- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně několik desítek let od otevření Jižní Spojky si ji ROPID taky všiml. (197 Barrandovský Most - nepočítám přejezd vody od Braníku na Smíchov. 240 atd. nepočítám - z Čerňáku na Běchovice taky moc cest není....; 100 - nepočítám, protože je to dotovaná konkurence "soukromého" (ČD,ČSA) Airport Express.)
Jen tak dál soudruzi, ještě přestaňte stavit nesmysly do polí(Letňany,Motol), postavte pár tramvajových tratí(Motol,Bohnice), prosazujte rychlíkové busy, a časem bude MHD kvalitní.
Však ono se toho už moc stavět nebude. Nejsou prachy, už není co prodat a sběr úrody v následujících letech bude přesně odpovídat způsobu, jakým sedlák sázel. Raději ani nemyslím na to, kolik bude stát údržba některých architektonických skvostů třeba na stanicích onoho metra do polí. Obávám se, že na překračování standardů obsazenosti si budeme muset zvykat, vozů MHD, zejména busů, ubývá každým dnem a dodávky nových busů to nestíhají nahrazovat. Tramvajová síť potřebuje rekonstrukce jako se dělaly letos i mnoho následujících let, to co vypadalo jako masivní rekonstrukce je jen splácení dluhu z předchozích let, je třeba pokračovat a objem ještě zvýšit.