Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražská MHD bude od čtvrtka jezdit podle „velikonočních“ jízdních řádů

Cestující pražskou městskou hromadnou dopravou čekají opět změny v jízdních řádech. Již od čtvrtka 21. dubna začne v prostředcích MHD platit "velikonoční" režim. Některé spoje začnou jezdit podle prázdninových jízdních řádů, některé budou zrušeny úplně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kočka

Tak to čtu fakt brzy,když jsem ráno čekala zbytečně

na bus!Děkuji!

0/0
21.4.2011 10:03

p555

Re: Tak to čtu fakt brzy,když jsem ráno čekala zbytečně

stacilo cist vyvesky na zastavce... visi to tam minimalne uz 2 dny... 

0/0
21.4.2011 10:17

kočka

Re: Tak to čtu fakt brzy,když jsem ráno čekala zbytečně

Tak nevím,jak v tuto dobu,ale před sednou ráno na Knížecí nic nebylo!A chápu úpravy JŘ o letních prázdninách,ale na 2 dny,je to stejný opruz,jako změna času!

0/0
21.4.2011 10:43

Leinad

Re: Tak to čtu fakt brzy,když jsem ráno čekala zbytečně

R^

0/0
21.4.2011 10:57

kvocna

Re: Tak to čtu fakt brzy,když jsem ráno čekala zbytečně

Například v Čimicích na autobusových zastávkách nebyl ještě ve čtvrtek odpoledne žádný leták, jen spousta zmatených a naštvaných lidí ;-O Já o změně věděla jen z vývěsek na zastávce tramvají v centru, tam byly už minimálně od středy, ale na "okrajovém" sídlišti zřejmě Dopravnímu podniku o těch "pár" možných cestujících nejde.  ;-€

0/0
22.4.2011 4:00

budulinek4

Úspora

Podle mě tohle nepřináší vůbec žádnou finanční úsporu, naopak musí se informovat veřejnost, vytisknout a distribuovat milióny vozových jízdních řádů. Cestujícím to akorát přináší problémy a prodloužení doby cestování. Stejná úchlárna bývá okolo 28. října a pak mezi vánocemi.

Vysvětluji si to tak, že si někdo vymyslel náplň práce a touto akcí si ji potřebuje obhájit. Rv

0/0
21.4.2011 9:31

kaksikymmenta

Re: Úspora

To vůbec není pravda. Při tvorbě grafikonu se hledí také na ujeté vozokilometry. Cestujícím to přináší problémy proto, že se neumí pořádně informovat. Každý už je rozmazlený automobilovou dopravou a pomalu nikdo si neumí na zastávkovém jízdním řádu najít, v kolik hodin mu spoj odjíždí. Takže úspory tam zcela jistě jsou. A pokud jste si nevšiml, právě začaly žákům středních a základních škol velikonoční prázdniny, což je velké procento cestujících. Každý si pak poklepe na čelo, proč vozy jezdí poloprázdné.

0/0
21.4.2011 9:46

Leinad

Re: Úspora

Opravdu ušetřené vozokm přesáhnou cenu za tisk a rozlepení letáků na všechny zastávky, tisk nových vozových řádů a rozdání řidičům a další úřední nesmysly?

0/0
21.4.2011 11:25

kaksikymmenta

Re: Úspora

Oficiálně nepracuju sice v žádném dopravním podniku, ale technologií provozu se zabývám přes 14 let. Vím, jak to tam chodí a věřte mi, úspora tam vážně je. Tím více v pražském provozu.

0/0
21.4.2011 22:13

Leinad

Re: Úspora

Mno bez výpočtů nerad věřím úspoře rozlepením informací na všechny pražské zastávky. 8-o

0/0
21.4.2011 22:44

kaksikymmenta

Re: Úspora

Já zase nemůžu uvěřit tomu, že se tím lidi zabývají, když se to děje každý rok a každé prázdniny už řadu let. Výpočty Vám klidně poskytnu, ostatně se nejedná o nic složitého. Ale tento prostor mi na to stačit nebude.

0/0
21.4.2011 22:50

babacek

MHD

Svádí se to na úspory, ale ten zmatek vždy akorát přivodí mnohým lidem velké nesnáze.

0/0
21.4.2011 8:10

Aesculap

Proč?

Proč najednou prázdninové jízdní řády? Akorát kvůli tomu pojedu déle do práce, protože strávím více času přestupy... Jakoby nestačilo, že prázdninové jízdní řády musíme trpět v létě. Vždyť ani ti učitelé nemají celé dva měsíce v roce dovolenou. Smysl má možná zrušení školních autobusů, ale jinak se mi taky nezdá, že by se všechny děti z Prahy vždycky na celé dva měsíce kompletně vypařily...

0/0
20.4.2011 23:53

Leinad

Re: Proč?

Aby měly lidé vyvěšující jízdní řády na zastávky, distributoři rozdávající vozové jízdní řády, tvůrci grafikonů... nějakou práci.

A aby ta práce nebyla zase taková nepříjemná, jako příprava náhradní dopravy za metro/tram, započítání vyrovnávaček(bus linka bez změny projíždí okolo zúžení/stavby - přestane stíhat oběžné doby, rozbijou se odjezdy z konečných?) psaní nečekaných výluk na displeje,... tak se utrácí za hovadiny.

0/0
21.4.2011 11:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.