Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Město chce bojovat proti snížení hluku podél magistrály u Ústavního soudu

Vedení Prahy rozhodlo, že se kvůli snížení hluku na magistrále obrátí na Ústavní soud. Město chce podat stížnost kvůli rozhodnutí Nejvyššího soudu, který mu přikázal snížit kolem magistrály hluk. Podle města je rozsudek nevykonatelný. Stížnost prý ale neznamená, že radní s hlukem nebudou nic dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny47

Ad: Ilustrační foto...

Škoda že tam nedali fotku "70" s tou dodatkovou tabulkou o omezení hluku, co je u Ruzyně... !!

(A mimochodem, že kvůli hluku  nikomu nevadí 70 od Muzea až na Florenc....) ;-)

0/0
9.2.2011 21:58

Keni

... z magistratu

Ted jsem cetl, e tam chteji delaj jen dvouproudovku s cyklostezkou? To nikdo nechape, ze na Vinohradech, centru, Zizkovu zije par set lidi a k tomu je tam plno spolecnosti a kramu. Az te mrknou vsude do Evropy. Kazde civiliovane mesto ma vnejsi okruh (Praha ho mit jeste dlouho nebude), vnitrni okruh (ten vypada uz nadejne) a pr radila na privedni obyvatel a zasobovani pohodlne do blizkosti bydliste z okruhu.

Cyklostezku bych vedl pres Kavci hory, tam by mela uz davno byt. Rozhode ne po "dalnici". At udelaji pruzkum kolik ridicu zaclo po sikanovani s 50km\h po magistrale jezdit pres mesto. Az to zuzi, bude to jeste horsi. Ale chapu, ze novym par majitelum hotelu na magistrale se to nelibi. Vypada to, ze asi nekdo z magistratu ci vlady si jich tam take par levne koupil a ted hleda zpusob, jak jejich cenu zdesetinasobit.

0/0
9.2.2011 20:17

Chytrakz hospody

Nebo jiný hlukový případ Točná

Na Točné (Praha - Komořany) bylo letiště od 30 let minulého století. Od roku 1990 začala nekordinovaná výstavba RD v obcích Cholupice, Točná a Břežany, které jsou v letových cestách letiště Točná. No a začali stížnosti, že letadla dělaj rambajz. A kdo si myslíte, že zvítězil. Starousledlíci nebo Náplavy. Samozřejmě, že Náplavy, letiště je uzavřeno a Lukačevič, který ho koupil za nesmyslné peníze tam provoz neobnoví a možná, že ho ta investice stáhne ke dnu. Odhaduji, že m pozemku bývaleho letiště tam bude stát okolo 10.000,-Kč za m (a to mu na tom vydrholci nikdo nedá).

0/0
9.2.2011 9:39

Keni

Je to jednoduche

Kdo ma nest naklady na odhlucneni? Stat, ktery zde ma jiz asi 40let "dalnici", nebo majitele domu vcetne te zelene zastupitelky, kteri se sem po te vyhodne pristehovali nebo zakoupili nemovitosti? Ona z Mostu asi 7let pote.

Jinak ohledne provozu, je tam ted jiste nekolikanasobne vyssi provoz, ale modernich vetsinou osobnich automobilu. Na Pankraci byl velky bus terminal. Po Magistrale jezdila tezka nakladni doprava.

A takto to udelat vsude. Postavil jsi si baracek v krasne klidne lokalote vedenou jako hlukova zatez nebo kde je jiz x let naprojektovana dalnice ci zeleznicni koridor? Tak si okamzite zainvestuj ze sveho do odhlucneni, nebo se odstehuj. Pokud tam jiz bydlis dele, tak by te mel investor odskodnit a to bud financne nebo nabidnut pretehovani nebo odhlucneni.

To same Bechovice, Suchdol kde vzdy vedla hlavni silnice pro tranzitni dopravu. Nechteji obchvat, ukoncit pred nima a odendat veskere nove dane zakazove znacky a navrat do puvodniho stavu.

0/0
8.2.2011 16:17

good_man

Re: Je to jednoduche

R^ naprosty souhlas. Kdyz si koupim nemovitost u arealu spedicnich firem, nemuzu se pak snazit omezit jejich provoz. Kdyz si koupim domecek u dalnice, nemuzu pak chodit na soudy s tim, ze zakazte dalnici, plasi mi to slepice... To same pro lidi bydlici v okoli magistraly - kdyz si kupovali nemovitost, meli informaci o tom, ze pobliz je cesta. Ze kterekoliv cesty se muze stat vytizena cesta (pokud je to fyzicky mozne).

0/0
9.2.2011 8:16

danny47

Re: Je to jednoduche

Až na to, že tehdy byla napřed "strana" a pak teprve stát.... Takže ten účet by se měl poslat soudruhům do paláce v Politických vězních...

0/0
9.2.2011 21:56

Bubrak

50 je nesmysl

50 na magistrale u pankrace je blbost totalni a protihluk by si mel stavet ten, kdo se k ty dalnici nastehoval, kazdej to udelal dobrovolne (a kvuli hluku urcite za levno!!), tak nema co kecat !!Rv

0/0
8.2.2011 15:40

InstinkTT

50 km/h

Moje auto točí na trojku při 50km/h cca 2100 rpm. Na 4ku se jet padesátkou nedá, to točí 1100 rpm při čemž se motor podtáčí. Když tam jedu na 4ku 70km/h, tak jsem točil kolem 1700 rpm. Tudíž toto opatření není protihlukové, ale PROhlukové. Ale co, ať si to tam místní stěžovatelé užijí.  !! ;-€;-O

0/0
8.2.2011 15:32

Mysel

Re: 50 km/h

Ono opravdu nejde o to, jak huci motor auta. Nejvetsi zdroje hluku jsou jine.

Nic to ale nemeni na nesmyslnosti tohohle sporu. Kdyby tehdy ekofasisti neprosadili do zakona nesmysly, nemuselo se to ted resit (hluk uvnitr vs. hluk venku).

0/0
8.2.2011 17:28

Chytrakz hospody

Re: 50 km/h

Máš pravdu v tom, že větší hluk než motor dělaj gumy, tedy čím rychlejš auto jede, tím je větší "svist" gum a aerodynamický hluk. Na straně druhé, když jdu u nás po vsi na autobus, ta jdu  kolonou stojících aut a zejména v zimě je ten smrad ze "studených" motorů na poblití. Jinak přes den je to bezproblémové. Takže taky mohu žádat, aby auta přes mou ves nejezdila a dát to k soudu

0/0
9.2.2011 10:02

luban12

S kterou firmou se asi Březina "dohodne" ?

  Spokojenost bude na obou stranách,jen lidé okolo magistrály budou stále remcat.Občas cestuji i jinde než po Česku a taková drahá protihluková monstra jsou snad jen u nás.Za prvé tam nepovolují novou občanskou výstavbu v okolí plánovaných a již hotových dálnic.A pokud už není jiná možnost,tak je tam provedena hned se stavbou výsadba tújí,které dokonale pohlcují hluk,ale i zplodiny a prach ze silnice.

0/0
8.2.2011 15:27

Volejbalové kladivo

je to blbost

je to stejné jako kdyby ústavní soud zakázal povodně

0/0
8.2.2011 14:36

good_man

Re: je to blbost

v tehle republice je vse mozne...

0/0
9.2.2011 8:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.