Diskuze

Čtyři tramvajové tratě v Praze jsou v havarijním stavu, může za to i zima

Hned čtyři tramvajové tratě v Praze jsou v havarijním stavu. Jde o trať Zenklova, obratiště na Podbabě, Podolské nábřeží a Hlávkův most. Město by s opravami chtělo začít ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

danny47

9. 3. 2011 20:54
Cože udělaj s těmi kolejemi.....????

Zaměstnanci Dopravního podniku nyní koleje svěří .......

No tak to se pisálkům z NEJlepčího zrpavodajského serveru opět něco POVIDLO... !! ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
L

Leinad

9. 3. 2011 17:34
Zima

Jasně, že za to může zima. Ale ne 14T a otočné podvozky, také ne údržba, šetření na nesprávných místech. 15T nemůže za to, že nevjede na Podbabu. 

Někomu vadí, že pražská MHD je čtvrtá nej v Evropě, tak lije prachy, kam se dá (Porsche,...).

0 0
možnosti
VBS

vikýř

9. 3. 2011 14:55
"jen " 27 let, co se dělalo za údržbu od r. 1990?

systém panelů není ideální, ale všimni si komentáře, že trať byla postavena v r. 1984....tj,. generálka po 27! letech....S vypočítaným jiným provozem, jiným zaížením autodopravy. Je též pravdou, že některé panely (a byla jich nejméně polovina) cz výroby /na rozdíl od německé/ nevydržely v soli a provozu ani 10 let. Ale jsem osobně velmi zvědav, zda nové systémy /jistě že levnější - hehehe/ vydrží stejně dlouho....

0 0
možnosti
L

libral

9. 3. 2011 14:37
Ten hrůzostrašný maďarský panelový vynález BKV by měli...

...vyházet ze všech tratí. Není snad technologie, která by byla hlučnější, složitější na údržbu a více přenášela vibrace do okolních staveb. Všude, kde místo panelů položili koleje do klasických pražců, je trať trvanlivější, kvalitnější, tišší a pohodlnější pro cestující. R^

0 0
možnosti