Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Značky, které upozorňovaly řidiče na nebezpečný přejezd, zmizely

Ze silnice u železničního přejezdu v Měšicích u Prahy, přes kterou se už několik měsíců valí proudy vody, zmizely dopravní značky. Místo, kde se staly už dvě nehody, je tak opět neoznačené. Problém s valící se vodou se bude pravděpodobně řešit nejdřív na jaře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

014789

Problém?

Nějak mi uniká, v čem je problém? Značka upozorňující na náledí dle článku na inkriminovaném místě instalována byla ...

0/0
26.1.2011 18:26

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

zloděj nebo řidič s IQ=30

to ukrad aby tam mohl jezdit dál jak prase

0/0
26.1.2011 15:06

Leinad

Re: zloděj nebo řidič s IQ=30

Zkus si článek přečíst pořádně.

Silničáři to sundali, protože nemají na pronájem značky.

0/0
28.1.2011 12:27

Strober

Co furt řeší?

By mě vážně zajímalo v čem je problém...za odvodnění silnice popř. přejezdu zodpovídá vlastník ne? nebo je snad normální nechat téct "potok" po silnici?...to je takový problém vykopat tam járek, kterým to može téct?...to už sů ti lidi fakt tak podrcaní?...to počkají než se tam někdo zabije, kvůli tom že tam ostal viset?...nebo až tam vykolejí vlak, až to rozškube led?..

0/0
26.1.2011 13:27

al.mucha

Podnikatelský záměr

Pokud je voda v odpovídající kvalitě, šlo by ji plnit do PETek.

0/0
26.1.2011 12:17

Mysel

Klasicky problem nasich silnic

Az prilis casto se stava, ze na miste, kde neni potreba zadna znacka (natoz omezeni) je jich prehrsel, kdezto na nebezpecnych mistech chybi. Je jasne, jaky vliv to ma na bezpecnost a plynulost provozu... :o(

0/0
26.1.2011 10:34

guliverm

Neuvěřit stupidní řešení

Místo toho, aby naběhli dva hoši s krupáčem a lopatou a udělali za dopoledne okolo trativod, tak věc předali právníkovi, který kdesi ve 4.patře vyřeší, kdo a kolik přispěje na úpravu objednanou u předražené spřízněné firmy s realizací až buhvíkdy  "na jaře" neurčeného roku. Prostě zastupitelé par excellence, jako pražští Pepani! Mezitím si voda cestu najde, a právník bude řešit s pojišťovnou podíl na škodě.

0/0
26.1.2011 10:26

nakej_nick

ledovka z proudící vody?

0/0
26.1.2011 10:06

Árja

Re: ledovka z proudící vody?

Už si pomalu zvykám na terminologii pisálků z Pražska. Oni mají místo ledu i v sodovce ledovku.

0/0
26.1.2011 14:00

danny47

Jo,.jo to je ten EUropský "unbundling"...

neboli to, že na každou "veřejnou" činnost musí být samostatná společnost ...... takže jedna firma spravuje silnice a druhá jí na "rozbitá" místa dodává dopravní značky  R^ EU :-/

0/0
26.1.2011 9:58

username

klasika

úžasné - tak místo aby udělali strouhu za pár korun a minut, tak budou půl roku řešit právní záležitosti,

0/0
26.1.2011 9:46

Hanyz01

to je zase novina

Zaprvé ten problém tam už byl v minulých letech, zadruhé ten přejezd už se opravoval minimálně dvakrát - a to si k tomu ještě mistři vypnuli signalizaci, takže auta si musela najíždět na přejezd a doufat, že z té zatáčky nic nevyrazí.

0/0
26.1.2011 9:38

danny47

Re: to je zase novina

Jestliže je signlaizace na přejezdu vypnutá, tak vlak na něj ze zatáčky "vyrazí" maximálně desetikilometrovou rychlostí ... ;-)

0/0
26.1.2011 9:59

javky

Re: to je zase novina

Myslíte, že vlak "vyrazí" nebo "měl by vyrazit"... Je v tom dost podstatný rozdíl. Naposledy minulý týden, že?

http://www.novinky.cz/krimi/222792-dodavku-na-prejezdu-smetl-vlak-na-vine-je-ale-tentokrat-zrejme-strojvedouci.html

0/0
26.1.2011 10:28

RiP3

Myslim, že v lednu

se dá oprávněně předpokládat, že bude mrznout, a proto by tam ty značky asi měly preventivně zůstat na stálo. Doporučil bych, aby se ti lidé obrátili na známého lidumila dratha, ten vyřeší všechno :)

0/0
26.1.2011 9:18

českej.venkovan

..a byly hliníkové...????

