- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby člověk přednost měl, vleze kvůli tomu pod tramvaj? Je to to samé i vůči autům, kde přednost je. Soudnej člověk se nenechá přejet jen kvůli tomu, že má přednost či dokonce zelenou.
Nevíte někdo kam dávají v nemocnici amputované nohy?
Co treba zmenit zakon tak, ze se chodec (i kdyz ma prednost) musi zastavit (ale bacha, aby to MP nezacali pokutovat jako jejich oblibene vypalne u vseho) rozhlednout a nesmi ohrozit jiz projizdejici vozidlo 5m od prechodu nebo omezit prijizdejici tramvaj ci vlak. Mozna by byl konecne klid. Ono to sebebvrazedne vrhani se chodcu pod auta nejenom na prechodech asi neni to prave orechove.
Zde je to jasne, ale u nekterych nehod s vozidly bych opravdu hledal pochybeni na strane chodcu. Ono znicehonic skocit na prechodu pred auto je u nas obcas bohuzel k videni.
Ja osobne nemam jako chodec obcas problem pokynout rdici, aby nespomaloval a prejel. Asi to bude tim, ze jsem take ridic a pokud jdu na zastavku MHD a zadny spoj nejede, neni problem pockat az tech 5aut prejede. Na druhou stanu bezpecne vstopit do vozovky take dokazi a nepozoruji zadnoiu agresivitu ridicu a nechut zastavit. To 1,2 vozidla akceptuji.
Bohužel hovada jsou na obou stranách, jak na straně chodců,tak a to hlavně na straně řidičů..., není problém v Praze stát na přechodu třeba 5 minut, protože milostpáni v autech přece nezastavují...
Tak po eskalátorech bude asi potřeba vyrobit i blbuvzdorné tramvaje :-))
Myslim, že nyní se Poršetry na l. č. 22 nevyskytujou, to nemaj ilustrační foto T3 nebo T3R.PLF?
A musí se ten titulek tak dramatizovat? Zní to jako, kdyby přišla o celou nohu někäm třeba až po stehno. Samozřejmě zranění to je hodně vážný, ale s nějakou protézou snad bude moct žít nadále "normální život".
To ale nové Škodovky (14T a 15T) neumí jezdit přes sníh ani přes lidi. Fotka se správná.
Jo, často je k vidění klasická zebra doplněná žlutým nápisem "Pozor tram," vhodným pro turisty. Tam, kde se to malovalo dříve, je modrý pruh pro chodce a svislé značení jako na přechodu.
Včera jsem jela 22kou, byla už tma, a v zadním voze byla úplná tma! Kdoví, jaké kejkle tam dopravní podnik na nebohých cestujících prováděl, že si na to zhasnul.
Linka hrůzy, to je tutáč. Bacha na ni.
Mně zhasnutí ve vagonu (mimo metro) moc nevadí. Mobil má svoje podsvětlení, noviny/skripta se stejně v tram číst nedají (velikost, moje soustředění na skripta,...) raději čumím ven z okna.
A další si najdete na téen, cézed. Taky vám to všem připomíná nejhorší bulvár?
Ono jiné linky nemají mimořádky? Asi by to chtělo 22 přečíslovat. Třeba 13tka je teď volná To musel zase vymyslet šéfredaktor v oválné "Kalouskově" pracovně! Těším na videozáznam z jednání.
Na 22 byli a jsou největší hrůzou kapsáři - viz i varování nahrané v Mypolu. Holt když je nějaká linka dlouhá přes celé město, tak se tam taky hodně "zažije"
Těch úrazů je poslední dobou nějak moc. Na vině je jistě to, že tramvaje nejsou podobně jako cigarety označeny nápisy: "Tramvaj může ohrozit život a zdraví vaše i vašich dětí!"
.
Proč už takto označeny nejsou všechny nebezpečné věci je mně záhadou. Buďto se to postupně připravuje nebo to byl u těch cigaret jen takový nesmyslný výkři do tmy.