Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusová linka 125 z Jižního Města pojede v kratších intervalech

Lidé, kteří cestují z pražského Jižního Města na Smíchov autobusem číslo 125, budou čekat na autobus kratší dobu než dosud. Společnost Ropid, která sestavuje jízdní řády, totiž zkrátí od pondělí 3. ledna intervaly. Ráno budou lidé čekat jen 6 minut, odpoledne 7,5 minuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Grabrila

Jo

R^

0/0
27.12.2010 8:58

Leinad

Skvělé

Konečně několik desítek let od otevření Jižní Spojky si ji ROPID taky všiml. (197 Barrandovský Most - nepočítám přejezd vody od Braníku na Smíchov. 240 atd. nepočítám - z Čerňáku na Běchovice taky moc cest není....; 100 - nepočítám, protože je to dotovaná konkurence "soukromého" (ČD,ČSA) Airport Express.)

Jen tak dál soudruzi, ještě přestaňte stavit nesmysly do polí(Letňany,Motol), postavte pár tramvajových tratí(Motol,Bohnice), prosazujte rychlíkové busy, a časem bude MHD kvalitní.

0/0
26.12.2010 20:50

kenx

Re: Skvělé

Však ono se toho už moc stavět nebude. Nejsou prachy, už není co prodat a sběr úrody v následujících letech bude přesně odpovídat způsobu, jakým sedlák sázel. Raději ani nemyslím na to, kolik bude stát údržba některých architektonických skvostů třeba na stanicích onoho metra do polí. Obávám se, že na překračování standardů obsazenosti si budeme muset zvykat, vozů MHD, zejména busů, ubývá každým dnem a dodávky nových busů to nestíhají nahrazovat. Tramvajová síť potřebuje rekonstrukce jako se dělaly letos i mnoho následujících let, to co vypadalo jako masivní rekonstrukce je jen splácení dluhu z předchozích let, je třeba pokračovat a objem ještě zvýšit.

0/0
27.12.2010 8:20

Busmann

Re: Skvělé

Jestli se nepletu, tak do Motola tramvajová trať vede, dokonce nedávno kompletně rekonstruovaná. Do Bohnic vede několik autobusových linek. Otázkou je, jestli je levnější stavět tramvajovou trať, která by byla jakž takž využita během dopravních špiček, čili pouze část dne nebo zajišťovat dopravu autobusy, které jsou přece jen poněkud pružnější.

Na druhou stranu je pravda, že valná část busů je před totálním odepsáním a např. u nás v garážích jsme dostali nový vůz naposledy v r. 2005. A ten paskvil (SOR) co teď chodí do některých garáží toho víc nastojí v dílně než najezdí...

0/0
27.12.2010 18:48

dondon

Skvělé

:-)

0/0
26.12.2010 20:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.