Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obce nesouhlasí s rušením poboček pošt. Samy je prý „neutáhnou“

Ve středočeských obcích s malým počtem obyvatel panují obavy. Česká pošta totiž má v plánu rušit poštovní úřady pod svou správou. Rozmístění jednotlivých pošt je prý neefektivní. Česká pošta je chce převést na obce. Ty se proti tomu bouří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Keni

nejdrive se musi posta probudit. Ale je to holt statni a.s.

Kolik milionu stoji oznameni atd. I kdyz cekam registrovanou zasilku ze zahranici, tak ji na jejich web trackeru nenajdu. Neni zadna sluzba, co mne treba dokaze poslat email ze na poste mam dopis.

Predpokladam, ze kazdy z vesnice (krom par vyjimek) jezdi nekam na nakup, do prace atd. Kdyby posta zacala trosku pouzivat jinou komunikaci, mozna by stacila pojizdna uradovna 1x do tydne.

Ale to znamena, ze by si mel uzivatel moznost bezplatne zmeny postovniho uradu. Posta nesmi fungovat jako pred 100lety, vetsi centralizace atd.

Predtavuji si to tak, ze dostanu emailem informaci o doruceni zasilky. Dle meho nastaveni se doruci na postu nebo se ji pokusi dorucovatel dodat domu. Ja si ale mohu (pokud to stihnu) ji zmenit vyberem priorit. (Predpokladam, ze zmena adresy, doruceni atd by neslo zatomatiozvat. Stacil by stav ponechat na poste:A, dorucit na postu:B, dorucit adresatu v dop/, dorucit odp/; jina placena sluzba -zpozdeni dodani. Posta usetri za zbytecnou obchazku, doruceni atd.

0/0
31.1.2011 1:32

Keni

Re: nejdrive se musi posta probudit. Ale je to holt statni a.s.

Kazda zasilka se musi nekde podat a tam roztridit. Takze zaneseni do sytemu s trackem neni zadny nerestelny problem. Dokonce balik podavam na poste a zasilak je zanesena. Takze zadne vice naklady. Jenom naklady na nejake uzivatelske rozhrani.

Posta vse doda na dodaci postu, tam to nejaky chudak vse nalozi a rozvazi. Predpoklada, ze 2\3 zbytecne priveze zpet. PROC? Kolik tun paliv se zbytecne spali denne?

Holt statni sluzba podnik ma velkou vyhodu, ale pouze pokud ho vedou odbornici a ne nekdo, kdo to ma jako trafiku, uplatek, ze znamosti, pro doplneni stranicke pokladny atd. Netusim, kdo vede postu, ale predpokladam stejnej vyber jako Tvdik do jednech z nejmodernejcih aerolinii na svete atd. Jejich sluzby na to vypadaji. Problem neni statni podnik, ale statem dodavane vedeni bez jakekoliv odpovednosti. Divim se, ze jeste nepadnul CEZ. Prazska MHD a CD je na tom presne tak, jake je vedeni. Predrazene, nic extra ale toci se tam extremni miliadry co na % nekomu pomuzou k tunelu.

0/0
31.1.2011 1:40

Leinad

Proč nerušit?

Nemám ten moloch bez konkurence rád, ale proč mít otevřeno na místě, kam nikdo nechodí?

Proč dotovat fakt, že několik spoluobčanů bydlí na samotě, dopisy ani balíky fakticky neposílají, ale při zavření něčeho nadávají? Nejsou to ti samí, kteří si koupí auta a diví se, že jejich obec ruší autobus?

0/0
30.1.2011 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.