Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trase z Týnce do Prahy jezdí zkušebně nový hybridní autobus

Cestující na trase z Týnce nad Sázavou do Prahy mají ještě několik dnů možnost svézt se trochu jiným autobusem, než je běžné. Vypadá téměř stejně jako ostatní, jen má na střeše ventilátory a baterie. A říká se mu proto hybridní. Kromě klasického motoru totiž využívá i elektromotor. Na této trati se testuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

akaša

Veolia

Mamutí dopravní tunelEU

0/0
21.6.2011 19:39

Aesculap

Klimatizace

Klimatizace? Proboha, na co? Ta prý přeci v našich zeměpisných šířkách nemá smysl - alespoň dle argumentace Dopravního podniku Praha... To v tom autobusu měli nějak vypnout, nebo zablokovat, aby si na to ještě cestující nezvykli, nebo aby se ještě neukázalo, že cestování takovým autobusem je příjemnější...

0/0
21.6.2011 17:28

FunyThomas

Nic moc

V sobotu jsem s ním jel a pominu-li čtvrthodinové zpoždění příjezdu způsobené nutností dobít baterie v depu, je tento autobus na tuto trať naprosto nevhodný. Má velmi nízký výkon a jízda v kopocovaté krajině mu činila značné potíže, je to s podivem, vždyť elektromotor táhne od nulových otáček. Jak se ale začne dělat něco s přídomkem hybrid, tak z toho nemůže vzejít nic dobrého...

Zlatý čistokrevný diesel!

0/0
20.6.2011 23:08

Leinad

Re: Nic moc

Ale jo, mohlo by z toho vyjít něco dobrého. Viz běžné duobusy(trolejbus s agregátem), které mají pořád vlastnosti trolejbusu, akorát mimo troleje musí startovat. ;-D

Akorát když konkurz dělá běžný úředník, tak vůbec nejde o funkční autobus, ale o hyper*eko*super/zelený/mega*úsporný* nesmysl.

0/0
20.6.2011 23:50

Mysel

A kolikrat je drazsi?

Nez jine nizkopodlazni autobusy s klimatizaci, ktere nejsou pohanene frikulinskym systemem...

V situaci, kdy Drathova gubernie rusi autobusove spoje je to dost zasadni informace.

0/0
20.6.2011 17:52

Leinad

Re: A kolikrat je drazsi?

Já bych věřil tomu, že je nakonec i levnější (na místokm). Tedy, když se odečtou odměny pro úředníky, cena konkurzu a rozdíl mezi nejvýhodnějším a vybraným typem hybridu. 

Spoje se ruší, aby v těch zbývajících mohli studenti a důchodci, kteří si jedou se složenkou pro třícetikoruny, bezplatně čumět na Dráthovu reklamu a nevšímat si houpání na děrovaných silnicích.

0/0
21.6.2011 0:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.