Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve stanici Háje je nový výtah pro vozíčkáře. Další se chystá na Národní třídě

Trasa pražského metra C má novou bezbarierovou stanici - Háje. Dopravní podnik tu spustil nový výtah pro vozíčkáře a maminky s kočárky. V Praze už je tak v tuto chvíli v metru třicet pět bezbariérových stanic. Do roku 2015 plánuje Dopravní podnik otevřít výtahy v dalších čtyřech stanicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fonteyn

Dobré je, že je ten výtah paralelně se schody.

A jet po schodech je rychlejší. Nebudou se do něj cpát všichni, kterým je za těžko jít pár kroků pěšky. Nejstrašnější je to asi na Kobylisích, kde cesta výtahem mírně zkrátí lidem cestu. Vznikají tam kvůli tomu zbytečné konflikty. Lidi, co se chtějí svézt, jsou agresivní na vozíčkáře a maminky s kočárky. Někdy i hystericky běží, aby maminku s kočárkem předběhli....a pak drkotají něco o tom, jak musí jet výtahem, že je bolí koleno. Nechápu, že to ušetření pár kroků těm lidem za tohle stojí! Nebo jsou to prostě lidi prudiči. Takové dost nešťastné řešení, že ten výtah trošku zkracuje cestu lidem na autobus. Ten výtah je přetížený, velmi často rozbitý a eskalátory jsou tam tak dlouhé, že jet po nich s vozíkem, nebo kočárkem je velmi náročné... :-( Navíc ten výtam je malinký, jen pro jeden kočárek a cesta nahoru a dolu trvá hodně dlouho. Takže fronty tam jsou dlouhé...

0/0
25.2.2011 8:58

RedSquirrel

Dobrá práce

jen by měly být výtahy pro zdravotně postižené občany (nejen vozíčkáře) především tam, kde je z metra jinak možný výstup jen po schodech.

0/0
21.2.2011 14:46

Leinad

Proč dělit cestující?

Proč se nevymění pár eskalátorů za travelátory?

0/0
15.2.2011 21:17

kokrspanel

Re: Proč dělit cestující?

Třeba proto, že by musely začínat tak v půlce perónu? ;-)

0/0
16.2.2011 23:13

josves

Naprosto nová technologie?

:) např ve Stockholmu jsou takhle vybaveny všechny podzemní stanice metra (pokud nemají klasický vertikální výtah) a už to tu pěkných pár let mají... nic nového na tom není... jsme jen pozadu....

0/0
13.2.2011 13:32

Leinad

Re: Naprosto nová technologie?

Vzdáleně mi to připomíná plošinu na Strašnické.

0/0
15.2.2011 21:14

Falewick

Re: Naprosto nová technologie?

No proti ty technicky zmrsenine kterou postavili treba na smichaci je tohle zazrak. Prvni rok fungovala tak na 5%-20% a vypadala ze ji sestrojil MacGyver z zeleznyho sberu. Po asi 8000 upravach stylem "tohle vadi - ohnout" a jeste mnohem horsich se to ustalilo a funguje to, ale tech 9 metru to jede tak 2 minuty, pokud zrovna nedosla baterie (ano, je to na baterie). Pri vyberu dodvatelu je DP ocividne kvalita prace az na tretim miste, prvni jsou konexe a druha je kvalita papirovani.

0/0
4.3.2011 7:34

libral

Super, takže zase o jeden eskalátor méně a výtahem...

...se budou vozit především líní důchodci, jako na Vltavské. ;-O

0/0
11.2.2011 17:26

_Franklin_

Re: Super, takže zase o jeden eskalátor méně a výtahem...

Omyl, počet eskalátorů (3) zůstal zachován. ;-D

Důkaz: http://img152.imageshack.us/img152/3715/drivetb.jpg

0/0
11.2.2011 19:20

_Franklin_

Re: Super, takže zase o jeden eskalátor méně a výtahem...

A ještě fotka po rekonstrukci: http://i51.tinypic.com/az7vop.jpg

0/0
11.2.2011 19:22

hewIo

Re: Super, takže zase o jeden eskalátor méně a výtahem...

eskalatory jsou tam zase 3 jako predtim !!!! nez neco napisu, tak popremejslim.

0/0
19.2.2011 19:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.