Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starosta Příbrami chce stát donutit k dokončení silnice R4. Je životně důležitá, říká

Vedení Příbrami chce bojovat za dostavbu silnice R4. Ta se nedostala do Superstrategie rozvoje rychlostních silnic a dálnic, podle které bude stát stavět. Starosta Příbrami to chce změnit, silnice je pro ekonomický rozvoj Příbramska nepostradatelná. Navíc nedostavěný úsek je velmi nebezpečný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leinad

Nebezpečné?

Za nehodu často může řidič.

Zpomalení nebo zastavení kolon často souvisí s chováním řidičů - rozestupy a rychlost - radši než abych jel pomalu jako chce adaptivní tempomat, tak jedu rychle a pak se divím, že ten předemnou brzdí,.... auto z vedlejší nejede jakmile je mu dána přednost (zpomalím i když jsem na hlavní - proč nejede? - tuším, v ČR asi má důvod bát se, že zkouším pojišťovací podvod) , nerozjíždění se okamžitě se zelenou, nepoužívání levého pruhu na kruhových objezdech,...

0/0
12.2.2011 0:05

Keni

R4

Co vim, tak plan na R4 Praha-Strazny jsem jiz slysel za komancu, kdyz se opravila komuniace u Ckyne a narovnala. od te doby se toho moc neudelalo. A o tom ,ze v Pa a v Ne jsou tam nekolikahodinove fronty z duvodu male kapacity se staci zajet jen podivat.

A hlavne krizovatka v Letech je slavna. Asi jedina krizovatka mimo obec v Evrope, kde jsou na hlavni silnici retardery. Pokud to jde, tak pres plnou v protismeru (dira na silnici je vzdy prekazka), coz je skoro nejde. Jinak tam je hoodne moc vyfrezovanych der. Uz je to lepsi ,za tech asi 20let se trosku obrousily, ale snad jeste komacove je tam vyfrezovaly a dost hluboko.

Ta R4 z Dubence aleson k Nove Hospeode by mela byt jako nejdulezitejsi chybejici usek v CR se stejnou vahou, ajko Pardubice-Svitavy. Obava, se, ze i Lipnik-Hulin tak dulezity neni. Tohleto je hlavni trasa bez moznosti objizdeni na 1\4 Cech v trojuhelniku (Praha- Orlik-Pisek-Prachatice-Susice-Horazdovice-Strakonice-Praha) a diky absenci D3 az Ceskych Budejovic-Lipna

0/0
11.2.2011 16:47

navigatormarty

Re: R4

Ano vyfrézovalo se to tam ještě za komunistů a víte proč takhle? Protože projektant měl k dispozici mapové podklady poněkud staršího data, říká se , že z první republiky a tam je hlavní silnice ta druhá, takže to naplánoval ze židle v projektovém ústavu, samozřejmě nikdo jinej nemyslel a když to tam už bylo a dokonce i tehdejší motoristický tisk měl jemné připomínky, tak se daly hlavy dohromady a národu se sdělilo, že je to tak schválně, aby se zpomalil provoz na hlavní a tím zlepšila možnost najíždět z vedlejší :-)

0/0
13.2.2011 19:22

Mysel

Re: R4

Nesmyslna baje.

0/0
13.2.2011 23:17

To je bomba

nojo, ale tohle řekne každý, a prachy nejsou

totéž by se dalo říct o úseku Hulín - Lipník, kvůli jehož neexistenci se minulý týden zabilo 6 lidí - no, přesněji kvůli tomu, že lidi jezdí jako prasata, ale kdyby jeli po slušnější dálnici, tak se to nestalo.

Totéž by se určitě dalo říct  o hromadě dalších nedostavěných úseků.

Zdroje jsou omezené. Někdo musí rozhodnout, co je důležitější a co méně.

0/0
11.2.2011 13:46

Neumětel

Re: nojo, ale tohle řekne každý, a prachy nejsou

S tím chybějícím úsekem Hulín - Lipník souhlasím.

0/0
11.2.2011 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.