Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha 2 chystá pěší zónu a zelenou magistrálu, rozhodne ale magistrát

Koalice ODS, ČSSD a Strany zelených na Praze 2 chce v následujícím volebním období stihnout hned několik velkých projektů. První na řadu má přijít zklidnění a "zazelenění" magistrály, pak vybudování bezbariérových vstupů do metra a pěší zóna pod náměstím Míru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PmdS

Správný krok

Konečně se o zkultivování okolí magistrály radnice snaží i mimo volby.

Všichni co nadáváte, že zúžit magistrálu na dva pruhy je teď nesmysl a navrhují stavbu tunelu. Nezaráží vás, že dvouproudý tunel má stačit, ale dvouproudá silnice na povrchu už ne? Ale zúžení na dva pruhy je pouze dlouhodobý plán (tj. až po dokončení okruhů, takže dalších několika desítek let). To co chtějí teď je na již nevyužívaném prostoru vysadit zeleň, jediné zužování magistrály je v části Sokolské ze čtyř na tři pruhy. Proč ne, celá magistrála je v každém směru pouze třípruhová, jen skrze Vinohrady je širší.

A poznámku o "zněkolikazhodnocení svých nemovitostí" snad nemyslíte vážně. Ještě před čtyřiceti lety toto byly slepé ulice, bez provozu, nejlukrativnější byty v Praze. Takže po jejich předchozím znehodnocení je to jen malá náhrada (navíc odškodnění těch pár desítek původních obyvatel by se změnilo na odškodnění těch několika tisíc obyvatel).

0/0
16.3.2011 11:36

Keni

Re: Správný krok

Protoze 2x2 tunel by byl pouze pro cast tranziu z Pankrace do Holesovic a zbytek mistni dopravy by se pohyboval po porvrchu na mistni komunikaci v zeleni. Dale jsem uvedl, ze by byla potreba krizovatka na IPP a Muzeu. Ta by byla jiste mimourovnaova. A verte tomu, ze pokud zrusite krizovatku Bulhar, Muzeum, IPP, tak je mozne okamzite magistralu zuzit na 2x2. Ale to by asi neslo.

Dnes uz nepredpokladam, ze by magistrala slouzila tranzitu. Ona slouzi tranzutu obyvatel bydlicich v centru a i tech je par set tisic.

0/0
16.3.2011 13:37

Mysel

Re: Správný krok

Racionalni argumenty ve sporu s ekofasistou nefunguji. Nabozenske presvedceni byva silnejsi nez rozum.

0/0
16.3.2011 17:50

Mysel

Tem ekofasistum uz fakt asi preskocilo :o(

0/0
16.3.2011 11:21

mak1_re

2 pruhy na magistrále ???

Opravdu je přáním těch, kteří tam bydlí, aby měli pod okny kolony furt a ne jenom ve špičce ?

Myslím, že nejlepším řešením by bylo vypráskat zastupitele, kteří toto navrhují

0/0
16.3.2011 7:53

RedSquirrel

Re: 2 pruhy na magistrále ???

Zákaz vjezdu pro ne-rezidenty

0/0
16.3.2011 14:43

Keni

Hmm, a co ostatni

A co, kdyby se okolni ctvtri dohodly, udelali na hranici P2 nejaky mensi okruh ze vsech komunikaci na hranici P2 udelat pesi zony se zabranama. Chapu, ze tam ti lide chteji take kvalitne zit, ale toto neni reseni. Mozna tak pro spekulanty, co levne koupili nemovitosti podel Sokolske a Legerovky a jen cekaji, az se zklidni. Ale dokud nebude komplet vnitrni a vnejsi okruh, neni mozne nejake rozumne reseni.

Na tunel od Nuselaku na Hlavkuv most neni a jiste by bylo levnejsi odskodnit par desitek puvodnich obyvatel. Avizovane reseni od P2 jen vyzene auta na nabrezi a Bohdaleckou-Zizkov. Toto neni reseni. At se zasadi o rychlejsi vystavbu a pokud nejspise mistni novodoby majitele tlaci na zklidneni magistraly a znekolikazhodnoceni svych nemovistosti, at take prispeji na tunel 2x2 s krizovatkou na IPP a Muzeu. Ja bych jim tu pesi zony na magistrale klidne i pral.

0/0
15.3.2011 21:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.