Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Agresivní řidič zaútočil na strážníky. Nadával, i když už byl v poutech

Pořádnou porci sebeovládání museli při setkání s taxikářem v Praze předvést strážníci. Minulou sobotu jim totiž muž sprostě nadával a dokonce na ně zaútočil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

InstinkTT

Před/za

Nějak to video nechápu. V prvním záběru zastaví policejní auto před taxíkem a v druhém už pak stojí za ním. 8-o

0/0
2.3.2011 8:38

Honza.Z

Re: Před/za

To je totiz sestrihany tak aby nas zbytecne neobtezovali detailama, podstatny je ze hrdinny kapitan korkoran a jeho komplic barnabáš z prazskeho sboru bratrstva neohrozenych - mestske policie, zadrzeli reinkarnaci Adolfa Hitlera v podobe taxikare. Ctenarum blesku a divakum novy ktery zijou v predstave ze ty spatny poznas podle cernyho klobouku bylo ucineno za dost a my ostatni uz to proste moc resime ze video je sestrihany a ze na nem neni to co je v clanku apod. ;-D

0/0
2.3.2011 15:05

LysoňXXX

Cenzura?

Otázka - proč to video je sestříhané tak, aby člověk co si to pustí jen slyšel jak řve sprosté slova.. Viděl jsem celej záznam a je tam toho mnohem víc, nadává na vládu, že by raději chcípnul, než žít tady v ČR atd.. Nuže?

0/0
1.3.2011 9:50

Honza.Z

Re: Cenzura?

To je to, proc tam hlavne neni to udajne klickovani a meneni rychlosti ktrery bylo zrejme natolik zavazny aby je mestska policie ktera ma tak akorat kontrolovat huleni na zastavkach, deti v hospodach apod... zastavila?

0/0
1.3.2011 19:58

suarez

Slusny jelito :D

... uz chapu ty varovani pred taxikari v turistickych brozurach ;-D

0/0
1.3.2011 8:30

Pikolik

Taxikari

U taxikare mne to vubec neprekvapuje. Takovej clovek ma mit ridicak a jeste vozit lidi?8-o

0/0
1.3.2011 8:26

Mercutio

Hezký PR článeček

Evidentně marketingové oddělení Magistrátu hl. m. Prahy pokračuje na "Cestě Dobrých Zpráv" a protlačilo do tisku PR článeček adorující genetický odpad, který zaměstnává a programově zneužívá proti občanům. Velice hezká práce s vytržením z kontextu - upozadění provokace chování a vyzvednutí zbytečně náslině zpacifikované vyprovokované emotivní reakce. Co ale jiného lze čekat od fašistického uskupení s heslem "kasírovat a buzerovat". Jaký pán, takový pes.

0/0
1.3.2011 8:01

Nahlas se ti směju 2

Re: Hezký PR článeček

A v čem spočívá ona provokace? Že za sebou jedou na silnici dvě auta?

0/0
1.3.2011 8:22

Honza.Z

Re: Hezký PR článeček

Stale marne hledas nekoho kdo ti to vysvetli vid?;-D;-D No nevzdavej to, moje rada zni udelat si papiry a nebo jesli je mas tak je vyndat z supliku, zacit jezdit a ono potom ta souvislost vyplave na povrch... asi jako Kdyz Taylor nasel na konci jednicky na plazi tu sochu svobody, hned to vsecko vypadalo jinak ne?;-);-D

0/0
1.3.2011 19:51

1337

Re: Hezký PR článeček

Už jenom to, že jste nepochopil, že se tato situace stala v Brně, nasvědčuje o Vaší inteligenci ;-D;-D

0/0
1.3.2011 8:23

suarez

Re: Hezký PR článeček

Kdybys umel cist, na prvnim radku se dozvis kde se to stalo :-)

0/0
1.3.2011 8:31

Nahlas se ti směju 2

Re: Hezký PR článeček

Co prosím ;-D;-D;-D??

0/0
1.3.2011 8:33

1337

Re: Hezký PR článeček

Stane se ;-)

0/0
1.3.2011 9:53

Nahlas se ti směju 2

Re: Hezký PR článeček

Ano, ale tvá reakce vypovídá jen a pouze o tvé absentující inteligenci.

0/0
1.3.2011 10:25

Honza.Z

Re: Hezký PR článeček

copak, nedostatek argumentu ze narazite na inteligenci?;-D?

