- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co povodně a případně naplaveniny dřeva , které se zachytí? To by bylo pro lávku likvidační a třísky by jen létaky? Jinak pěkné.
Když už se v článku zmiňuje jako velká výhoda proti případným povodním snadná mobilita lávky, tak jak to bude s její nosností? Počítá autor taky s tím,že se jedná o nejvytíženější centrum Prahy kde se v sezoně pohybují miliony turistů a že by se taky mohlo stát,že s nimi půjde lávka ke dnu,pokud jí lidé jednodušše přetíží.
S nosností by asi nebyl problém pokud by byla lávka pevně přikotneva ke dnu Vltavy,ale takhle pokud to bude něco jako ponton?
Jinak návrh vypadá ve studii opravdu moc pěkně a realizace tak jak je vyobrazena by se mi jako pražákovi moc líbila. Jen se obávám,že tak jako skoro všechny studie od aut počínaje po různé developerské projekty konče tak i tato moc reálná není a výsledek v reálu už tak skvělý nebude.No uvidíme,ale moc realizaci nevěřím
http://www.archiweb.cz/buildings.php?type=&action=show&id=2832
tento projekt nosnost resi - garantovana systemova nosnost je 20 tun. Jak je na tom projekt zminovany v clanku nevim.
Přesně tenhle úsek cyklostezky na tomhle břehu chybí... K Jiráskovo mostu člověk dojede od Barrandovského mostu v pohodě, od Rudolfina dál taky, ale tenhle úsek se musí jet skrz brutální provoz. Ať už to stojí
Daleko snazší řešení by bylo prostě ten úsek pro auta zavřít ve špičce.
Cykliste jsou lidi, ale pohybujici se vysokou rychlosti oproti chodci. A bicykl je vozidlo - patri tedy na silnici nebo na stezku pro cyklisty. Bohuzel se v dnesni dobe stezky staveji na ukor chodniku, takze my, pesi, nemame temer kde chodit... Mimochodem kterou cast nabrezi nemaji cykliste?
no zrovna presne tu, ktera je predmetem reseni. (od manesa k rudolfinu)
http://www.archiweb.cz/buildings.php?type=&action=show&id=2832
na naplavce od manesa k palacaku to samy, navic tam krom dlazby udelali takovy dva pruhy o kterych si cyklisti mysli ze to je jejich vysadni uzemi :)
Lavka je fajn, to zcela urcite. Ale hlavne tam nepoustet cyklisty....jinak mame po vychazce. Zkouseli jste se nekdy nekdo projit za hezkeho pocasi podel vltavy od zlutych lazni na Modrany? Nestacite uskakovat pred zvonicimi koly..
pesaci maji cele nabrezi. co maji cykliste? nebo to nejsou lidi?
http://www.archiweb.cz/buildings.php?type=&action=show&id=2832
mnohemúčinnější a pro život prospěšnější by bylo celkové zklidnění nábřeží, tzn. skoncování se současným stavem, kdy nábřeží slouží jako dopravní tepna IAD. Po otevření Blanky by stačilo udělat něco jako centrální okruh (tzn. jak nábřeží, tak Karmelitskou zjednosměrnit, nebo znemožnit průjezd se severu na jih (tzn. z "myší díry" či Malostranského nám a části Karmelitské (resp. jejich dotyku) udělat pěší zóny. Bylo by to mnohem jednodušší, levnější a městu prospěšnější řešení!
dobrej nápad, akorát těch pár co nás tam ještě bydlí by se domu dostávalo autem fakt špatně.
Už vidím, jak se lávka hýbe společně s hladinou - klesá a stoupá a vlní se a na lávce jezdí cyklisti... to je opravdu velmi zajímavá představa
třeba bude za příplatek i mořská nemoc!