Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Benešova do Tábora tři týdny nepojede vlak. Cestující sveze autobus

Radost rozhodně nebudou mít lidé, kteří jezdí vlakem na trase z Benešova do Tábora. Ve čtvrtek 26. května začne tři týdny dlouhá výluka. Cestující bude vozit namísto vlaku autobus, navazující ale spoj stihne jen jeden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

socanský jelito

Dnes se Pavel Eichler vyznamenal už v nadpisu. Čeština pláče

0/0
6.6.2011 16:06

sámvelkýmao

no

most musel být krátce po dokončení rozřezán a demontován.....................rozumíte tomu někdo?snad bych tomu rozuměl,kdyby bylo napsáno.....most musel být krátce po dokončení firmou tou a tou,díky její nekvalitní práci rozřezán a demontován...............ale takhle..............

0/0
29.5.2011 14:22

Leinad

Re: no

Já bych zkusil i tohle:

"most musel být krátce po dokončení zakázky zadané tím a tím, díky plnění zakázky, rozřezán a demontován."

Pochybuji o tom, že se soukromá firma bude snažit o ztrátovost tím, že bude řešit hodně reklamací.

0/0
30.5.2011 23:04

Poborskiii

zmatek

Dosti zmatený článek. Náhradní autobusy za rychlíky samozřejmě stíhají. Nestíhají pouze autobusy za zastávkové vlaky, proto jedou většinou za každý vlak dva různé busy, jeden odjíždí dřív, ale dojede včas, takže přípoj stihne, druhý vyjíždí včas, takže na přípoj čeká, ale dojede do cíle pozdě. Takže nikomu nic neujede, pokud se bude řídit podle toho výlukového jízdního řádu.

0/0
23.5.2011 12:18

FandaVV

Re: zmatek

A navíc prý:

...Druhý ovšem jízdní řád naprosto kopíruje, a tak do Tábora nestíhá....

Takže by to nestíhal ani pravidelný vlak???8-o

0/0
24.5.2011 12:58

CART09

Re: zmatek

Opět další nepřesnost - básník chtěl asi říci, že jeden autobus nezajíždí na každou zastávku, ale jede přímo, a díky tomu je v táboře výrazně rychleji, než ten, který objíždí všechny zastávky, kde by zastavoval i ten vlak. A tím pochopitelně nabere zpoždění.

0/0
1.6.2011 9:02

ukasek

paráda

nic novýho pod sluncem. Posledních 5 let je cestování vlakem ČB - Praha jenom pro lidi, co maj hodně času. Kdo může, jede se Student Agency nebo autem.

ČD-čekáš d-----e? Čekej dál! Času dost.

0/0
23.5.2011 11:57

tx999

Re: paráda

jo, to je fakt trat za trest. Trva to dlouho a vagony stary. Na JC je asi opravdu lepsi jezdit autobusama. Celkem jsem zvedavej, o kolik to zrychli po dokonceni koridoru. Ale hlavne by to chtelo nejaky novejsi vagony

0/0
23.5.2011 12:17

Leinad

Re: paráda

O nic nezrychlí, kam pospícháš?

Viz i Praha - Bratislava za první republiky a dnes.

0/0
23.5.2011 12:42

tarten

Re: paráda

Dnes je pochopitelně rychlejší.

0/0
30.5.2011 20:50

Leinad

Re: paráda

O kolik je spoj rychlejší a o kolik stoupla maximální provozní rychlost vlaků?

0/0
30.5.2011 22:54

Poborskiii

Re: paráda

Jo, cestujících rozhodně ubylo. Chybou je, že se ta stavba koridoru strašně kouskuje a dlouho natahuje (jednotlivé stavby se oddalují, každý ministr nahodile mění jejich pořadí), kdyby to dělali po velkých úsecích, např. Benešov - Tábor vcelku, tak by bylo mnohem méně výluk a doba výstavby by byla kratší.

0/0
23.5.2011 12:24

Leinad

Re: paráda

Jenže to by bylo levné, smysluplné, a vedlo by to k cíli.

Co by pak dělali úředníci na SŽDC, kdyby si po jednom konkurzu zaplatili stavební firmu a ta by to normálně udělala, bez konkurzů na Praha-Říčany, Říčany-Světice,...?

0/0
23.5.2011 12:40

MirekK1

Re: paráda

Již delší dobu mám pocit, že Student Agency má úplně stejnou úderku, jako VV. Váš příspěvek mě o tom přesvědčil. Pozdravuji centrálu Student Agency Rv

0/0
27.5.2011 13:48

conubia_nostra

Re: paráda

Jedine SA. Prijemna obsluha, klimatizace, pohodlne sezeni. a rychly spoj az do c entra, co vice si prat?

0/0
27.5.2011 17:30

MirekK1

Re: paráda

A SA bude jezdit do Českých Budějovic????

0/0
27.5.2011 17:32

pa4vel

Re: paráda

Já mám s SA úplně jinou čerstvou zkušenost. Minulý týden jsem hodlal poprvé využít jejich linku z Č.K. do Prahy konkrétně z Písku do Prahy, posl. spoj který odjíždí 20:30. Zarezervoval jsem si místenku a v klidu se vydal na autobusák. Jaké překvapení bylo když mi stevard řekl, že mají všechna místa obsazená, že mě nevezme. Oháněl jsem se místenkou a on říká, klasika, prodáno víc místenek než je v buse míst, občas se to stane, promiňte a nechal mě v Písku, kde jsem si musel z vlastních prostředků zaplatit hotel a do Prahy jet druhý den ráno prvním vlakem... Děkuji SA, už nikdy více... Rv;-O

0/0
30.5.2011 9:31

kamaradka1

Re: paráda

Bohužel mám stejnou zkušenost se Student agency. A nedělá to jenom na cestě z Písku, ale například i Plzeň - Praha, Brno - Praha. Když někam jedete ověřte si zda poslední autobus není náhodou od student agency - pokud ano najděte si jiné spojení!!! Rv

0/0
30.5.2011 12:56

Leinad

Re: paráda

Několikrát se vám stalo, že by vás nesvezl spoj s vaší místenkou?

Mně se stalo tak akorát že jsem jel jedním z konvoje busů (17:00 současně odjíždí z Praha-Florenc do Brna 3 přímé busy SA, nemůžou si to posunout třeba po 5 nebo 10 minutách) ale pokud vás nevzal vůbec, doufám, že o tom ví vydavatel licence na dopravu. Správně podaná informace by mohla udělat zajímavé věci na trhu.

0/0
30.5.2011 23:00

Leinad

Re: paráda

A byl o tomto informován vydavatel licence nebo vám jenom mám věřit?

Neříkám, že se takové věci nědějí vůbec, ale mně se to ještě nestalo.

0/0
30.5.2011 22:51

macarát

Re: paráda

Jo, také si myslím, že si SA platí přispěvatele do diskusí.

0/0
27.5.2011 21:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.