- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
při projektování křižovatek, v hustém provozu ti co jedou od D5 se na Baranďánku kříží s těmi, co jedou od Zlíchova do Podolí a to je pak fakt maso na druhé straně je to totéž
Hmm, ale z hlediska nebezpečí jsou opravdu nebezpečné úplně jiné úseky. Ono totiž jaksi nestačí sečíst nehody na úsecích, kde jede 10x víc aut než všude okolo. Jsou místa, kde je nehod na celkový počet daleko méně, ale v poměru k počtu projetých aut je tam nehod daleko více než v uvedených lokalitách. To je jaksi relativní nehodovost a ta daleko více vypovídá o tom, zda je nějaké místo nebezpečné či ne.... když někde projede 100 000 aut denně (Jižní spojka) a stane se 5 nehod, je to daleko méně závažné, než když se na Francouzské s 10 000 auty denně stane 1 nehoda...
Neměli by řešit nejdříve omezování rychlosti v místech kde to opravdu bezpečnost potřebuje a ne jen z prevence omezovat provoz pro nic za nic jen,aby se neřeklo pak by si řidiči dávali pozor,ale v státě kde je přebytek omezení se neni čemu divit.V místech kde bývala 90 se dá 70,v místech kde byly 3 proudy se udělají jen dva a to tak,že se nedá ani předjíždět?To pak se nedivme.
.. zveřejnit, kolik dopravních nehod na uvedených úsecích zavinili pražáci a kolik venkovští !
taky to přepočítejte na počet projíždějících vozidel, takhle to má jen částečnou vypovídací hodnotu