- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je v tom papírování. Aby někdo moh řídit bus DPP, tak musí mít kromě řidičáku, profesáku, různejch prohlídek taky ještě různý interní školení, ať už na ovládání vysílačky, z provozních předpisů atd. normálně to všechno trvá několik dní. Pak se teprv nastoupí do zácviku, kde se musí odjezdit určitej počet hodin(cca 30, už si přesně nepamatuju) s jinym zkušenym řidičem, kterej pak potvrdí, že jsi schopen jezdit. Při tom zácviku ale nejde ani tak o seznámení s trasama, ale hlavně o seznámení s vozem a přezkoušení schopností řidiče. Ono by se to možná dalo nějak vochcat, ale otázka je co by se pak dělo v případě nějakýho průseru. Předpokládám, že pojišťovně by se moc nechtělo cálovat škody způsobený takovým řidičem rychlokvaškou. Proto se shání po řidičích i s vozem. Naučit se jednu trasu by takovej problém nebyl. Nekonec, ty který seženou externě, se tu trasu taky nějak budou muset naučit.
i když jestli odboráři zablokují i silnice, tak jim budou busy k ničemu...tohle fakt nechápu...ať si stávkujou, ale proč blokovat silnice...
by tu jízdy měl snad zvládnout každej kdo má řidičák na autobus. Stačí do navigací nastavit příslušnou trasu se všemi zastávkama. Ty navigace nejdou tak drahý, spoustě řidičů by šly narvat přímo do jejich mobilů a těm zbylejm by se nějaké na ten den půjčily. Ale když není zájem, tak se halt nedá nic dělat...
Nakonec, on se na jeden den práce, nikdo ani z nezaměstnaných hrnout nebude...Kór když mu ty peníze hned Kalousek rovnou zdaní takže z nich dostane sotva půlku
Autobusy máte, potřebujete řidiče. Jediný problém, který by mohl nastat by bylo papírování.
Dostane mapu, kudy má jezdit, kdy vyjet a hotovo. Samozřejmě, že intervaly budou v prdeli, ale to není relevantní. Jsou to snad autobusáci, řidičák mají a lidi vozí normálně.
Pan Blažek asi nechápe, že špatně fungující přechodný stav je lepší, než totální kolaps. Měl by okamžitě dát k dispozici své křeslo.
že ačkoliv jsem zarytý antiodborář, tuto stávku podporuji. Nikoliv kvůli odborovým bosům, kteří sledují pouze svá koryta, ale kvůli této vládě, která pod rouškou reforem nedělá vůbec nic smysluplného, jenom samé hovadiny.
Vládo, začni dělat skutečné reformy, ne pouze kosmetické nesmysly. Malá nápověda - nestačí zvyšovat příjmy (to nejde do nekonečna), měly by se i snižovat výdaje.
Jen tak mimo záznam - prodloužením věku pro odchod do důchodu se zároveň zvýší příjmy i zkrátí výdaje...
Problém nejsou autobusy, ale řidiči. Řešením je v rámci PID odbourat autobusové spoje poskytované DPP a nahradit je soukromými přepravci. Ne jen na nějakou stávku, ale navždy.
Vedení PID mělo odstoupit za to, že na tom nezačalo pracovat již dávno.
a nebylo by jednodušší privatizovat DPP
.... s pracujícími stávkují i stroje tohle by měl vidět John O' Conner ... to by se mohlo hodit
Vláda Petra Nečase má pohodlnou většinu a vláda schválí to co uzná za vhodné, i kdyby ODBORY stávkovali 4 dny v tahu .
PS : doufám, že v případě blokád silnic zasáhne POLICIE tvrdě, rychle a nekompromisně ! ! !
... tak to bych nečekal tohle radši U Sádlů neříkejte
Dopravní podnik má tolik autobusů...jen nemá řidiče. Kolikpak řidičů by se přihlásilo v zemi, kde je údajně obrovská nezaměstnanost?
Nadpis článku naznačuje, jako kdyby stávkující autobusy vlastnili...ti mají však akorát tak holou řiť.
Řidiči nejsou. Jen málokdo má tolik najezděno, aby mohl řídit autobus u DPP. A kdo najezděno má, tak má i práci.
No tak holt na každé křižovatce zahuláká dozadu na cestující a ti mu už nějak poradí...
a dost...idnese, máte tu v tom zase bordel