- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba na Hradčanské je to super, rozhoduju se podle toho, jestli na Malostranskou pojedu metrem nebo tramvají.
Bombový je to večer a v noci, kdy tramvaje mají interval třeba 20 minut, to se člověk rád dozví, jestli mu tramvaj za minutu přijede nebo mu před minutou odjela, a třeba pojede jinak nebo půjde pěšky.
A naopak tohle je samozřejmě mnohem lepší než papírovej jízdní řád, protože obvykle na zastávce nepotřebuju vědět, kdy by tramvaj měla jet, a už vůbec ne, kdy pojede za 4 hodiny nebo za dva dny, zajímá mě jen to, za jak dlouho přijede teď.
Samozřejmě je to dražší, ale má to smysl přinejmenším u stanic metra, kde se člověk podle aktuální situace může rozhodnout, jestli se mu vyplatí čekat na tramvaj nebo jít na metro.
nechápu, proč to vůbec zmiňuje v médiích, jak ostatně je v článku řečeno, tohle není v Praze nic nového. Jediný skutečný užitek z toho budou mít právě jen nevidomí, ostatní se můžou podívat na normální jízdní řad, pokud ovšem není špinavý nebo poškozený vandaly, víme
V běžném provozu je to trošičku nadbytečné, ale často se dívám při nadměrném zpoždění (sněhová kalamita, nehoda,...) -> půjdu pěšky/volím jiný spoj(metro) nebo počkám?
A pokud to zrovna dispečeři umí, tak zobrazí též informace o polomanipulačních jízdách("jede přes XX do vozovny prdelovice"), nečekaných výlukách a změnách ("nehoda->do odklizení se jezdí přes...")
Takova kravina. Kdyby radeji osadili zastavky automaty na jizdenky...