- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidič se léčil na srdce a lékař vystavil neschopenku.Vše tutlají,aby se nedostalo na povrch,jak ve firmě s řidiči jednají.
Rozloučení s řidičem proběhne přesně po měsíci od nehody a to 18.5.2011 v 10.30 hodin v Třebíči.
Pokud trpěl srdeční vadou tak jak mohl procházet lékařskou prohlídkou? Nebo se také provádí podle nadité obálky jako u STK ?
Proboha, člověče, zjistěte si nejprve něco o mechanismu vzniku srdečního infarktu. Pak snad podobných blábolů budeme ušetřeni
Chtěl bych umřít tiše ve spánku, jako můj otec a ne v děsu, jako ti cestující, které vezl.
... pracovní poměr poměrně často
Jako, že potenciálně takový řidič, (nebo strojvůdce diabetik - v ÚnL) ještě vezme sebou další důchodce,resp. zamezí, aby se důchodu dožili jiní? Jó pytlák Míra, ten má pod čepicí
A jeste mel makat 5 let do duchodu podle ODS. On to udelal schvalne,lide se dnes dozivaji vice let nez drive. To vi kazdy vzdelany pravicovy volic. Jen ten hloupy levicovy volic to nevedel a schvalne upadl do bezvedomi a umrel za volantem.
No stane se. Každému ti hodiny tikají jinak. Třeba ho řízení bavilo. To tě nenapadlo? Ne každého snem je pouze válení šunek u televize.
mě překvapilo, že autobus firmy Hotliner byl technicky v pořádku. Nedávno jsem viděl jeden co jezdí do Europarku a místo z výfuku se mu kouř valil odněkud od zadních kol
Hotliner vetsinu svych vrakoidnich Karos prodal Veolii, ktera s nima uspesne jezdi nektere prazske linky. Jinak co zbylo Hotlineru tak jezdi vetsinou starsima, ale celkem slusnyma autobusama, obvykle Mercedes...