0/0
1.3.2011 19:44

BOP B 3AKOHE

Re: Hezký PR článeček

Brněnská výpadovka nemůže být nikde jinde než v Brně, to dá rozum ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2011 9:34

jmaly.pce@seznam.cz

Re: Hezký PR článeček

ty budeš na úrovni toho taxikáře, stejný ubožák

0/0
1.3.2011 9:27

Smrť

Re: Hezký PR článeček

R^

0/0
1.3.2011 9:30

Honza.Z

Re: Hezký PR článeček

souhlas R^

0/0
1.3.2011 20:02

glosař

Zkušenost

Zkratové jednání řidiče a jeho slovník jsou neomluvitelné, ale i já mám negativní zkušenosti z práce MP. Jako řidič, jsem prováděl zásobování centra města a mohu říci, že tolik arogance a korupčního jednání v podání MP snad nikde jinde není. Osobní auta (zvláště ty luxusnější) parkující na "Zásobování" je nezajímají, neboť je to můj problém. Další výhradou kterou mám, je měření rychlosti. Domnívám se, že toto je práce dopravky Policie ČR a MP byla zřízena pro bezpečnost v městech. To znamená, aby svou pochůzkovou činností byli vidět v ulicích, aby mohli lidé chodit po chodnících bez obavy, že budou šlapat v exkrementech atd. a ne 2x4 kusy při měření.

0/0
1.3.2011 7:48

Honza.Z

Re: Zkušenost

R^

0/0
1.3.2011 19:43

Hrada01

Hodně empatický zásah policie....

Za to jak se choval, ho mohli dle mě fyzicky hodně tvrdě zneškodnit a místo toho ho jen nabádají aby se uklidnil. Hodně profesionální práce ze strany policie. Ten kdo tomuhle emocionálně nemocnému člověku vydal licenci bych tu pravomoc odebral....

0/0
28.2.2011 23:57

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Hodně empatický zásah policie....

to by se tu zas strhly kecy jako "policejní stát" a šikana...

tady přeci maji zločinci nejvyšší práva a nikdo je nesmí omezovat

0/0
3.3.2011 13:37

rator123

faktem je

že ten pan taxikář měl nějaký osobní problém přímo před osudným zastavením, asi něco v rodině, hádka, kdo ví. Emočně byl slušně řečeno na hraně. To že měštští strážníci otravují všechny co jezdí taxikem, zásobováním nebo prostě pracují autem je naprostá pravda. Je ale také faktem, že čas od času se s nima dá hovořit a ukecat to. Take je fakt, že na zastavení a sledování auta mají prostě právo. Byl to prostě emoční zkrat jedince a myslím že sou daleko horší "kontakty" s lidskou rasou.

0/0
28.2.2011 22:53

winer1

Re: faktem je

Strážníci otravují, policajti otravují, co takhle jim přes Johna to otravování zakázat;-);-). Já myslím, že jen dělají svou práci, ať je jakákoliv a normálnímu člověku by to nemělo vadit. Ale ať radši chytají zloděje a vrahy, ne ?;-D

0/0
28.2.2011 23:17

Ferris

Re: faktem je

ked som ich volal koli ruseniu nocneho kludu, ani neprisli...a to je sluzobna tak kilak od baraku...

0/0
28.2.2011 23:33

Keni

Re: faktem je

To se pletete, nastesti porad ta pomocna s heslem buz.e..rova a skodit nema pravo bezduvodne zastavovat. Zde ale bohuzel ridic klickoval (dle textu) a mozna to opravneni meli. No, on to prehnal. Ale co jsem se obsac s MP setkal, tak se mu moc nedivim.

Ten nejvetsi povl Republiky se bohuzel v teto MP sebrance potkava.

0/0
28.2.2011 23:36

Honza.Z

Re: faktem je

R^

0/0
1.3.2011 19:54

krueger

mestaci profici

Tak podle toho kratkeho videa se mestaci zachovali jako profici. Musi to bejt frustrujici slyset odpoved na nadavky pouze suse... uklidnete se ;-D

0/0
28.2.2011 22:32

sámvelkýmao

no

merito věci je o tom,že policie může zastavit kohokoli a kdykoli.komu se to nelíbí,nechť jezdí vlakem,nebo metrem.tyto dopravní prostředky policie nestaví...............

