Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dělníci zmizeli z pražské Jižní spojky, omezení skončilo o 12 dní dřív

Omezení provozu na pražské Jižní spojce skončilo. A to téměř o dva týdny dřív, než bylo plánováno. Zábrany měly původně zmizet až 20. června. Firma Eltodo opravovala ve středovém pásu kabely veřejného osvětlení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jbroz50

o opravu osvětlení nešlo,

k žádné tam také nedocházelo - žádné výměny sloupů apod., tedy nic, co by probíhalo na povrchu, kromě rozkopání středního pruhu. Šlo prostě o to, že tam někdo chtěl zakopat optické kabely. Buď z toho chce někdo mít profit, nebo je to určeno pro nasazení dalších kamer a špehování řidičů.

0/0
9.6.2011 14:06

HrubesaMares

prima

a mohlo by ted Eltodo konecne seridit semafory? Ty maji na svedomi daleko vetsi kolony, a po cele Praze...

0/0
8.6.2011 12:31

Leinad

Re: prima

Ne, proč?

Lidem na Praze 2 se líbí kolony na magistrále a časté rozjíždění. (myslím vážně - jinak mi zatín žádný nájemce bytu v Legerově nevysvětil výsledek voleb. Pokud se mýlím, tak se omlouvám a prosím o vysvětlení.)

Křižovatka V Korytech - Korytná musí mit semafor, protože přeci výjezd z obchodu je důležitější, než tranzitní provoz.

0/0
8.6.2011 14:50

Lippy

Vysvětlí mi někdo prosím?

Proč se to ale neustále štosuje na Šterboholské radiále od příjezdu z D11 až po Průmyslovou či spíše ten betonový zůženec co je před lanovým mostem?

Je to tím že auta z co najíždějí z Průmyslové se neumí řadit nebo tím radarem z 60 ?

0/0
8.6.2011 11:23

Mysel

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Je to dusledek te debilni 60ky a prosteho faktu, ze tech aut se tam pripojuje moc. Trochu by pomohlo, kdyby vic ridicu v levem pruhu nemuselo nutne dojet 80kou az 100kou az k tomu usekovemu radaru (a umoznili tak uhnout tem z praveho pruhu), ale to je v nasich podminkach zcela nerealisticky pozadavek.

0/0
8.6.2011 11:26

Petr K_.

je to radarem

Když je někde radar na 60 tak český pepík zpomalí na 50 (a to ještě podle tachometru, takže reálně na 45). Prostě výsledek nesmyslné dopravní buzerace za účelem vejvaru magistrátu a spřátelených radarových firem.

0/0
8.6.2011 11:30

vandor

Re: je to radarem

...   a to je dobře   ...   jezdím tam často a vídávám, že pro některé experty za volantem je problém projet tobogán plynule i šedesátkou   ...:-/...

0/0
8.6.2011 12:16

FandaVV

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Podle tohoto (pokud to "dynamicky" bude fungovat ještě za 5 minut) http://mapy.cz/#x=14.521887&y=50.065960&z=14&t=o

se to brzy (?) změní... Ale moc tu křižovatku nechápu, tedy některé větve k DH.

0/0
8.6.2011 11:33

Lippy

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Co je myšleno k DH?

0/0
8.6.2011 11:48

johny265

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Depo Hostivař

0/0
8.6.2011 13:18

pepe88

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Ty větve k Dh budou někdy v budoucnu pokračovat směr Malešice, Jarov, Balabenka. Libeň a kolem Vltavy do Holešovi na Pelc-Tyrolku kde se to napojí na tunel Blanka a bude hotovej vnitřní městskej okruh.

0/0
8.6.2011 19:31

Leinad

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Tam bych viděl několik faktorů, které jsou v ČR splněny obvykle všechny:

1) Značka 60 pro mnohé znamená tachometrových 50-55km/h.

2) Nedodržování rozestupů způsobuje "posílání vlny zpomalení proti směru jízdy." Tedy když první zpomalí na 60km/h, musí další pro udržení rozestupu zpomalit na 59km/h a tak dál.

3) Několik řidičů se neumí řadit ve městě ("nejezdi napravo když nesjíždíš, nech najet") či neznají zip. Pro vylepšení ještě navíc občas někdo nezná ani blinkr.

0/0
8.6.2011 15:48

pepe88

Re: Vysvětlí mi někdo prosím?

Je to kombinace všeho, zajímavý bude až otevřou Vysočanskou radiálu, protože pak kamiony přestanou sjíždět z Průmyslový,ale pojedou už od Čerňáku.

0/0
8.6.2011 19:33

J0Ei

Zrušení omezení je dobrá zpráva,

horší je, že se znovu potvrdilo, že stačí minimální omezení (zavřít na Barrandovském mostě jeden pruh ze tří) a půlka Prahy stojí. Je hrozná ostuda, že nejsou v roce 2011 hotové městské okruhy, a díky minulému i současnému hospodaření ODS ještě dlouho nebudou...

0/0
8.6.2011 11:21

Damik

Re: Zrušení omezení je dobrá zpráva,

no ukažte mi evropské město, které s dopravou problémy nemá.

0/0
8.6.2011 11:23

FandaVV

Re: Zrušení omezení je dobrá zpráva,

Nebo US město též. Ale někde to je i mnohem lepší... A v Moskvě zas horší. Ale to je holt o měřítkách. ;-)

0/0
8.6.2011 11:35

Mysel

Re: Zrušení omezení je dobrá zpráva,

To neni ani tak dusledek "hospodareni ODS", ale tech idiotu, kteri dostavbe okruhu zuby nehty brani. Jestli jsou to hloupi sobci nebo jeste hloupejsi ekofasisti, to racte posoudit sam...

0/0
8.6.2011 11:27

Petr K_.

Re: Zrušení omezení je dobrá zpráva,

ředevším různé bandy co skoupili pozemky a teď se hádají o varianty, protože je čeká jistota stonásobku při státních výkupech pozemků.

0/0
8.6.2011 11:31

Leinad

Re: Zrušení omezení je dobrá zpráva,

Stonásobek je čeká právě díky úředníkům a vedení města.

Běžný soud o vyvlastnění s běžným advokátem(na straně silničářů) nenařídí moc velkou cenu.

0/0
8.6.2011 15:26

Lucass

Fajn

Je dobré vidět, že není vždy všechno zpožděné... R^

0/0
8.6.2011 11:18

Muroň

Pocit, že se nic neděje, jsem teda měl

Děkuji za vysvětlení, že se pracovalo v podzemí. Protože na povrchu se kromě několika kouřících opálených statistů  ve žlutých vestách nevyskytoval nikdo.

0/0
8.6.2011 11:12

Mysel

Re: Pocit, že se nic neděje, jsem teda měl

Je ale vesele, ze se pracovalo v podzemi a kvuli jednomu autu byl stale zavreny cely jeden pruh v obou smerech. Trochu "nerozumne", nemyslite? ;o)

0/0
8.6.2011 11:28

honza76

jizni stojka

ja jsem si rikal ze asi tahaj kabely kdyz jsem videl tu modrou ToiToi uprostred tech 6 pruhu

0/0
8.6.2011 11:10

dr. Freaksworth

...

hehe už vidim jak se bijou radní v prsa jak to uspíšili a že by si mohli zvýšit odměny ;-D

0/0
8.6.2011 11:08

Jan.P

Good news

Také nějaké dobré zprávy se tu občas ukáží. Z tohoto mám radost.

0/0
8.6.2011 10:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.