- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaměstnanci Dopravního podniku nyní koleje svěří .......
No tak to se pisálkům z NEJlepčího zrpavodajského serveru opět něco POVIDLO...
Jasně, že za to může zima. Ale ne 14T a otočné podvozky, také ne údržba, šetření na nesprávných místech. 15T nemůže za to, že nevjede na Podbabu.
Někomu vadí, že pražská MHD je čtvrtá nej v Evropě, tak lije prachy, kam se dá (Porsche,...).
systém panelů není ideální, ale všimni si komentáře, že trať byla postavena v r. 1984....tj,. generálka po 27! letech....S vypočítaným jiným provozem, jiným zaížením autodopravy. Je též pravdou, že některé panely (a byla jich nejméně polovina) cz výroby /na rozdíl od německé/ nevydržely v soli a provozu ani 10 let. Ale jsem osobně velmi zvědav, zda nové systémy /jistě že levnější - hehehe/ vydrží stejně dlouho....
...vyházet ze všech tratí. Není snad technologie, která by byla hlučnější, složitější na údržbu a více přenášela vibrace do okolních staveb. Všude, kde místo panelů položili koleje do klasických pražců, je trať trvanlivější, kvalitnější, tišší a pohodlnější pro cestující.