0/0
28.2.2011 22:12

Keni

Re: no

Ano Policie, ne nejaka sebranka. Mestska Policie nastesti jeste furt neni Policie a snad nikdy ani nebude.

0/0
28.2.2011 23:38

b-blue

no a nejhorsi na tom je, ze ma pravdu

;-DR^;-)

0/0
28.2.2011 20:13

dpaja

Milý Honzo Z.,

naznačte nám ostatním "nenormálním",  kterým připadá onen dotyčný taxikář jakoby utekl z pavilonu psychotiků u které firmy jezdíte. Z díky to budu akceptovat a slibuji, že si Váš taxík nikdy už nepřivolám. (pokud jsem tedy správně pochopil, že jízda za autem Vám připadá jako provokace). Mimochodem, to video nemusí být celé, pouze klíčová část, takže tu pasáž s kličkováním, jste třeba neviděl....

0/0
28.2.2011 19:44

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

Mily/mila dpaja muzu snad jen rict to co jsem uz rekl - a to ze nejezdim taxikem, takze si to priste lip prostudujte. na zybtek nehodlam reagovat a budu doufat ze jste pouze osoba s omezenym vnimanim veci kolem sebe, nedostatkem zkusenosti s touhle problematikou a nechuti docist to silene dlouhy vlakno az do konce. Snad vas nebudu muset radit k ignorantum nize na ktery mi tady padla hodina casu a stejne to k necimu nebylo.;-)

0/0
28.2.2011 19:59

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

nicemu - pardon ;-D

0/0
28.2.2011 20:00

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

abych to teda uvedl na pravou miru me jizda za autem nepripada jako provokace asi v tom smyslu jak to tady prezentujete. Mozna jsem se prve spatne vyjadril a nezasvecenej clovek nepochopil... ja jen poukazuju na to ze mestska policie je vyberci pro magistraty, nez byla povinnost merene useky oznacovat znackou tak se vynalezave schovavali pred koncem obce kde uz jsou pole a merili tam 30ky a 40ky. Sikanujou lidi ktery zastavej za ucelem vykladky ci nakladky a to jak zbozi tak lidi nekde kde by se nemelo ale jinak to treba nejde a realizujou tam svy mindraky z toho ze je nevzali ke statni policii. Je mezi nima rekl bych vetsi procento bezmozku nez v jinejch institucich a lidi ktery jezdej tagem a nebo zasobovani si s nima zazili svy. To neznamena ze mezi nima nejsou rozumny lidi s kterejma je rec - jsou. Snazil jsem se poukazat na to ze na videu je pouze cast toho co tam redaktor potazmo MP tvrdi a to je pro me zarazejici, nic vic. Ten taxikar je evidentne agresivni blazen co ma problemy

0/0
28.2.2011 20:20

Thorough

Re: Milý Honzo Z.,

Je docela úsměvné když někdo kdo nedokáže poskládat pár vět tak aby to nebyla ve výsledku slátanina poukazuje na něčí inteligenci :))

0/0
28.2.2011 20:33

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

dneska je vůbec den kdy je všem všechno "úsměvné" koukám. Snad vás ty slátaniny nevytrhly od vecerni fajfky a sklenky brandy inteligente :))

0/0
28.2.2011 21:33

Santa1

Re: Milý Honzo Z.,

Pane, já naprosto chápu, co chcete říct a souhlasím s vámi.

0/0
1.3.2011 7:11

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

tak aspon nekdo, uz jsem mel pocit ze sem prispivaj kadernici z ona dnes co jezdej tak maximalne mastnou tyci. ;-)

dikR^

0/0
1.3.2011 19:56

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

se sebekontrolou a na me takhle vyrukovat tak mu dam paralyzerem a to by ho jiste uklidnilo. Nepatri do taxiku a za volant vubec. Ten zakrok byl podle me v poradku a odvedli svou praci dobre - coz je podle me ta podstata veci. Jenomze protoze sem si s nima taky zazil svy a to ze za clovekem jedou dokad tzv. neškobrtne a nebo ze auto sledujou dyl se proste deje, jesli je to dobre nebo spatne at si kazdej urci sam, ja v tom pocitil v mym danym pripade jistou miru provokace a sikany protoze je delat svou praci a delat svou praci. Tim samozrejme neschvaluju to co ten dročkař udelal. Snazim se videt veci i z jiny strany nez jak mi to tady naservirujou a tupe to odkejvat. Jestli sem tim pro nekoho snad cvok... no proti gustu. Mam na to urcite nazor takovej i proto ze taky hodne jezdim byt ne tagem. Prave taky proto sem psal ze tady nektery nemuzou pochopit - nebo spis nechteli.

