- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby po vzniku koalice ODS - ČSSD na pražské radnici došlo k nějaké změně v provozu Opencard. Těch vazeb, provizí a desátků je v tomto tunelu na peníze tolik, že jakákoliv změna firmy by původní vazby narušila, což by pro řadu lidí znamenalo nepříjemné utnutí penězovodu. 200 miliónů za provoz "kartového centra", tedy pár serverů, terminálů, datových linek a software, které už stejně běží, jsou dost šílené peníze. Zejména, když dominantní funkcí openkarty je předplatní jízdenka na MHD, takže jde o naprosto primitivní transakce v jedné databázi.
Tak pro me je to dobra zprava, protoze nebudu od noveho roku bez prace. Jinak si myslim, ze Opencard se pomalu vzpamatuje, je toho ted moc, takze je jasne, ze to ma nejake porodni problemy, jenze zadna jina metropole podobnych rozmeru jako Praha nema papirove listky na hromadnou dopravu.
No vida, tak zaměstanec "Hagýzu". Pokud je zrušené výběrko, tak nikde nemáš zaručeno, že původní smlouva bude trvat. OpenSCard je jen věc, kterou nikdo nechtěl a ani nepotřeboval, tak z ni udělali tramvajenku, tu potřebujou a chtěj statisíce Pražanů a hned je to úspěšný. Akorát kvůli funkcím, které nikdo nechce, ji nedělaj na počkání a drahá je tak, aby se z ní ,včetně ODS, měli dobře. Ofčan vše zaplatí , tedy i tvůj (možná zbytečnej) flek