Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklisté nebudou muset ve vlacích v Praze platit za přepravu kol

Pražští kolaři budou mít snazší cestování se svými bicykly ven z metropole. Ve vlaku už nebudou muset od soboty 2. dubna za přepravu kola platit. Vlaky využívají cyklisté například při cestě z Prahy směrem na Říčany, vyhnou se tak frekventované silnici v Uhříněvsi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytrakz hospody

Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

Nechápu, proč se poskytují takovéto výjimky. Proč se nepřepravují kamióny na dráze taky zadarmo. O kolik by to bylo ekologičtější a hlavně bez malérů zejména na dálnicích.

0/0
28.3.2011 13:51

Keni

Re: Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

Pomale, neefiktivni, vetsina modernich vozidel ma diky bezpecnostnim predpisum problem s najezdem na vlak, na hlavnich tazich mala kapacita zeleznicni infrastruktury a hlavne mala hustota odpovidajicich terminalu.

A mate za to, ze treba z Berouna do Strakonic by bylo lepsi jet tim kamionem asi do Prahy, tak to slozite a neefektivne prekladat. Pak asi vlakem do Budejovic ci jeste blizek k hranici. Tam to zase neefektivne prekladat a kamionem do Strakonic. No, a ekologicky tak 3x narocnejsi, casove asi tak o 2dny delsi a ....

A nemluve o tom, ze ne vse se da prekladat kontejnerech. A na navesu mate jenom pneu za skoro 100.000CZK a preprahani navesu je take blbost. Majitel by se za opravy nedoplatil. Nabo vy take pujcita auto kazdemu, koho potkate?

0/0
28.3.2011 14:46

JPNB

Re: Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

A kdo to zaplatí? I praha i za tuto službu musí zaplatit. Přeprava kontejnerů po železnici je levnější a stejně rychlá jako po silnici (na velké  vzádenosti i rychlejší) ale stejně se to tahá kamionem přes půl evropy.

0/0
28.3.2011 16:35

Busák

Re: Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

Není to náhodou článek o cyklistech ?

Co kdybyste šel nadávat na kamiony do příslušné diskuse ?

Tady brečíte nejen hloupě, ale i na nesprávném hrobě.

0/0
28.3.2011 17:55

Busák

Re: Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

Mně osobně spíš vadí, že pokaždé, když vlezu do metra, je nacpané "sportovci" s bicykly. Jediné co dovedou je dojet k nejbližší stanici metra a místo po cykloztezkách za desítky milionů jezdí MHD. Pokud možno s řádně zablácenými koly, aby si i ostatní užili trochu toho bláta. A jak se panečku vztekají, když je odmítnu naložit do busu. 

Pokud je kolo bráno jako dopravní prostředek, naprosto nechápu proč se nedopravují na něm, ale cpou se do dalšího dopravního prostředku. Co kdybychom tedy brali do metra rovnou i mopedy ? A když mopedy, tak proč rovnou ne i motorky bez rozdílu objemu ? A co třeba Fiata 500 nebo Smarta ? Ty by se tam při troše snahy taky vešly, ne ? ;-)

0/0
28.3.2011 18:26

jiris77

Re: Místo kamiónů kontejnery a šup s nima na vlak

No máš pravdu, že ve vyspělejších zemích se přepravují kola i autobusy MHD, ktere jsou k tomu přizpůsobené. Mrkni treba sem: http://best-of-all-worlds.blogspot.com/2009/08/ride-ride-take-city-bus.html. Pak když k nám přijede někdo z těchto zemí, tak se pochopitelně diví, proč to tu není. Pokud nechceme být stále 100let za opicema, tak bychom měli pochopit, že ve městě je třeba bezmotorovou dopravu podporovat a ne ji brzdit. Po zavedení možnosti jezdit vlakem po Praze s kolem zdarma přemýšlím, že bych si opět pořídil lítačku, která by mi jinak byla k ničemu! Super zpráva, mám radost, že se ledy zase o kousek pohnuly!

0/0
29.3.2011 20:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.