0/0
28.2.2011 20:27

Santa1

Re: Milý Honzo Z.,

Přesně, pr objektivitu by měli přehát záznam celý, včetně takových aspoň pěti minut předtím. Možná by někoho zajímalo, proč místo obvyklého zašívání se a chrápání někde za bukem se rozhodli vytočit taxikáře a přilepili se na něj.

0/0
1.3.2011 7:15

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

To je taky to na co sem tady poukazoval, zvlaste proto ze se o tom v clanku pise a na videu to chybi. Samozrejme ze ta reakce toho taxikare nebyla spravna, ale at uz si o nich mysli cokoliv tak timhle si proste nepomuze. S mejma zkusenostma s mestskou policii a absenci casti zaznamu jsem pojal jiste pochybnosti o verohodnosti toho pribehu jak nam ho naservirovali. uzovatele jako Nahlas se ti smeju 2 a spol. to nepochopili, nebo spis nechteli protoze tak tupe zas nepusobili.

0/0
1.3.2011 19:48

Nahlas se ti směju 2

Re: Milý Honzo Z.,

Honzík píše hromadu textů, ale aby odpověděl na jednoduchou otázku, co je provokativního na tom, že na silnici jezdí auta za sebou, na to odpovědět nezvládne.

Stejně tak, když napíše, že policie běžně takhle "pronásleduje" řidiče, aby vzápětí napsal, že při jeho nájezdu 120 tis. km ročně, kdy toho najezdí spousty po centrech měst, lázeňských zónách atd., se mu to stalo jednou... Evidentně je to tedy velmi běžné jednání... ;-D.

.

Atd. ;-DRv

0/0
1.3.2011 8:32

Honza.Z

Re: Milý Honzo Z.,

Na jednoduchou otazku co je provokativniho na tom ze na silnici jezdi auta za sebou ti teda odpovim - nic. Myslim ze vyse jsem dostatecne vysvetlil co tim bylo mysleno - jestli si to i presto nepochopil pak je mi lito.

Ano me osobne se to stalo jednou, jinak od kolegu, znamejch co se pohybujou ve stejnym prostredi vim ze jim taktez. Pak to samozrejme clovek vidi kdyz jede okolo a nekolikrat jsem toho byl osobne svedkem - ve vysledku tolikrat ze muzu tvrdit ze tohle policie a to hlavne mestska dela. Nerikam ze to je naka osa zla ale je mezi nima spousta lidi ktery si hojej svy mindraky na beznejch lidech ktery jenom delaj svoji praci. Abych jenom neocernoval, nekolikrat mi napr. v K. Varech pomohli - i kdyz jsme je teda musel volat a to dvakrat zatimco auto projelo okolo a na situaci nereagovali, ale nakonec prijeli. Pojem bezne asi nebyl nejstastnejsi protoze si pod zrejme predstavujes ze nedelaj nic jinyho coz jsem rozhodne nemyslel. Budis dojem clovek kterej to spis nechce pochopit

0/0
1.3.2011 19:39

villík

S tímhle obsahem šedé kůry mozkové....

..nemá tenhle jedinec za volantem co dělat.

0/0
28.2.2011 19:25

Tomaseq

Takový jedinec

... nemá v taxikařině místo. Dělá ostudu svým kolegům.

0/0
28.2.2011 18:53

Honza.Z

Re: Takový jedinec

vubec na silnici a podle me ani na verejnosti.

0/0
28.2.2011 18:56

prasák

Re: Takový jedinec

Tak to si myslím, že tohle je prototyp taxikáře.

0/0
28.2.2011 18:59

Nahlas se ti směju 2

Re: Takový jedinec

Jak často jezdíš v Praze taxíkem?

Já za sebou pár desítek jízd mám a něco takovýho jsem nezažil.... Ano, nenasedám do aut postavených na staromáku, volám si jednu ze 2 firem...

0/0
28.2.2011 19:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.