- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rath avízoval, že se budou spoje redukovat o 20-30% Tak je to chyba starostů a dopravců
Kraj poslal návrh na redukce spojů obcím 4. ledna, některé obce jej nedostaly dosud. Regovat měly do 12. 1. - myslíte, že zvládly svolat zastupitelstvo a návrh projednat, schválit třeba zvýšené peníze atd. Návrhy byly jen vyškrtané spoje, ne kolik chybí peněz. Dopravci dosud nevědí, kolik peněz jim kraj dá a za kolik tedy budou jezdit. Kraj má schválený rozpočet od 1. 12.2010 a současně od téhož data schválil zdražení jízdného o cca 20 %. Neobviňujte starosty a dopravce ti se snaží protože na rozdíl od odpovědných lidí na kraji vědí ,co by takovéhle zběsilosti znamenaly v praxi. Jen tak mimochdem. V roce 2008 kraj dával na provoz autobusové dopravy cca 800 mil. a letos to bude 540 mil. Zkuste zapátrat trochu na stránkách Středočeského kraje v usneseních zastupitelstva, kde se schvalovaly rozpočty kraje.Tak chyba bude asi v Matrixu...
...takze pocty jsou jasne.
zakovske jizdne gratis (uzasny volebni Rarthuv tah) stal Kraj cca 200mil.Kc a ty - svete div se - ted chybi v rozpoctu na dopravu a proto se musi rusit nektere spoje
co na to rict? jak uz nekdo psal: co jsme si zvolili, to mame
Blbost 200 mil to nebylo jedině že by jste k tomu připočítali i poplatky
http://www.parlamentnilisty.cz/kraje/stredocesky/185957.aspx
Školní jízdné za to nemůže
Rozhazel penize na populisticke kraviny, ted mu nezbyvaji na potrebne veci. A jeste ma tu drzost hazet vinu nejen na vladu (na to jsme zvykli), ale i na dopravce.
Pane Macku, kde jste? Chtelo by to jeden preventivni zahlavec kazde rano!
... je blbost. Jak se budou dopravovat lidé, kteří nemají auto? Tak to dopadne když o dopravě rozhoduje někdo, kdo v životě nejel autobusem ...
Nevěřim tomu, že je tolik spojů ztrátových a že za ziskem/zrátou dopravců stojí často jejich (či kraje) špatné hospodaření. Nevím jak je možné, že za stejných podmínek dokáže soukromý dopravce (například studentagency) bez vazby na kraj jezdit identické linky s "integrovanými" dopravci (netýká se jen středočeského kraje) za menší cenu a přitom jěště vydělat. Ano, některé spoje ztrátové jsou, byly a budou, jen řikám, že jich neni zdaleka tak moc.
toho dráta ani vidět, natož poslouchat. Vymýšlí totální blbosti a ještě je svádí na druhé.
O tom, jak hejnec Drát řádně spravoval svůj kraj ... a nastává zcela nesocanská realita - ZDROJE NEJSOU
redakce zveřejnila přesný seznam spojů, které mají být rušeny. Takhle je ten článek o ničem.
Řekni si Rathovi, proč by to měla dělat redakce?