- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spořilov měl již před opatřením 2/3 kamiónů na Spořilovské. Zbývající 1/3 jezdila po Jižní spojce. Tato 1/3 byla navedena na Spořilovskou, takže už rok jezdí kamióny pouze zde a je jich 11 tisíc. Proč by zde měly jezdit všechny když Barrandov 0, Bráník 0, Říčany to pustily vše na Spořilov a Běchovice zablokovaly dostavbu okruhu na dalších 10 let???? Spravedlnost pro všechny!!!
"Vedení hlavního města zkoumá, jak vyřešit situaci na
Spořilovské ulici. Tady se totiž po spuštění Pražského okruhu mezi
dálnicemi D1 a D5 zvýšil provoz, a to o devět tisíc vozidel za den."
a hned za pár vět
"Po Spořilovské totiž projede o zhruba 11 tisíc aut víc, než před otevřením Pražského okruhu."
S "nářkem" obyvatel Spořilova nemohu souhlasit. Na komunikaci K Barrandovu jsme si kamionů užívali po podstatně delší dobu, při větší intenzitě vozidel ve dne i v noci a vedle semafory řízené křižovatky Lamačova a K Barrandovu jsme popisované nářky lidí ze Spořilova zažívali včetně kolon a v kopci se v noci rozjíždějících a brzdících kamiónů "od nepaměti", kdy dopravní inženýři navrhli a stavbaři zrealizovali Barrandovský most a navazující Jižní spojku. Při uvedeném zpětném povolení vjezdu kamionů na Jižní spojku se budou dožadovat "klidu a možnosti používat balkony svých domovů" oprávněně i obyvatelé, kterým se jako náhrada mnohaleté křivdy v podobě překračovaných hlukových limitů otevřením okruhu kolem Prahy po desetiletích tímto ulevilo. Hluková měření byla opakovaně překračována i v minulosti u nás. Rozhodně to nepovažuji za systémové řešení a o měření hluku po případném opětovném povolení vjezdu kamionů na Jižní spojku budeme žádat pražskou hygienickou stanici.
Aktivisté ze Spořilova jsou sobci. Braník se statisticky nejhorším ovzduším v minulých letech nikdo 20 let neřešil. Nikdo neprotestoval a všichni to brali jako daň moderní době. Najednou kamióny jezdí jinudy a to je najednou protestů! Doufám že doktor Svoboda jako patriot právě Spořilova nepodlehne ve své primátorské roli těmto nátlakům! Plánovanou diskusi na Spořilově tento čtvrtek kvůli stávce zrušil. Takže v červenci bude nový termín debaty. Prostě klasika, sliby se u nás nenosi plnit. Viz. "Programové prohlášení Rady hlavního města Prahy pro volební období 2010–2014 Doprava III bod č.16"...
Chtěli platit mýto a chtěli volné všechny pruhy na Jižní Spojce.
Tak co na tom měnit?? Který dopravní expert tvrdil, že nastane něco jiného a nezmiňoval Spořilovskou již tenkrát?
Tak tomuhle se jen směji
Magistát Prahy totiž přichází na věc která byla jasná všem řidičům kamionů hned při otevření okruhu - že totiž uzavření Jižní spojky je nebetyčná hloupost, objíždí se 20km navíc a zcela zbytečně se všichni točí na Spořilově . Jenže jediné na co všichni slyšeli bylo vybírat mýtné, vybírat mýtné...