- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z jakého důvodu vlak nestaví na Smíchovském nádraží ale na Smíchovském nádraží - Severním nástupišti? Jen pro info - není to u výstupu z metra, je to na půl cesty mezi tramvajovými zastávkami Plzeňka a Na Knížecí v nepříliš líbivé oblasti. S malými dětmi to trvá cca 10 minut!!!
Je to v krasne oblasti klasickeho prumysloveho smichova. Holt to neni zadne paladium ani jiny obchodak.
Ráno v 11.0 z Hlaváku směr Zličín totálně plnej, lidi vypadávali ven dveřmi...
Asi je lepší jet z Řep směrem Hlavák.
Takže v pracovní dny S65 Regionovou a o víkendu motoráček pro šotouše? Bez výběrového řízení obojí jezdí ČD, "motoráček" také neudržují lidi, kteří by na něm měli extra zájem, co?
Motoráček provozuje KŽC Doprava s.r.o.(http://www.kzc.cz). Ti jistě mají k motoráčku jiný vztah...
Možná by bylo dobré také napsat, že Praha platí za provoz tohoto motoráčku 2.500.000,- ročně, smlouva s provozovatelem je na 5 let a byla uzavřená bez výběrového řízení. ČD (kde se stejnými vozy pořád jezdí) by to zajistili za polovinu (cena u vlaků ČD se pohybuje okolo 100,- na km, tady to dělá přes 230,- Kč).
Myslím, že tunel z Prahy hlavního není jediným tunelem v tomto "projektu".
Je ten "Pražský motoráček jedoucí přes Prokopské údolí", stále tvořen z toho neskutečně řvoucího archaického vozu? V tom případě špunty do uší sebou
Ano, na lince S65 jezdí Regionovy, které jsou v podstatě zničením původních Šlukafonů - nevyjedou kopeček(na Harrachov), nejezdí samostatně ale jen v soupravách po dvou(pevné svázání kloubem), ... a přesto vyhrály konkurz dělaný ČD. Jak se jim to podařilo, by mě zajímalo.