Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Romové obtěžují, napsal starosta Kmetiněvsi. Byl jsem jen upřímný, říká

Starosta Kmetiněvsi a neúspěšný kandidát do Senátu Luděk Kvapil si vysloužil svým výrokem na Facebooku pověst rasisty. Kvapil totiž napsal, že neexistuje jediný Rom, který by ostatní neobtěžoval nebo nenaštval. Kvůli jeho výroku se od něho distancovala TOP 09, za kterou kandidoval do Senátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kosatkan

Vazeny pane starosto, mate moji plnou podporu.

Delate dobre a v tom i pokracujte!R^

0/0
26.5.2011 17:31

Thorbear

Pravda vítězí

nebo spíše Pravda přítěží ?

0/0
25.5.2011 22:55

Vici77

Za pravdu se každý zlobí

;-)

0/0
25.5.2011 22:54

obluda.xxxl

Vážený pane Bango,

přestaňte laskavě komentovat - a v tomto plátku i cenzurovat - co kdo řekne a nedejbože co si kdo myslí, starejte se o svůj život a o to, aby Vaše minorita neustále neškodila a nevysávala tuto zem. To je jediné, čím by jste mohl společnosti prospět. Vaše neustále rasistické a xenofobní výpady proti zatím majoritní  části společnosti ničemu nepřispívají, naopak staví Vás na úroveň naci-vylepenců.

Jenom neustále přitápíte pod kotlem, chápu že Vás to dobře živí a asi i baví - neustále kníkat jak Vám (všem) někdo ubližuje a jak jste nepochopení a vlastně zcela vyjímeční a jak to hlupáci, kteří Vás živí,:-/ nejsou schopni docenit... Pokud je zde na iDNES někdo skutečný rasista, zkuste si zamést před vlastním prahem. V této zemi již opět není možné říci svobodně svůj názor, a pozor - mluvím pouze o názoru, ne o nějakém poštvávání nebo propagaci čehokoliv

0/0
25.5.2011 21:57

surfer27

nadále mluví o Romech jako o Cikánech

ja zas rikam ze mluvit o cikanech jako o romech je absolutni nesmysl pac romove neexistovali, neexistuji a  existovat nebudou...v zadne encyklopedii ani slovniku se vyraz rom nenajde...jen se nebojte nazyvat "veci" pravymi jmeny ;-)

0/0
25.5.2011 20:44

-dejf-

NEOMLOUVAT

Ta posledni veta to rika jasne.... !!!

0/0
25.5.2011 20:43

Pavel Brno po smazání

To zas bude zmařených životů!

To je ta svoboda slova podle komunistické EU.

0/0
25.5.2011 20:39

gter

Vesničko má, středisková...

Má pravdu, předsedo....!!!

0/0
25.5.2011 20:29

Pavel Brno po smazání

Re: Vesničko má, středisková...

R^;-D

0/0
25.5.2011 20:32

petr88

Proč v tomhle státě,

když někdo něco nazve pravým jménem, je lynčován. Ale většinou těmi, kteří nemají o problému ani potuchy.

0/0
25.5.2011 20:20

zlababa.dvur

rom vs. cikán

na toto téma jsem před lety diskutoval s jednou snědou dámou. Její názor byl: "Já jsem celý život cikánka, celý život pracuju, o rodinu jsem se postarala, děti mám na střední škole. Romové si říkají ti, co kradou, berou sociální dávky a řvou o diskriminaci, a s těmi já nechci mít nic společného."

0/0
25.5.2011 20:13

Pavel Skeptik V

Podporuji starostu!

R^

0/0
25.5.2011 20:05

nazdravi

Re: Podporuji starostu!

Ja taky.R^

0/0
25.5.2011 20:46

J.

Ja myslim ze bychom si meli vzit priklad z koebky demokracie

romove chteji udrzovat svoji kulturu a zite podle svych tradic. v USA (a nikdo v EU prece nebude rikat ze v USA jsou k mensinam osklivi) zalozili pro native americany rezervace, postavili jim tam domy  a tito maji svou policii a jsou federalni vladou placeni aby zili dle svych tradic. Proc nezalozit neco podobneho u nas?  Uz vidim jak se nekdo ozve ze je chci nahnat do taboru a drzet je tam... Nechci - jen bych byl pro jim dat moznost zit dle svych zvyku tam kde tyto zvyky budou podporovany....

