- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, že je elektřina levnější než benzin (a výmluvy na spotřební daň řekněte u uhlí i u garantovaných solárek) je fakt, který ještě dlouho platit bude.
Otázkou je, kolik aut magistrát potřebuje, jaký je rozdíl mezi cenou soukromého a magistrátního skůtru(i baterky) a co je speciálního na dobíjecích zásuvkách(pokud to není rychlonabíječka, stačí běžných 230V jenom se silnějším jističem)
Ano, ALE omezená životnost, drahých a neekologických akumulátorů je taky fakt, který také bude ještě dlouho platit. Uvidíme jak ušetří až bude třeba akumulátory vyměnit....
nenakupovali vůbec??? Když čtu jak se pořád MUSÍ něco měnit a dokoupit, říkám si, jak to, že já tu obměňovací potřebu tak často nemám? Asi jim to tam v Praze rychleji rezaví
Pustit pár politiků, kteří mají takové dobré nápady, po Vltavě? Ušetříme tím za jejich platy a jejich "dobré" nápady.
Už proběhl pilotní pokus s PET flaškama, ale Němci si stěžujou:(
to se to utrácí, když tu máme tak pitomě nastavené rozpočtové určení daní... a Praha má 6-ti násobek nad ostatními... kdyby alespoň ty peníze posloužily Praze a nerozkrádaly se ve velkých předražených zakázkách...
na elektromobily tu zatím není trh a vzhledem ke stoupajícím cenám el. energie to nemůžeme v brzé době očekávat.
Chapu, ze Praha musi take obmenovat svuj vozovy park. Pokud se s elektromobilem bude jezdit hodne, tak se i ta pocatecni hrozna investice vyplati.
ALE 1.) Nemuze Praha treba obmenu o pro pozastavit? A misto toho treba opravit silnice, aby se dalo po nich jezdit?
2.) Je potreba 50% castky za par desitek elektromobilu vyhodit za propagaci?
3.) Opravdu potrebuje Praha tolik vozu? Co spise jich par desitek vyradit bez obnovy. Pro koho by byly ty vozy urcene?
Takze nejspise klasicky tunel, auticka pro zname, vsimne pro zname a .....