Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kde se v Praze nejvíc bourá? Na Jižní spojce je nehoda každý třetí den

Pražská Jižní spojku je místem, kde řidiči v metropoli nejvíce bourají. Policie tu řeší nehodu v průměru každý třetí den. Přinášíme vám i další místa v hlavním městě, kde si musí motoristé, ale i chodci dát pozor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

destiny

Kdo by to byl řekl...

že na Jižní spojce je nejvíc bouraček, když tam jezdí nejvíc aut. To je jako prohlásit, že v Praze je víc bouraček než v Brně...

0/0
3.2.2011 21:56

Leinad

Re: Kdo by to byl řekl...

R^

0/0
4.2.2011 23:27

danny47

Jedna nehoda za tři dny.....

Vzhledem k tomu, kolik aut tam projede, tak bych spíš řek, že to je jedna z nejbzepčenjších ulic v republice....

0/0
3.2.2011 16:07

u.boat

Re: Jedna nehoda za tři dny.....

Ono jich bude víc, ty tři jsou ty ke kterým jedou policajti.

0/0
3.2.2011 16:33

Leinad

Re: Jedna nehoda za tři dny.....

Ale limit zraněný nebo škoda 100 000 je po celé ČR stejný. I na těch okreskách, kde se srazí obě dvě auta za měsíc.

0/0
4.2.2011 23:28

pskoda

Jižní spojka

Průmyslová - Průběžná - myslím, že jde o tzv. bobovou dráhu, kde jsou 2 pruhy prostě málo. Ale na tom už se od minulýho roku pracuje, takže se to zlepší.

Nájezd z 5.května - hodně nepříjemný úsek jak pro ty, co najíždějí, tak pro ty jedoucí po spojce. Nájezd je moc prudký a ještě je celý v zatáčce, která vynáší. Pomohly by jedině stavební úpravy.

Nájezd na Barranďák je taky dost nevhodný, ale když už tam teď nejezdí kamiony, tak to snad bude lepší.

Rychlost na celé spojce je nesmyslně omezena na 80 i v noci a bedlivě sledována - řidiči jsou vystresovaní, sledují tachometr,....co víc dodat, zvítězil populismus :-/

0/0
3.2.2011 14:37

Ahasver

mhmm

Na křižovatce Nábřeží kpt. Jaroše s ulicí Dukelských hrdinů se podle statistik udála 1 (slovy: jedna) nehoda s tragickými následky pro cyklistu.

Pro cyklistu, který v prosinci po setmění neosvětlený odbočoval doleva na červenou.

0/0
3.2.2011 14:35

Hroznej_puberťák

Re: mhmm

To je prokázané, že tehdy jel na červenou?

0/0
3.2.2011 16:31

Ahasver

Re: mhmm

V podstatě jo. Svědci vypověděli, že řidič té octávky měl čistou zelenou a znalec vyloučil vadu signalizace.

0/0
3.2.2011 16:56

Mysel

Re: mhmm

ale podle Auto*matu a dalsich ekofasistickych spolku je prece cyklista svaty, i kdyz porusuje co se da a chova se jak idiot...

0/0
3.2.2011 21:11

Leinad

Re: mhmm

Zrovna u Auto*matu jsem si toho nevšiml.

0/0
4.2.2011 23:59

Hroznej_puberťák

Re: mhmm

Dík za odpověď, to jsem nevěděl (pravda, nijak zvlášť jsem se o to nezajímal, jen vím, že se tam ta bouračka stala).

0/0
3.2.2011 22:01

Leinad

Re: mhmm

Jedna tragická, ale více lehkých škrábanců. Na některých jiných místech s inteligentním vedením cyklotras či cyklopruhů přes místa s hustým provozem aut je nehod míň.

0/0
4.2.2011 23:32

Keni

Jizni spojka

Duvodu je vice:

1.) ridici neumeji najizdet. Kolikrat jede nekdo nerozhodny, ma projem najet do pruhu a kdyz je misto, hned jede do druheho.

2.) to same sjezdy. Arogance a neohleduplnost. Predjizdi ve tretim pruhu a par desite metru pres vsechny do odbocovaciho a dup na brzdu.

3.) nesmyslen omezeni rychlosti s enormnim kamerovym dohledem. Takze prehnane pomala jizda tupy reflexy a plno dalsich jen kouka na tachometr a jede radeji jeste pomaleji.

Vse by vyresio ukonceni nesmyslnych znaceni a jedna hlidka, co jezdi nonstop a sleduje provoz a napomina ridice. Na kamere si 9\10 prestupku nevsimnete. K te rychlosti, vzdy tam bejvavalo 100km a jezdilo se 120-140km\h a bez problemu. Silnice je nebezpecna a je nutne sledovat provoz a ne to tupe omezovat, aby tam bez problemu projela i nejaka blondata urednice se sluzebakem, ktera pomalu ani neumi zatocit. Jedte se podivat na ITL nebo Holandske dalnice. Mam plno znamch,co se tam boji.Ale protoze se tam sleduje provoz, tak se tam tak moc neboura

0/0
3.2.2011 13:45

zakázali psát a zakázali zpívat2

Re: Jizni spojka

Já si při projíždění těch úseků s nesmyslně sníženou rychlostí a pod "kamerovým" dohledem na jižní spojce vždycky musím ťukat při jízdě na čelo čímž značně zvyšuji riziko dopravního accidentu....

0/0
3.2.2011 13:49

Keni

Re: Jizni spojka

Znam plno ridicu, co si pri tom cte noviny nebo v te nude dodelava resty. Holeni, planovani schuzek atd. To same 50km\h na Magistrale. Pro klid osob, se to tam pristehovali po jejim postaveni a pro klidny odpocinek souprav v depu Kacerov. Jinak na Pankraci bejvaval jedne z obrovskych autobusovych terminalu a po magistrale jezdila tezka hlucna vozidla. Ale kdo umi nejvice rvat a skodit, ten se ma nejlepe.

