Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Předplatní kupony pro autobusy v okolí Prahy podražily

Cestující v příměstských autobusových linkách si ode dneška nepřiplatí pouze za jednotlivé jízdenky, ale o patnáct procent zdraží také předplatní kupóny. Například dospělý si koupí měsíční kupón do nejvzdálenějšího úseku směrem od Prahy za 1 350 korun, za čtvrtletní pak zaplatí až 3 600 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

český_vesničan

..jsem to spočítal....a vychází mi to autem nastejno....

..i když budu jezdit sám.....

0/0
6.1.2011 14:52

černej oes

Re: ..jsem to spočítal....a vychází mi to autem nastejno....

Prakticky ano. A to se nemusíš honit na zastávku, když chceš teplo  pustíš si topení, sedíš si u okénka... Klady individuálního cestování  začaly převažovat.

0/0
6.1.2011 15:01

Bereniké

I jízdné podražilo

Syn platí už 9Kč za jednu cestu, za pár měsíců už bude platit plnou sazbu. Holt máme smůlu, když chodí do Prahy na gymnázium. Holt to jízdné těm méně inteligentním, co chodí do školy v rámci kraje, a těm poplatky pro pár jedinců, co chodí do kladenské nemocnice, musí někdo zacálovat.

0/0
6.1.2011 11:18

JoeMax

Nejen autobusy

Jízdné se samozřejmě zdražuje v systému PID i pro příměstské vlakové linky "S", na což páni redaktoři zapomněli. Dosud bylo levnější koupit si lístek MHD v automatu, od nynějška ale vychází líp jízdenka ČD, i když člověk nemá in-kartu. A s ní je cesta vlakem mezi Prahou a 4. pásmem levnější o celých 19 korun! To je mi logika :-/

0/0
5.1.2011 21:40

černej oes

Re: Nejen autobusy

Je to  prostě promyšlený systém, Promyšlený jak z nás opět vyrazit co nejvíce.

0/0
6.1.2011 14:32

Pajanful

Je to nefér

JJ souhlasím, jízdné pro žáky zdarma hold taky něco stojí a o těch poplatcích už ani nemluvě. Středočeskou nemocnici využiju maximálně tak jednou do roka tak bych si těch pár korun zaplatil sám, ale busem jezdím každý. Nafta zase tak hrozně nepodražila, prostě Rathovi nějak nedjou počty!!!!

0/0
5.1.2011 21:02

černej oes

Že bych se

na ně nevykašlal.  Při dojíždění do Prahy s autobusy končím a jezdím autem.

0/0
5.1.2011 18:54

Leinad

Re: Že bych se

Spočítej si, kolik si ušetřil v nemocnicích. Stále jsi v plusu, i když je doprava dražší, ne?

0/0
6.1.2011 13:26

černej oes

Re: Že bych se

Čtyřicet let za volantem bez nehody mi umožnilo, v souvisloszti s dopravou, nepoctít žádnou nemocnici svou přítomností a tak mi hromadná doprava může být definitivně ukradená. Námitky  o ekologii jsou sice hezké, ale proč jí mám sponzorovat  zrovna  dopravním společnostem?  No a týden ve špitále za sedm stovek mi jako tak veliká úspora nepřijde.

0/0
6.1.2011 14:29

Leinad

Re: Že bych se

Narážím na Ratha a jeho proplácení poplatků, způsobující chybějící prachy. Nemluvím o jenom MHD, mluvím o tom, že auto je dražší, než bus před zdražením.

0/0
6.1.2011 14:50

černej oes

Re: Že bych se

Tan člověk je kapitola sama pro sebe. Ale  cesta   hromadkou mne vyjde tam a zpět po zdražení na 116 peněz.  Na auto nemusím čekat,  na ucpané silnici stojím stejně jako autobus, mohu kouřit ba i  píseň si zapět. Když pak jedeme jen ve dvou, jsem již v plusu,. Amortizaci neuvažuji neb auto stejně  měníme podle času a ne kilometrů. Prostě zdražování veřejné dopravy je velice dobrým krokem ke zlepšení ekologického stavu země. Díky strano a vládo.

0/0
6.1.2011 14:59

karel-wesely

-

jj....vracení poplatků něco stojí. :-)R^

0/0
5.1.2011 18:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.