0/0
25.5.2011 20:01

Der Vater

Co jsme to za xenofobní národ

...naši menšinu utiskujeme v stále nových a nových domech, poté, co je upraví dle své kultury, nutíme jim sociální dávky, protože pracovat by neodpovídalo jejích zažitým zvyklostem a ještě je nesprávně nazýváme Cikáni místo Romové, taková hanebná diskriminace, to se nevidí. Nejhorší je, že za vše asi může spisovatel Josef Lada a jeho

proradný Mikeš, tam bych hledal původ naší xenofobie.

0/0
25.5.2011 18:57

kajak v zakoně

Re: Co jsme to za xenofobní národ

článek je o starostovi, který řekl, že neexistuje jediný rom.., který... , což je nesmysl.. Diskuze je o něčem úplně jiném..Rv

0/0
25.5.2011 19:49

kajak v zakoně

znám několik romů, kteří jsou slušnější...

než většina diskutujících po tímhle článkem..:-/

0/0
25.5.2011 18:36

ingchemik

Re: znám několik romů, kteří jsou slušnější...

Naprosto souhlasím, bohužel značné procento této národnosti jejich pověst totálně devastuje (a to platí po celé Evropě). U nás ve Frenštátě jich žije několik a okolí o nich vůbe neví.To je ale spíš výjimka...

0/0
25.5.2011 19:36

bobecek173

Re: znám několik romů, kteří jsou slušnější...

Skutečně jen několik cikánů, ale co s tím zbytkem co kradou ,lžou, podvádí a obsazují kriminály . Slušný zloděj pak nemůže si jít odsedět ani svůj trest.:-P;-)

0/0
25.5.2011 21:25

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

tak jak

napsal romové nebo cikáni?

0/0
25.5.2011 18:34

Mychal.B.

Napadá mě něco o potrefených husách,

pane Bango, pane Koky a další :-P

0/0
25.5.2011 18:29

Ladaba

Nazvěme věci pravými jmény jako ostatní národy

Kromě toho, že vyjadřuji panu Kvapilovi podporu bych rád upozornil na fakt, že výraz "cikáni" používají jiné evropské národy jako naprosto spisovné označení (např. Němci nebo Briti). Pokud někdo zná cizí řeči, tak v těchto zemích nenalezne výraz "romové", jako je to u nás.

0/0
25.5.2011 17:30

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Nazvěme věci pravými jmény jako ostatní národy

říkejme jim po jejich čipsy

0/0
25.5.2011 18:35

ZZZZZZZZ

Re: Nazvěme věci pravými jmény jako ostatní národy

V americkych serialech uz ROMA pouzivaji taky dekady. Jen rikam.

0/0
25.5.2011 18:38

Hegemon

Aktivisté čekají od starosty omluvu

Ano v ČR je zvykem se za pravdu omlouvat, ale za lhaní ne.

0/0
25.5.2011 17:20

Betio

Re: Aktivisté čekají od starosty omluvu

přesně!!!R^

0/0
25.5.2011 17:53

břitva Mwitwa

Re: Aktivisté čekají od starosty omluvu

Starosta se může omluvit třeba stokrát, stejně ho jeho udavač bude několik let popotahovat, jako to bylo v udavačově předešlé cause. :-/RvRvRv

0/0
25.5.2011 18:33

bezdůvodně_smazaný_popáté

Místo aby se problémy řešily, zakáže se o nich mluvit

To je stejné jako za komunistů.:-P

0/0
25.5.2011 17:17

Bonelord

Re: Místo aby se problémy řešily, zakáže se o nich mluvit

R^

0/0
25.5.2011 17:29

StanleyP

Re: Místo aby se problémy řešily, zakáže se o nich mluvit

R^R^R^

0/0
25.5.2011 17:42

Péťa.

Vždyť má pravdu

To, že se od něj distancovala TOP 09, je spíš pocta.

0/0
25.5.2011 17:15

vver440 1@klikni.cz

je mi to líto

ale starosta řekl naplno to, o čem různí aktivisti a politici mlčí.

0/0
25.5.2011 17:10

bezdůvodně_smazaný_popáté

Re: je mi to líto

protože si vaří kafe v kanceláři, místo aby řešili problémy skutečných romů.;-)

0/0
25.5.2011 17:18

neumisa

předpokládám ...

... že starosta buď mluví pravdu a pak se nemá za co omlouvat - anebo lže a měl by být odvolán, protože takový člověk nemá ve vedení obce co dělat ... tak jako tak nevidím žádný důvod k omluvě ...

