je ted vytahnou a ucpe se casem jeste vice, nez v dobe s kamionama.
to je fakt. Okruh zavřít a linku zrušit. Nebo co nám tady chceš říci?
Ono by se taky nic nestalo kdyby v těch tunelech byla aspon 100 km/hod jako bejvá v Rakousku...
Ono se taky vůbec nic neděje, že tam není ...
Po okruhu jsem se konečně projel o víkendu. Všechno fajn, až na drobnost, že cestou zpět na světelné tabuli svítilo "TUNEL UZAVŘEN", a přitom se tunelem normálně dalo jet - zelené šipky...
chybička se vloudila ... my tady šipky nemáme.
To se posrali, že nepomohl dost? Pan pisálek patrně nejezdil denně ucpanou Prahou před a po, jinak by takovou úchylárnu nenapsal. Doprava se zlepšila víc než dost.
pan je normalne myslici clovek....
Mohl by jsi mi rici kde doslo k tak vyraznemu zlepseni? Kdykoli najedu na jizni spojku tak stojim!!!
Snad se dožiji až bude celý okruh kolem Prahy abych pokud nemusím nejel do města. Akorát mě děsí plány naší vrchnosti jak vyrazit z občanů čím dál více peněz a budou hledat záminky na mýta a podobné věci.... jako by nestačily proklaté daně za naftu či benzín ...
Ehm, na Jižní spojce už je aut víc než bylo před otevřením okruhu... Situace se vyvíjí proklatě rychle :-). Data stará měsíc a půl jsou už stará jak včerejší noviny. A protože ta auta musí někde z Jižní spojky sjíždět, už se pomalu do stejné míry jako před okruhem zaplnily i okolní komunikace typu Branické apod. Velký nárůst je na té Spořilovské, ale i na Dobříšské před Mrázovkou. 5. května a D1 mají zatím ještě zlomkový pokles, to se dorovná na jaře. Takže jediný výsledek bude nějakých nových 50 000 jízd po okruhu. Ty, které se tam přesunuly z Jižní spojky okamžitě nahradila doprava ve vztahu k centru města, jak taky ne, když je Jižní spojka teď tak atrativní... Bez proplétání s kamiony a se třemi pruhy pojme daleko víc vozidel, fajn, ale ta musí taky někde sjet a tam už začíná průšvih...
Jakozto mimoprazskeho ridice me spise tesi, ze pri ceste od Brna na Plzen nemusim smrdet obyvatelum pod okna.