0/0
26.1.2011 8:57

zuzici

úřednická mašinerie

Nechápu co tam ti radní s ČD vymýšlejí. Ta voda tam teče od té velké bouřky v srpnu. Za tu dobu už ten příkop u silnice mohli vykopat ručně a nepořád chodit s rukama okolo v kapsách a cintat chytrý kydy. Je to v mírném svahu, tedy udělat příkop a protlačit rouru pod tratí..., nevím práce na 1/2 dne. Ale to by museli alespoň tři dny klepat razítkama, aby to šlo. Takhle pořád budou jen kecat, led zničí přejezd i silnici, pár lidi neznalých se tam přizabije a pak zase budou chytrý, že nemj prachy nad tak rozsáhlou škodu.. NO comment

0/0
26.1.2011 8:54

Clancy Wiggum

Re: úřednická mašinerie

"cintat chytrý kydy" dokáže dost lidí. Těžko se kope příkop na cizím pozemku, pokud jeho vlastník je odlišný od lvastníka komunikace, tesy středočekého kraje.

Co s tím má společného ČD?

0/0
26.1.2011 9:49

Leinad

Re: úřednická mašinerie

Zřizovateli silničářů patří jenom kus pozemku pod vozovkou?

0/0
28.1.2011 12:32

p555

Re: úřednická mašinerie

cintat kydy je jednoduche, ze jo -kuprikladu ty vase...

tratovy svrsek musi mit jistou nosnost - prorazit trubku pul metru pod trati asi nebude jen tak... a CD s tim nic nema, trat patri nejake sprave kolejovych cest, nebo jak se to vola... pravdu ma taky majitel - puda je sice jeho ale pramen je automaticky statni a musi to stat resit ve spolupraci s nim...

0/0
26.1.2011 10:20

rytíř Smyl Flek z Nohavic

takže kvuli jedné škarpě

budeme platit právníka, dopravní značení, posudky, bagristu a pak zpraví teplovod.

0/0
26.1.2011 8:52

pavlik12

Re: takže kvuli jedné škarpě

Tak a teď si představte, že SÚS nebo SŽDC tam udělá opatření, odvodnění, drenáž ... z části na soukromém pozemku.

A následně na ně nějaký všímavý občan podá trestní oznámění, protože státní finance investovali do soukromého majetku.

A že to není tak neobvyklé - při opravně silnice v létě dali zbytek přebytečného asfaltu sousedovi na příjezd ke garáži. A na podzim to tam byli bagrovat, protože je někdo udal že mu tím zhodnotili pozemek za státní peníze.

0/0
26.1.2011 9:00

zuzici

Re: takže kvuli jedné škarpě

Jaký je problém pro radního na vesnici s jednoduchých projektem oběhnout 2-3 sousedy a nechat si podepsat souhlas, že mu na kraji pozemku u silnici uděláš příkop ( mimochodem: jde o roh pole, který je stejně v této časti ohraničen teplovodem, takže spíš rumiště). Podle mne se to nechá zvládnou večer v klidu u piva v hospodě, kde zároveň objednáš i ten bagr. Pak jen buch buch na ČD, buch buch na stavebním úřadě. A za měsíc je tam alespoň jednoduchý odvod vody včetně propustku pod tratí. Moc jednoduchý?

0/0
26.1.2011 9:12

ivoš

Re: takže kvuli jedné škarpě

Hlavně naivní. První, na koho narazíš, je majitel pozemku, který to prostě nedovolí, a zkuste mu v tom bránit. Přece nechcete, aby se vrátil socialismus?? Co je mu po pár přizabitých (po dalších mrazech třeba i mrtvých), on to prostě nedovolí a soukromý majetek je nedotknutelný. Howgh.

0/0
26.1.2011 9:17

zuzici

Re: takže kvuli jedné škarpě

Bohužel nemůžu souhlasit. Podle toho co čtu v článku je panu Scheinerovi nějaký příkop navíc u pr***le, hlavně když ho nikdo nebude prudit a nebude to platit. Tedy tam problém nevidím. Za tu dobu proschůzovali víc peněz než by stálo odkoupení toho pozemku za tržní cenu

0/0
26.1.2011 9:34

RAT

Re: takže kvuli jedné škarpě

si pletes pojmy s prujmy!:-P Ten pozemek, kde by se mel delat prikop a tunylek pod trati neni soukromy!! Soukroma je jen ta cast, ze ktere vyteka voda, ale urednici chteji aby celou tuto opravu, spatne navrzene vozovky a trate zacvakal ze sveho soukromnik, co mam policko ze ktereho mu tece voda, kdyby mu tam tekla ropa, tak uz je davno vyvlastneni a chudak ma jen oci pro plac, uhli ani pisek by si bez povolen statu take nemohl nakopat! ;-O A vzhledem k tomu ze tam tece tepla voda, tak to asi pramen nebude, spis jim rupnul ten horkovod! ;-D

0/0
26.1.2011 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.