0/0
3.2.2011 13:54

tx999

Re: Jizni spojka

Vzdy tam byla 80 (silnice pro motorova vozidla v obci), pak tam dali na nejaky cas v noci 100, to mi prislo vcelku rozumne. Jedna z mala, ne-li jedina 100 o ktere v Praze vim, je na D1 na zacatku Prahy.

0/0
3.2.2011 16:47

tx999

Re: Jizni spojka

Vzdy tam byla 80 (silnice pro motorova vozidla v obci), pak tam dali na nejaky cas v noci 100, to mi prislo vcelku rozumne. Jedna z mala, ne-li jedina 100 o ktere v Praze vim, je na D1 na zacatku Prahy.

0/0
3.2.2011 19:46

CortaCircuito

Zase "interpretace" statistiky

Možná by bylo lepší, kdyby novináři statistiky nekomentovali, nebo kdyby je alsepoň komentovali správně. Ale to by nebyl skandál holt...

Třeba si vezmem to IPP, kde !projede cca 100 lidí měsíčně na červenou! - popravdě to nic neznamená:

1) Tudy projedou denně desetitisíce aut - takže bez zohlednění tohoto je to statistika na kočku. Tudíž je to zanedbatelné procento a klidně to může být nejbezpečnější křižovatka v ČR.

2) Jako jedna z mála křižovatek v republice má tato křižovatka automatickou detekci projetí na červenou + kamery. Takže tady jsou zaznamenány prakticky všechna projetí zatímco jinde ne.

Ale musíme to nabarvit, a udělat problém z něčeho co problém není...

0/0
3.2.2011 13:37

zakázali psát a zakázali zpívat2

Re: Zase "interpretace" statistiky

R^ Přesně tak. Údaje vytržené z kontextu si pisálci skládají tak jak se jim to hodí pro jejich dezinformace. Bohužel to dělají skoro pořád a člověk co o tom buď nechce přemýšlet, nemůže nebo nemá doplňující informace jim na to často skočí :-(

0/0
3.2.2011 13:46

Mira4

Re: Zase "interpretace" statistiky

Něco podobného jsem chtěl napsat. Nebezpečnost by se mohla spíš posuzovat ne podle počtu nehod, ale podle podílu počtu nehod a počtu vozidel, která daným místem projedou. Atd. ...

0/0
3.2.2011 13:57

Ahasver

Re: Zase "interpretace" statistiky

R^

Zrovna na tom Pavláku ty samé kamery které fotí červené taky počítá intenzitu dopravy. Denní zátěž pro všechny směry je cca. 105.000 vozidel, za měsíc to je něco kolem tří milionů. Zaznamenaných pirátů je tedy 0,000033% ze všech průjezdů. Navíc zrovna tam se poměrně často stává, že řidič dává přednost autu s majákem a zůstane stát až za hranicí křižovatky, kde ho automatická detekce zabere.

Mmch. tramvaje v této statistice zahrnuty nejsou, u nich je však zrovna na téhle křižovatce počet průjezdů na stůj skoro 15%

:-P

0/0
3.2.2011 14:49

Hroznej_puberťák

Re: Zase "interpretace" statistiky

Popravdě podle toho, jak to v té křižovatce většinou vypadá se divím, že to je JEN 100 průjezdů na červenou za měsíc, tipoval bych, že i za den jich bude víc.

0/0
3.2.2011 14:52

Leinad

Re: Zase "interpretace" statistiky

A mají tam vůbec tramvaje něco jako "žlutou"?

0/0
4.2.2011 23:57

Hroznej_puberťák

kpt. Jaroše

Tam jede na kole jen sebevrah, tam se dá na kole jakž tak bezpečně projet leda po chodníku. Odbočovat z nábřeží doleva do Dukelských hrdinů, to už je lepší z toho kola slézt a přejít to po přechodu...

0/0
3.2.2011 13:26

Keni

Re: kpt. Jaroše

Presne tak, kolo do Prahy patri, ale ne na hlavni tahy. Jezdit na kole po Prumyslove, kpt.Jarose a 70% novych cyklostezek nemuze jezdit nikdo s mozkem. Jedine docela rozumne cyklostezku jsou jeste na P4, kde se ze zacatku snazilo je stavet podel hlavnich tahu ale mimo. (Vrsovice-Centrum, podle Vltavy atd). Ale ono je tunelove lepsi tu stezku nakreslit za par mega na "dalnici". Uz jsem i cetl, ze je nejaky pozadavek toho prazakum a cyklistum skodiciho sdruzeni, ji udelat i na magistrale. Pritom se da krasne jet pres Panmkrac- Kavci Hory - Vysehrad a pak nic moc po Nuselaku a spodem kolem Apolynare, pokud jedu na Zizkov a nechci sjet do udoly podel Vltavy.

Na Zizkov pak pres Riegrovy sady atd. To ma mesto pdoporovat a stavet cyklotrasy na jejich propojeni. Ne ty normalni cyklisty nutit jezdit po Vrsovicke, Magistrale, Rohanskem Nabrezi atd.

0/0
3.2.2011 13:52

zakázali psát a zakázali zpívat2

Re: kpt. Jaroše

Tam se svýho času zabil na kole nějakej Bouchal. No, od té doby co tam má pomníček od patlala pravdoláskaře a cyklofila Černého je tahle křižovatka označována za nebezpečnou pro cyklisty.

0/0
3.2.2011 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.