Diskuze

Lidé dali pražské MHD v průzkumu trojku. Chtějí větší bezpečí a čistotu

Městská hromadná doprava v Praze dostala od cestujících trojku. Ukázal to průzkum, který si nechala vypracovat organizace Ropid. Ta městskou dopravu v Praze organizuje. Podle průzkumu je pro cestující důležitá čistota, bezpečnost a informace na zastávkách. Dopravce už některé nedostatky řeší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AsistentprofParkinsona

6. 5. 2011 9:05
Největší problém MHD - sociálně vyloučení

Pokud by v MHD nebyli ti tzv. sociální vyloučení, kteří tam v žádném případě nemaj co dělat, protože nemaj určitě platný jízdní doklad (a pak teprve můžeme řešit jejich další diplomaticky řečeno prohřešky), tak byla MHD celkem OK. Ale pokud by se proti nim mělo účinně zasáhnout, tak by začaly asi ječet všechny organizace sledují dodržování tzv. lidských práv. Je zajimavé, že neexistuje žádná organizace, která by monitorovala dodržování povinností jak danných zákonem, tak morálkou.

0 0
možnosti

Leinad

5. 5. 2011 22:57
Detaily

S tím, co znám z jiných měst, je Praha OK.

Více revizorů v nočních spojích, více vyhozených pasažerů (i dáma se silnou voňavkou...) - i za asistence MP. Zrušit "zastávky na znamení" a "stálé" - prostě kdo chce vystoupit, ať mačká, kdo chce nastoupit, ať je viditelně na nástupišti. Zamyslet se nad čekáním a přestupy (tramy na Lazarské vs. bus v nědeli ráno s delším intervalem, ale "přes den") Více busových rychlolinek (využít Jižní Spojku, víceproudovky bez zastávek,...). Rozšiřovat tram síť. Preference více smyslupná - neukazovat tramvaji na semaforu volno do směru, kde žádná nejede. Tam, kde je zájem o buspruh, ale málo linek/dlouhý interval udělat "pruh pro auta s >2 lidmi."

0 0
možnosti

tx999

6. 5. 2011 9:32
Re: Detaily

To posledni znamena, ze by v aute museli sedet alespon 3 lide? Myslim si, ze by bohate stacili dva.

Zastavky na znameni nejdou vsude, resp. nekde jsou uz z podstaty nesmysl - napada me napr. Nemocnice Krc, Lihovar, vsechny zastavky u Metra a obecne proste zastavky, pres ktere jezdi hodne linek a navic jsou treba jeste hojne vyuzivany jako prestupni (at uz bus/bus nebo bus/tram) - tam by bylo mackani tlacitka pouze otravovanim cestujicich. Stejne je to, kdyz nejaky ridic v metru necha mackani dveri ve spicce, kdy ma cely vagon narvany k prsknuti - clovek si treba stoupne zady ke dverim a potom zmacknout tlacitko je docela problem. Nicmene treba vsechny zastavky, pres ktere vede jen jedna linka by mohly byt automaticky na znameni. Spis bych ale pouvazoval o zavedeni zastavek na znameni u tramvaji (napr. CSAD Smichov).

0 0
možnosti

síma25

5. 5. 2011 21:03
Hodiny v metru?!

To se ti lidi jako nejsou schopní kouknout na hodinky, nebo mobil? Se přijeďte podívat k nám do štatlu, na náměstí máme "orloj" ve tvaru zvětšeniny našeho primátora, ze kterého nejde přečíst čas;-D

Brno zdraví Prahu;-)

0 0
možnosti

chytrak20

5. 5. 2011 21:50
Re: Hodiny v metru?!

jo dneska hodinky a halvně mobily :-D ty mobily ale dou věčně podle plotu :-D

jinakza socíku tam hodiny BYlY, ne sice ve vozech, ale na peronech i ve vestibulech :-))) 8-o;-O;-€

0 0
možnosti

Aqua

5. 5. 2011 19:52
Zastávky s displejem jsou fajn

pokud ale na zastávku nejezdí dvakrát tolik tramvají, než se na panel vůbec vejde, viz Hradčanská.

0 0
možnosti

Toranoko

5. 5. 2011 17:48
Se divim..

od doby Opencard bych jim dala minus deset ;-€

0 0
možnosti

TKr

5. 5. 2011 17:05
Pocet cestujicich

Za jake obdobi je uvedeny pocet cestujicich? Rok?

0 0
možnosti