0/0
25.5.2011 17:07

ZZZZZZZZ

zobrazit diskusi včetně smazaných příspěvků

Ja uz dneska ve vsech diskuzich automaticky jdu na verzi "zobrazit

diskusi včetně smazaných příspěvků" protoze jinak clovek prijde o spoustu zajimavych prispevku.  Nejenom na tema mensin, je to u vsech clanku, cim dal vic. Me treba jako rasisticky oznacili prispevek "R^ to se me libi" - nekecam...

0/0
25.5.2011 17:01

YesusFist

upřímnosti tleskám

ale faktem je, že za upřímnost se někdy platí. Ale samozřejmě s ním souhlasím.

0/0
25.5.2011 16:52

smegma

SOUHLAS SE STAROSTOU

R^

0/0
25.5.2011 16:39

sudit

Souhlasím s označením cikán

je to historické označení, ačkoli se bere jako hanlivé (podobně jako Eskymák (Inuita), Samojed (Něnec) a jiné), souhlasím s odsuzováním konkrétních lidí nebo i skupin, se kterými mám zkušenosti, ale odsuzovat na základě předsudků celé etnikum je omezené!

0/0
25.5.2011 16:36

bobecek173

Nezbývá dodat že,

komunisté by měli držet hubu a krok. Vždyť  hordy nepřizpůsobivých se do Česka přistěhovali ze Slovenska za doby když tu panoval Husák.

Po dobu mého bydlení v Ostravě - Přívozu nebylo dne kdy by nepřišel za mnou  na ulici cikán a nechtěl na polievku.

Neznám pomalu jednoho cikána co by uměl česky. Všichni hovoří čechoslovenštinou.

Pán starosta má pravdu, Na počet obyvatel procentuálně nejvíce obývají kriminály občané této entity. Pak slušného zloděje není ani kde zavřít. Aby jeden čekal na basu.  ;-(

0/0
25.5.2011 16:27

pettyo

Pan starosta..

...je populista. Říká jen co si myslí většina národa. Asi půl roku nade mnou měli pronajatí byt cikáni. Patřili k těm slušnějším. Přes to bych to znovu zažít nechtěl.

0/0
25.5.2011 16:15

bobecek173

Re: Pan starosta..

Tak to jsi měl kliku, bydlel jsem v Ostravě - Přívozu a takové jsem neznal a bydlí tam cikánů požehnaně.:-/:-/

0/0
25.5.2011 16:18

pettyo

Re: Pan starosta..

Tak já jsem ze Zlína a tady cikána potkáš naštěstí jen vyjimečně.

0/0
25.5.2011 16:20

bobecek173

Re: Pan starosta..

Vím bydlí tam akorát Heráci a Murkovi.;-)

0/0
25.5.2011 16:28

bobecek173

Re: Pan starosta..

Jo a Holomci , ale ti se mezi ně nemohou piočítat bo jsou slušní a vzdělaní a to vlastní pílí.

0/0
25.5.2011 16:31

bobecek173

Re: Pan starosta..

A také proto, že ve Zlíně se maká.;-)

0/0
25.5.2011 16:29

motiva

Re: Pan starosta..

ve Zlíně se neusadili díky Baťovi (on měl zájem jen o pracanty), a ti ,co tu žijí, jsou slušní a pracovití lidé, osobně znám právníka a veterináře a patří k váženým zlínským rodinám

0/0
25.5.2011 17:29

bobecek173

Re: Pan starosta..

Ano já také. Neni to dávno co jsem se odstěhoval ze Zlína na jih. Zdědil jsem domek a vinohrad.;-)

0/0
25.5.2011 18:03

kocourek25

Pane starosto, Vy nevíte....

že pro pravdu byl i Hus upálen? Buďte rád , že jste dopadl jak jste dopadl. Příště bacha na vlacha pokud to chcete někam dotáhnout. Jen chvalozpěvy jsou dnes vítány. ;-O

0/0
25.5.2011 15:55

hromobiti03

realita se nedá ublábolit rádoby humanistickými kecy

a pan starosta jen popsal realitu Rv

0/0
25.5.2011 15:55

panoš

co je špatného na slově cikán?

Pojem Cikáni se všeobecně používá jako souhrnné označení různých větví (skupin) národa, pocházejícího původně z Indie, jehož nejznámějšími představiteli jsou Romové a Sinti.

0/0
25.5.2011 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.